Miestä ei kiinnosta seksi, taas kuuden viikon tauko!
Ja tänä vuonna on ollut jopa neljän kuukauden tauko. Mies tietää tasan tarkkaan että kärsin tilanteesta, muttei senkään vuoksi mitään tee. Kauanko jaksaisit odottaa tilanteen paranemista? Lapsia on ja ikää 40+.
Kommentit (65)
Voi olla myös ihan todellinen lääketieteellinen ongelma joka on vienyt miehen halut. Kyllä terve keski-ikäinen mies seksiä himoitsee! Stressi ja masennus vaikuttaa tosi paljon. Hormonitoiminnassaa voi myös olla jotain vikaa. Eihän siitä mitään haittaa olisi käydä lääkärissä ja yhdessä terapiassa ratkomassa näitä ongelmia. Hyvä seksielämä on tärkeä juttu molemmille.
Huvittavaa aina se miten naisen haluttomuus on aina miehen syy ja naisen puute on miehen syy.
Kyllä seksi kiinnostaa aina, oman kumppanin kanssa harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina taukoja kun mies joutuu tekemään raskasta ja kiireistä työtä. Nyt kun miehellä oli muutama päivä lomaa oli seksiä 2 kertaa. Millainen työ miehelläsi on? Veisikö se voimat ettei haluja ole?
Ei työ niin paljoa stressaa, mutta stressi jokin selitys varmasti voi olla muttei se mielestäni oikeuta lyömään laimin vaimon tarpeita ihan täysin. Kyllä vaimollasi joitain oikeuksia avioliitossa pitäisi olla kun kerran siihen on aikanaan lupautunut. Ap
Seksi kumppanin kanssa ei kyllä ole mikään oikeus avioliitossa. Toki se on ikävää jos toinen ei halua, mutta ei ole oikein halutonta pakottaa koska sinulla on oikeus. Todellako haluat vastentahtoista seksiä?
Tilanne on ongelma johon pitää löytää ratkaisu. Miksi mies ei halua ja miten toisen tarpeet tyydytetään mikäli halut eivät herää?
Miehellä vaihdevuodet tekevät kyvyttömyyttä, haluttomuutta ja äreyttä. Lääkäriin ja hormonikorvaushoidolle.
Jos lisätään tuohon säännöllinen alkon käyttö, pahentaa vielä tilannetta.
Jos lisätään vielä tupakointi, pahentaa vielä.
Jos on yksikin näistä, ei tarvi ihmetellä miksi lakanoissa ei tapahdu mitään.
Olen nyt päättänyt muistuttaa asiasta kerran kuussa ja jos puolen vuoden tauko tulee täyteen, ryhdyn toimenpiteisiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt päättänyt muistuttaa asiasta kerran kuussa ja jos puolen vuoden tauko tulee täyteen, ryhdyn toimenpiteisiin. Ap
Oletko yrittänyt ajatella tilannetta toisin päin? Miten itse suhtautuisit jos mies haluaisi ja sinä et?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös ihan todellinen lääketieteellinen ongelma joka on vienyt miehen halut. Kyllä terve keski-ikäinen mies seksiä himoitsee! Stressi ja masennus vaikuttaa tosi paljon. Hormonitoiminnassaa voi myös olla jotain vikaa. Eihän siitä mitään haittaa olisi käydä lääkärissä ja yhdessä terapiassa ratkomassa näitä ongelmia. Hyvä seksielämä on tärkeä juttu molemmille.
Totta,stressi, työuupumus, huonot unet, masennus kaikki vaikuttaa, merkittävästi. Testosteronit alenee yhden huonosti nukutun yön jälkeen ja useimmat huomaa heti, joillakin katoaa aamuerektio tai se tunne että haluaa.
Kannattaa asiallisesti ottaa selvää jos mies ei kerro omia tunteita. Uskon että nainenkin haluaa ymmärtää ja auttaa omalta osin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys johon kukaan ei ole vastannut on se, kauanko odottaisit tilanteen paranemista. Seksin vähyys on ollut minulle ongelma nyt noin kolme vuotta. Ap
Kauan.
En riko perhettä seksittömyyteen. Olen halukas nainen mutta vv vieneet onneksi vähän haluja
Odotan muuta syytä...
N 50, lapsia (alakoulul ja teini), miehen libido nollilla
Kannattais käydä mittauttamassa testosteronitasot, ne vaikuttaa haluihin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ota ero sitten miehestä tai hommaa sua nuorempi rakastaja..iisiä. Mitä sitä pihtarin kanssa elämään, jos voi saada seksiäkin. Toisaalta..se voi olla stressi tai joku muu elämäntilanne, ei mieskään aina suorita.
Toisaalta seksi on mitä parhain rentoutumiskeino.
Kyllä varmaan miehen kannattaisi testosteronitasot mittauttaa jos ei peli toimi noin nuorena.
Mikäli ne on kunnossa, vaimon kannattaa tehdä hieman tutkimuksia sen kännykässä ja läppärissä.
Näyttäisi siltä, että ap:n asenne ei ainakaan helpota tilannetta. Uhkailu ja ärtyneisyys eivät lisää naisessa viehättävyyttä.
Oletko ap ajatellut kokeilla toisin päin? Mitä jos kehuisit miestäsi jostain pienestä jutusta ihan huomaatta? Entä jos lasten mentyä nukkumaan hymyilisit miehellesi, antaisit pusun poskelle ja samalla sipaisisit kädellä miehen selkää? Tai miehen tultua suihkusta antaisit niskahieronnan. Tätä jatkettuasi muutaman päivän mies tulee varmasti tekemään aluksi samaa sinullekin ja lopulta tekee aloitteen sängyssäkin.
Pienillä huomionosoituksilla saat miehen luottamuksen takaisin ja saat miehen tuntemaan elävänsä henkisesti turvallisessa ilmapiirissä. Mies saattaa nyt ajatella, että elävänsä vihamielisessä ympäristössä eikä mikään ole epäseksikäämpää.
Itse miehenä olen oppinut, että pienillä arjen teoilla kuten kevyt kosketus, lempeät sanat ja ystävälliset teot herättävät naisen halut. Miehiin toimii aivan samat kikat. Jos haluaa elämän ympärillä olevan tahtosi mukaan, pitää se itse rakentaa eikä syytellä muita ja uhriutua. Uhriutuminen ei koskaan ole johtanut menestykseen.
Annut kirjoitti:
Näin karrikoiden joko yhteinen seksi ei tyydytä tai on toinen nainen jonka kanssa se synkkaa ja kotona ei enää jaksa sitte. Aika peruskuvio tapauksissa, missä on kolmas osapuoli. Tosin en väitä että teillä näin on, mutta yleinen piirre.
Höpölöpö, mulla on toinen mies ja ihan samalla tavalla seksiä kotona kuin ennenkin. Samoin tällä miehellä on seksiä kotona, pakko olla ettei tule epäilyjä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi siltä, että ap:n asenne ei ainakaan helpota tilannetta. Uhkailu ja ärtyneisyys eivät lisää naisessa viehättävyyttä.
Oletko ap ajatellut kokeilla toisin päin? Mitä jos kehuisit miestäsi jostain pienestä jutusta ihan huomaatta? Entä jos lasten mentyä nukkumaan hymyilisit miehellesi, antaisit pusun poskelle ja samalla sipaisisit kädellä miehen selkää? Tai miehen tultua suihkusta antaisit niskahieronnan. Tätä jatkettuasi muutaman päivän mies tulee varmasti tekemään aluksi samaa sinullekin ja lopulta tekee aloitteen sängyssäkin.
Pienillä huomionosoituksilla saat miehen luottamuksen takaisin ja saat miehen tuntemaan elävänsä henkisesti turvallisessa ilmapiirissä. Mies saattaa nyt ajatella, että elävänsä vihamielisessä ympäristössä eikä mikään ole epäseksikäämpää.
Itse miehenä olen oppinut, että pienillä arjen teoilla kuten kevyt kosketus, lempeät sanat ja ystävälliset teot herättävät naisen halut. Miehiin toimii aivan samat kikat. Jos haluaa elämän ympärillä olevan tahtosi mukaan, pitää se itse rakentaa eikä syytellä muita ja uhriutua. Uhriutuminen ei koskaan ole johtanut menestykseen.
Ai voisi myös jättää nykyisen miehen ja etsiä jonkun sellaisen, joka olisi hänestä kiinnostunut.
Moni nainen olisi tyytyväinen tuollaisesta miehestä. Ihme valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai voisi myös jättää nykyisen miehen ja etsiä jonkun sellaisen, joka olisi hänestä kiinnostunut.
Eikö ole pieni riski olemassa, että miehen käytös voisi johtua naisen asenteesta miestään kohtaan? Ei varmaankaan olisi järkevää hypätä seuraavaan suhteeseen, jossa alkuhuuman jälkeen nainen eläisi taas seksitömässä suhteessa. Suorapuheisuus ja jämäkkyys voi toiselle tarkoittaa painostusta ja pikkutarkkuutta. Voisiko olla mahdollista, että miehen haluttomuus voisi johtua naisen käytöksestä. Monien naisten haluttomuus parisuhteessa johtuu juuri miehen käytöksestä. Voiko tämä olla sukupuolineutraali asia? Onko muutenkaan mielekästä ajatella, että jätetään nykyinen mies ja otetaan sellainen tilalle, joka kestää naisen käytöksen.
Ap,
Ehdotan että kysyt vilpittömästi itseltäsi mikä on sinun osasi tähän tilanteeseen päätymisessä. Sitä kysyessä pitää haluta oikeasti kuulla vastaus ja hyväksyä se että sen kuuleminen itseltäänkin on todennäköisesti vaikeaa. En tiedä onko sinun vastuullasi pieni osa, esim 10% tästä ongelmasta, vai suuri osa, esim 80%, enkä syyttele nyt ketään. Asioita ajattelemalla ja puhumalla selviää. Suhteen keskusteluilmapiirikin vaikuttaa siten, että seksin ongelmia on vaikea ratkoa jos asioista ihan yleisestikin on vaikea puhua.
Kysyit kauanko pitäisi odottaa tilan korjaantumista. Lyhyt vastaus on että vuosia tai hyvin lyhyen ajan. Sinkkumarkkinat ovat armottomia sen jälkeen kun on täyttänyt 25v. Jos haluaisit paremman miehen, sulla pitäisi olla realistinen käsitys sellaisen sinkun olemassaolosta, ja sellaisen löytämisen vaikeudesta. Joo ainahan sitä huippukumppaneita löytyy yksi tuhannesta, mutta löydätkö tämän henkilön kun hän vapautuu ja tykkääkö tämä yksi tuhannesta sun seurasta? Vuosia kannattaa odottaa ja tehdä töitä, koska hyvä suhde on sen arvoinen. Lyhyt aika kannattaa odottaa koska vaihtoehtosi vähenevät koko ajan. Muutaman vuoden päästä sinulla saattaa olla sama ongelma mutta enemmän ikää ja muita haasteita. Konkreettinen suunnitelma asian parantamiseksi selkein välitavoittein voisi auttaa.
Ei seksiin tarvi olla välttämättä niin suurta tunnetta. Olen noin 70 v ja seksiä harrastamme noin 3-4 päivän välein jatkuvasti. Tätä on jatkunut jo lähes 50 vuotta.
Jos mies ei saa orgasmia, niin on se vaikeaa seksuaalisesti. Mielestäni seksiä pitää harrastaa pelkästään ymmärryksellä niin naisen kuin miehenkin. Ei se ole mitenkään kiihkeätä.
On se surullista AP:n tapauksessa, jos miehellä on kykyjä, mutta on niin typerä, että ei täytä naisensa tarpeita riippumatta omista haluista ja näennäisistä syistä. Turha vedota stressiin väsymykseen tai muihinkaan näennäisiin syihin kummankaan puolison.
Kokeile, mene lähelle eri tilanteissa,anna pusu, käsillä voit tehdä monia asioita joilla luulisi viisarin värähtävän. Vaikka ei tunnu luonnolliselta sinun tilanteessa niin näissä voi olla muutos.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Mikä juttu tämä on? Kyllä naisiakin syyllistetään pihtaamisesta. Nyt jo aiitäkin että mies pihtaa. Nyt naiset stoppi tällaiselle.
Pitkiä aikoja tuollaiset vuodet.. ei voi käsittää. Varmaan ilmapiiristä huomaa.
Miehenä itselle on tärkeää se tunne kun haluan naista, sillon annan pusuja, haleja ja huomioin mitkä johtaa myös siihen seksiin ja rakasteluun usein.
Myös naisen oma käytös voi johtaa myös halujen laimenemiseen.