Miksi miljonääriksi tituleerattu Reima Kuisla tarjosi lapsille halvinta einesmössöä?
Kommentit (202)
Pihi, pihimpi, suomalainen yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti opettajat edes sanoi oppilaille ruokailun jälkeen, että nyt sitten näitte oikein klasisen mallin epäterveelisestä ruuasta.'
Parin päivän ruuat tuota tasoa tuskin maksaa 2 tonnia enempää.
Enemmin toivon että opettajat opettaa lapsia arvostamaan sitä ruokaa mitä koulussa tarjotaan. Se voisi olla hiukan haasteellista jos lapset söisi nyt pari päivää ravintola annoksia. En yhtään ihmettele vaikka Seinäjoen kaupungin sivistystoimi olisi ollut mukana suunnitelmassa mitä lapsiĺle voi lakon aikana Kuisman rahoilla tarjota.
Myös työntekijöiden määrä ja tilat ovat voineet olla rajallisia, ehkä siksi noinkin yksinkertaiset ruuat eikä mitän gourmetpöperöitä, jotka tuskin kaikille olisivat maistuneetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti opettajat edes sanoi oppilaille ruokailun jälkeen, että nyt sitten näitte oikein klasisen mallin epäterveelisestä ruuasta.'
Parin päivän ruuat tuota tasoa tuskin maksaa 2 tonnia enempää.
Enemmin toivon että opettajat opettaa lapsia arvostamaan sitä ruokaa mitä koulussa tarjotaan. Se voisi olla hiukan haasteellista jos lapset söisi nyt pari päivää ravintola annoksia. En yhtään ihmettele vaikka Seinäjoen kaupungin sivistystoimi olisi ollut mukana suunnitelmassa mitä lapsiĺle voi lakon aikana Kuisman rahoilla tarjota.
*Kuislan
pohjanmaalla ei tunnuta työläisiä arvostettavan yhtään, radiossakin haastateltiin tänään sieltä näitä paukapäitä jotka ruokia tarjoilee.
voi jessus sentään soppatykkiensä kanssa.
kuka on lakon vastustuskiimassaan edes tarkistanu onko tällä ravintolalla edes asianmukaset keittiötilat jne, aika hirveitä ravintoloita löytyy.
Melkoista vittuilua miehsetä jonka ei olisi tarvinnut tarjota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oi, hienoa ja monipuolista ruokaa tarjosi nälkää näkeville. Raukat eivät nääntyneet nälkään. Omat eväät olisivat takuulla näivettäneet kaikki nuo lapset.
Tuskin niitä perheitä huomenna kukaan estää tekemästä omia eväitä mukaan, jos ei ruoka kelvannut.
Öh, oletteko te koskaan syöneet tavallisessa lounasravintolassa?
Näyttäkää minulle lapsi, joka syö verisen pihvin (medium).
Lapset rakastavat spagettia.
Sähköliitto lakkoon torstaina! Yes!
Jauhopaskaa tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
pohjanmaalla ei tunnuta työläisiä arvostettavan yhtään, radiossakin haastateltiin tänään sieltä näitä paukapäitä jotka ruokia tarjoilee.
voi jessus sentään soppatykkiensä kanssa.
kuka on lakon vastustuskiimassaan edes tarkistanu onko tällä ravintolalla edes asianmukaset keittiötilat jne, aika hirveitä ravintoloita löytyy.
Ehkäpä terveystarkastaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki voi, kirjoitti:
Pitäkää päänne jo kiinni ja katsokaa peiliin. Mitä olette itse omistanne antaneet.
Edelleen enemmän on annettu nälkäpäiväkeräykseen prosentuaalisesti kuin tämä "miljonääri".
Mistähän sinä tiedät paljonko tämä miljonääri lahjoittaa eri kohteisiin?
Jos joku esim. yrittäjä joutuu vaikeuksiin, niin Kuisla ottaa yhteyttä, ja antaa ota tai jätä tarjouksen, ja ei paljon maksa. Että tuskin osallistuu hyväntekeväisyyteen.
Kuisla on tämmöinen haaskoilla saalistava hyeena.
Lahjoitti esim. Seinäjoen sairaalan lastenosastolle sievoisen summan. Mites sun lahjoitukset?
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää minulle lapsi, joka syö verisen pihvin (medium).
Lapset rakastavat spagettia.
Tietysti av-mamman lapsi, joka on imenyt sushia jo äitinsä nännistä.
Aika tyhmä reksi tossa koulussa. Kuka tahansa hörhö voi soitella kouluun ja käskeä kuljettelemaan lapset minne sattuu, vaikka millä verukkeella, ja koulu senkun tottelee.
Jos se oli maukasta, niin ihan sama. Kouluruoka on usein mautonta, suolatonta, raakaa ja liian kiireessä tehty. Samat pöperöt hyvin tehtynä olisi ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki voi, kirjoitti:
Pitäkää päänne jo kiinni ja katsokaa peiliin. Mitä olette itse omistanne antaneet.
Edelleen enemmän on annettu nälkäpäiväkeräykseen prosentuaalisesti kuin tämä "miljonääri".
Jos joku esim. yrittäjä joutuu vaikeuksiin, niin Kuisla ottaa yhteyttä, ja antaa ota tai jätä tarjouksen, ja ei paljon maksa. Että tuskin osallistuu hyväntekeväisyyteen.
Lahjoitti esim. Seinäjoen sairaalan lastenosastolle sievoisen summan. Mites sun lahjoitukset?
en oo se kelle vastasit, mutta tulee vaan mieleen että ratsastaa lapsilla tämä kuisma, mainostaessaan itseään.
jos itse olisin miljonääri,. lahjottaisin lastenosastolle nimettömänä, en pitäisi asiasta meteliä.
Nyt ei voi muuta sanoa kuin hävetkää valittajat. En taida antaa mitään avustuksia suomalaisille köyhille vähään aikaan, kun ollaan noin kiittämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki voi, kirjoitti:
en oo se kelle vastasit, mutta tulee vaan mieleen että ratsastaa lapsilla tämä kuisma, mainostaessaan itseään.
jos itse olisin miljonääri,. lahjottaisin lastenosastolle nimettömänä, en pitäisi asiasta meteliä.
Joojoo, anonyyminä kuitenkin pitää nostaa itseään jalustalle että minä nyt en ainakaan tekisi näin ja näin. Väärin autettu.
Sen kummemmin analysoimatta ja ketjua lukematta totean vaan, että spagetti ja jauhelihakastike lienee suosituin lasten lempiruoka. Eiköhän kaikki lapset siis saaneet hyvän mielen ja vatsan kylläiseksi.
Siinä että hän tarjosi lapsille ravintolassa ruuat, i diootti!