Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*ttuako kyttäät mun facebookia?

Vierailija
21.10.2018 |

Mun koneelle kilahtaa joka kerta sun naamas & ilmoitus-ehdotus susta mun kaveriksi, kun käyt siellä mun facessa. En ole edes aktiivinen siellä, joten mitään et sieltä löydä. Lähinnä naurattaa, ettei sulla oo omaa elämää eikä minkäänlaista omanarvontuntoa tai kunniaa, kun käyt siellä tirkistelemässä tyhjää. Poliisia varten kuitenkin kirjaan sun käyntiajat ja -kerrat.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Tiina?

Vierailija
22/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö facessa muka jostakin katsomaan, kuka käy katsomassa profiilia?

Ainakin voi päätellä facen ilmoitusten perusteella, että joku seuraa sua tai sun facekavereita. Jos niitä facekavereita on vähän ja eripuolelta maailmaa, ei ole vaikeaa laskea kuka kävi ja missä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää sinun v*ttuasi Facebookissa, sorry nyt vaan.

Vierailija
24/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäkö muusta tiedän, että kyttää? Kertoo mun perheen facekuulumisia kylillä niin kuin se muka tietäisikin jotain niistä. Eli ihan aiheen vierestä, kun ei kukaan kaikkea kerro facessa.

Vierailija
25/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen facesta poistumista jos paranoia on tuota luokkaa.....

Vierailija
26/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook ei tietääkseni ehdota välttämättä profiilin katsojaa kaveriksi, vaan siihen voi vaikuttaa moni seikka. Esim yhteys jonkun muun sovelluksen kautta tai että on yhteisiä kavereita tai on samassa paikassa yhtä aikaa.

Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, että saako joku, jota olet käynyt kurkkaamassa profiilissa, ystäväehdotuksen "saatat tuntea myös nämä henkilöt" sen perusteella. En itse koskaan ole seurannut niitä ehdotuksia vaan ajatellut, että siinä ehdotetaan tuttujen tuttuja.

Siis en ole kys. ihmisen kanssa missään tekemisissä, eikä olla samassa paikassa todellakaan koskaan. Ja se ei tiedä musta muuta kuin mun ja mun lapsen nimen, kaikki muut mun facekaverit+sukulaiset on sille vieraita..

Vierailija
27/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja estot ei oo päällä miks?

Vierailija
28/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen facesta poistumista jos paranoia on tuota luokkaa.....

En olis muuten, mutta työantaja pakotti. Olisin mieluummin vältellyt tätä stalkkeria. Mutta en siis juurikaan käytä facea enkä päivitä sinne mitään. Että turha käydä mun sivuilla.

Vierailija
29/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mun facea lainkaan. Mutta voihan tätä käyttää näinkin epäaktiivisesti näemmä stalkkerijahtiin.

Vierailija
30/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Siis voiko pitää paikkansa, että kaveriehdotuksen tyypit kävis stalkkaamassa profiilia? Mullakin fb ehdottelee kaikkia ihmisiä mun työpaikalta, mutta vaikea uskoa että kukaan mua sieltä jaksais stalkata. Vai oonko väärässä?

Joka kerta kun ne käy sun facessa, ja sä et vaan hyväksy niitä kavereiksi, kone ehdottelee uudestaan.

Boihan kone ehdotella muillakin perusteilla. Ja ehkä sekin riittää, että on alunperin ollut syy ehdottaa, ei kai niiden tarvitse montaa kertaa siellä profiilissasi käydä.

No tuleehan mulle muitakin ehdotuksia. Niistäkin olen vetänyt tietyt johtopäätökset, ei ole vaikeaa, kun tuntee ihmiset. Tän yhen tyypin kohdalle en siis käy koskaan sen sivuilla ja se ei tunne mun fb-kavereista kuin mun lapsen. Meillä ei ole siis mitään muita yhteyksiä.

Vierailija
31/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäkö muusta tiedän, että kyttää? Kertoo mun perheen facekuulumisia kylillä niin kuin se muka tietäisikin jotain niistä. Eli ihan aiheen vierestä, kun ei kukaan kaikkea kerro facessa.

Juurihan olet sanonut ettet päivitä sinne mitään, niin miten se voi kertoa olemattomia päivityksiä.

Olet vissiin niitä rlämänkolulaisia jotka päivittää julkisena kaiken ja ihmettelee miten voi ksikki tietää kylillä.

Vierailija
32/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tarvis, jos toinen ei laita mitään faceensa? 

Vierailija
33/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kilahtaa jokaikinen kerta koneeseen äänekäs ilmoitus, jossa näytetaan kyttääjän nimi ja naama. Muuten ihan ok, mutta kun siellä käy hyvin usein yks mun eniten inhoamista ihmisistä, varsinainen ihmisperse.

Ap

No mutta jos joku stalkkaa sinua niin estä hånet ja tee lisäksi oma sivusi sellaiseksi että sitå ei löydå. Sillä pääset rauhaan

Vierailija
34/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä mun facea lainkaan. Mutta voihan tätä käyttää näinkin epäaktiivisesti näemmä stalkkerijahtiin.

No Mitenkäs se voi levitettä asioita kylillä jos et jaa mitään?

Provo?

Vierailija
35/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan olet sanonut ettet päivitä sinne mitään, niin miten se voi kertoa olemattomia päivityksiä.

Olet vissiin niitä rlämänkolulaisia jotka päivittää julkisena kaiken ja ihmettelee miten voi ksikki tietää kylillä.

Mun lapsi päivittää, mä en. Ja näitä juttuja olen kuullut sitten kylillä väritettyinä, ja siis viidakkorumpu on mennyt välillä todella metsään, kun sinne on lisäilty omia arvauksia face-päivityksistä, esim. on oletettu mun olleen siellä missä tytärkin.

Vierailija
36/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos facebook on julkinen niin se tarkoittaa että kaikilla ihmisillä on oikeus katsoa sivua vaikka tuhat kertaa päivässä eikä se tee ketåän stalkkaajaksi.

Vierailija
37/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kilahtaa jokaikinen kerta koneeseen äänekäs ilmoitus, jossa näytetaan kyttääjän nimi ja naama. Muuten ihan ok, mutta kun siellä käy hyvin usein yks mun eniten inhoamista ihmisistä, varsinainen ihmisperse.

Ap

No mutta jos joku stalkkaa sinua niin estä hånet ja tee lisäksi oma sivusi sellaiseksi että sitå ei löydå. Sillä pääset rauhaan

Työnantajan vuoksi piti olla löydettävissä.

Vierailija
38/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten sivun saa nykyisin piilotettua haulta?

Vierailija
39/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi päivittää, mä en. Ja näitä juttuja olen kuullut sitten kylillä väritettyinä, ja siis viidakkorumpu on mennyt välillä todella metsään, kun sinne on lisäilty omia arvauksia face-päivityksistä, esim. on oletettu mun olleen siellä missä tytärkin.

Opeta lapsellesi mitä kannattaa ja mite ei päivittää

Vierailija
40/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano tyttarelle, et vaihtaa julkisuusasetuksen kohtaan "kaverit".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi