Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miksi 1,5 lapsi on lopettanut rauhallisen nukkumisen?!
08.05.2006 |
Tuo on nukkunut hyvin jo puoli vuotta. Maitoa syönyt ehkä kerran yössä. Nyt oli kaks viikkoa syömättä sitäkään.
Pari yötä on ollut aika vaikeita. Herää pari-kolme kertaa yössä kitisemään. Nytkään ei nuku kunnolla vaan 5 min välein jotain kitisee
Kommentit (3)
Nyt se istuu katsomassa teletappeja... sai kunnon huuto kohtauksen ja huusi veljensäkin hereille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aivot kasvaa kovaa vauhtia ja jos havahtuu hereille ei maltakaan nukahtaa, samaten unet alkavat olla tosi eläviä. Lisäksi tuossa iässä on vielä joku äidissä roikkumisvaihe, joka aiheuttaa univaikeuksia. Ihan normaalia ja siis menee ohi muutamassa kuukaudessa...
Alue: Aihe vapaa
Tai näin keväällä yhtäkkiä valoisa makuuhuone? Varmaan ohimenevää kuitenkin!