Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*ttuako kyttäät mun facebookia?

Vierailija
21.10.2018 |

Mun koneelle kilahtaa joka kerta sun naamas & ilmoitus-ehdotus susta mun kaveriksi, kun käyt siellä mun facessa. En ole edes aktiivinen siellä, joten mitään et sieltä löydä. Lähinnä naurattaa, ettei sulla oo omaa elämää eikä minkäänlaista omanarvontuntoa tai kunniaa, kun käyt siellä tirkistelemässä tyhjää. Poliisia varten kuitenkin kirjaan sun käyntiajat ja -kerrat.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos facebook on julkinen niin se tarkoittaa että kaikilla ihmisillä on oikeus katsoa sivua vaikka tuhat kertaa päivässä eikä se tee ketåän stalkkaajaksi.

Jos tuhat kertaa käy mun sivuilla, kyllä mä lasken stalkkaajaksi.

Vierailija
42/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos facebook on julkinen niin se tarkoittaa että kaikilla ihmisillä on oikeus katsoa sivua vaikka tuhat kertaa päivässä eikä se tee ketåän stalkkaajaksi.

Jos tuhat kertaa käy mun sivuilla, kyllä mä lasken stalkkaajaksi.

Siis sellaset, joiden kanssa en ole enkä hlua olla missään tekemisissä. Jos kaverit tai sukulaiset käy, se ei oo ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paljon käyt katsomassa jonkun ventovieraan sivua, niin onhan siinä jotain omituista.

Vierailija
44/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö facessa muka jostakin katsomaan, kuka käy katsomassa profiilia?

Varo sitä päivää, kun sellainen ominaisuus tulee ja takautuvasti.  :DDD

Vierailija
45/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paljon käyt katsomassa jonkun ventovieraan sivua, niin onhan siinä jotain omituista.

Sekä siinä, että sinulla on alitajuinen tarve paljastella, ehkä jopa tulla stalkatuksi ellet vaihda tksityisasetuksiasi. Julkinen on julkista - se ollaan kaikelle maailmalle haluttu esitellä ja näyttää. Aivan älyttömän turhaa itkeä.

Vierailija
46/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä siinä, että sinulla on alitajuinen tarve paljastella, ehkä jopa tulla stalkatuksi ellet vaihda tksityisasetuksiasi. Julkinen on julkista - se ollaan kaikelle maailmalle haluttu esitellä ja näyttää. Aivan älyttömän turhaa itkeä.

Et nyt tajunnut, että se juttu on just se, että turha käydä stalkkaamassa, kun siellä mun facessa ei oo mitään. Ja kaiken lisäksi face kertoilee, kun tää yks käy kyttäämässä siellä. Ja jos tosiaan käykin mun lapsen facessa, niin sitten on vielä ihmisperseempi.

Vierailija
47/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt tajunnut, että se juttu on just se, että turha käydä stalkkaamassa, kun siellä mun facessa ei oo mitään. Ja kaiken lisäksi face kertoilee, kun tää yks käy kyttäämässä siellä. Ja jos tosiaan käykin mun lapsen facessa, niin sitten on vielä ihmisperseempi.

No eikä kerro, etenkään jos olet blokannut. Olet jotenkin sekaisin, oikeasti.

Vierailija
48/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se face nyt ihan tuntemattomia kuitenkaan ehdota ystäviksi. Tutuntututkin yleensä myös tietää, vaikkei ne omia kavereita olisikaan.

Vierailija
49/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä kerro, etenkään jos olet blokannut. Olet jotenkin sekaisin, oikeasti.

Oon vaan pirun vihanen nyt. Ja tosiaan ennäe vaivaa ja lähde ketään blokkailemaan, jos mun facessa ei oo mitään enkä käytä sitä.

Vierailija
50/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei todellakaan ole mahdollista tietää mistään käykö joku katsomassa profiilia vai ei. Ap:lla ei edes ole lasta, tai jos on, on sitten huostaanotettu, eikä lapsilla ole enää mitään facebookkeja.

Vierailija
51/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo parempi tietää varuiksi, jos joku ihme tyyppi käy kyttäämässä kuin olla onnellisen tietämätön?

Vierailija
52/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei todellakaan ole mahdollista tietää mistään käykö joku katsomassa profiilia vai ei. Ap:lla ei edes ole lasta, tai jos on, on sitten huostaanotettu, eikä lapsilla ole enää mitään facebookkeja.

On.

On. Ja ei, ja ei.

Vierailija
53/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta vainoaja ja tekee pahaa, niin miks et estä?

Vierailija
54/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se face nyt ihan tuntemattomia kuitenkaan ehdota ystäviksi. Tutuntututkin yleensä myös tietää, vaikkei ne omia kavereita olisikaan.

Oli muuten todella outo juttu tässä yksi päivä. Ilmoituksiin (kellonkuva) tuli mulle "sinulla on uusi kaveriehdotus" ja tämän henkilön profiili. Aivan tuntematon henkilö, kun kävin katsomassa profiilia. Ei ollut edes samalta paikkakunnalta, eikä kukaan kavereistani ollut hänen kaveri.

Ei ole koskaan ennen tullut tällaista ilmoitusta ja toivottavasti ei enää tulekaan. En kaipaa tämäntyyppistä uudistusta faceen, osaan nimittäin etsiä kavereita itsekin.

Vierailija
55/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sinne kerta mitään kirjoita niin miksi repiä pöksynsä moisesta? Lapsen yksityisyysasetukset kuntoon siellä. Sitä paitsi ei tuu mitään ilmoituksia ihmisistä jotka käy sitä katsomassa, ei ole koskaan tullut, ei ole sellaista ominaisuutta olemassakaan. Todennäköisesti aloittaja on vain harhainen ja kuvittelee olemattomia.

Vierailija
56/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin on käynyt niin, että Facebook ehdotti kaveriksi ihmistä, jota menin sijaistamaan. Tämä oli minulle ihan tuntematon ihminen.

Tietysti olimme siellä samassa työpaikassa, mutta emme yhtä aikaa. Puhelimessani ei ole Facebook-sovellusta, eikä sijaintitiedot ole käytössä.

Päättelin, että tämä ihminen oli käynyt stalkkaamassa profiiliani.

Vierailija
57/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten julkisen facebook-tilin katseleminen on laitonta? Poliisia varmaan kiinnostaa - not.

Vierailija
58/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten julkisen facebook-tilin katseleminen on laitonta? Poliisia varmaan kiinnostaa - not.

Niin.

Tämä henkilö ei nyt harhaisena ymmärrä, että _julkinen_ sosiaalinen media on tarkoitettu katseltavaksi. Se on siksi juuri julkista että sitä katseltaisiin.

Vierailija
59/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen facesta poistumista jos paranoia on tuota luokkaa.....

En olis muuten, mutta työantaja pakotti. Olisin mieluummin vältellyt tätä stalkkeria. Mutta en siis juurikaan käytä facea enkä päivitä sinne mitään. Että turha käydä mun sivuilla.

Byää.. työnantaja pakotti. Just joo. :)

Vierailija
60/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Tämä henkilö ei nyt harhaisena ymmärrä, että _julkinen_ sosiaalinen media on tarkoitettu katseltavaksi. Se on siksi juuri julkista että sitä katseltaisiin.

Ihmisten tyhmyys on kyllä toisinaan hämmentävää. Joidenkin on ilmeisesti vaan niin kovin vaikea sisäistää, että julkinen sometili on todellakin julkinen ja vapaata riistaa kenen vain katseltavaksi.. Sinne vaan jakoon kuvat omasta naamasta ja perseestä ja kaikki omat ja lasten tekemiset yleiseen jakoon. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä