Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kuumeisen lapsen kanssa mennä ulos?

Vierailija
08.05.2006 |

Leikkimään, vaunulenkille, nukkumaan?



Auttakaa uusavutonta esikoisen äitiä :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele, kannattaa pysytellä vaan sisällä..

Vierailija
2/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempänä kun tuo tyttö nukkuin tosi huonosti sisällä... Puin vaan lämpimästä (ei liene ongelma näillä säillä) ja nukutin vaunuissa - jarkeilin että kunnon unet on kuitenkin terveellisempää kuumeiselle kuin raittiin ilman mahdollisesti aiheuttamat haitat : )

Vierailija
4/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tietenkään mennä tartuttamaan muita lapsia.

Vierailija
5/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tohon lämpimästi pukemiseen tulee, on joskus jopa vaarallista, jos lämpö ei pääse haihtumaan kuumeisen lapsen iholta. Pidä sisällä peiton tms alla. Paljonko on kuumetta?

Vierailija
6/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan köllöttelisin mielelläni vaunuissa raikkaassa kevätilmassa jonkun toisen työntäessä! Vaunulenkkiä lapsen näkökulmasta ei ihan voi verrata aikuisen töihin menoon tai asioilla käymiseen, vai mitä?



Ulkona nukuttamisessa on nimenomaan se vaara, että laittaa lapselle liian paljon vaatteita päälle. Jos pystyt seurata ulkona nukkuvaa lasta ja puet sopivasti etkä laita missään nimessä auringon paisteeseen nukkumaan, ei kai ulkona nukuttamiselle ole mitään estettä.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se, missä on, kunhan ei saa kylmää eikä vetoa. Me ainakin ulkoilimme pari päivää sitten, vaikka lapsi oli kuumeessa. Itse halusi ulos.

Vierailija
8/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. vaunulenkille tai nukkumaan. Ulkoleikit on sen verran fyysisiä, että meillä on raja siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


esim. vaunulenkille tai nukkumaan. Ulkoleikit on sen verran fyysisiä, että meillä on raja siinä.

Vierailija
10/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunulenkille, nukkumaan. Ulkoleikkejä en suosittelisi, ne ovat toipilaalle liian rajuja ja hidastavat palautumista.



Ei ulkoilmaa tarvitse välttää sairaana, useimmiten vauvat/taaperot nukkuvat ulkona paremmin kuin sisällä. Normaalisti ylle, ei enempää kuin terveenäkään ja vaunuttelemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaksivuotiaamme vain istuu hiekkalaatikolla ja lastaa autoja. Tai sitten keinuu. Eipä rasita elimistöä kovinkaan paljoa, siksipä hänet kuumeisena veinkin ulkoleikkeihin. Rauhallisempi hän on ulkona kuin sisällä.

Vierailija
12/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli asiaa pitää miettiä nimen omaan sen oman lapsen kannalta. Keinuminen ei tosiaan rasita yhtään sen enempää kuin sisällä videoiden katselu!



t. 13, jonka 2,5v. ei ulkona rauhallisia leikkejä harrasta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin aivan taju pois pienestäkin lämmönnoususta, mutta taapero senkun porskuttaa. Ei paljon hidastumista näy noissa sisäleikeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän