Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*ttuako kyttäät mun facebookia?

Vierailija
21.10.2018 |

Mun koneelle kilahtaa joka kerta sun naamas & ilmoitus-ehdotus susta mun kaveriksi, kun käyt siellä mun facessa. En ole edes aktiivinen siellä, joten mitään et sieltä löydä. Lähinnä naurattaa, ettei sulla oo omaa elämää eikä minkäänlaista omanarvontuntoa tai kunniaa, kun käyt siellä tirkistelemässä tyhjää. Poliisia varten kuitenkin kirjaan sun käyntiajat ja -kerrat.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet? On jo iltapäivä.

Vierailija
2/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu, mehän ollaan kavereita siellä. Enkä mä kyttää, käyn vain välillä katsomassa, ootko laittanu uusia päivityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin mä lääkkeitä tarvitsen? Tää ihminen on tehnyt mulle paljon pahaa, ja näköjään ainakin vainoaminen jatkuu. Siihen auttaa poliisi ja oikeuslaitos, ei lääkkeet.

Vierailija
4/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi olla ne unohtuneet lääkkeet paikallaan

Vierailija
5/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koneelle kilahtaa joka kerta sun naamas & ilmoitus-ehdotus susta mun kaveriksi, kun käyt siellä mun facessa. En ole edes aktiivinen siellä, joten mitään et sieltä löydä. Lähinnä naurattaa, ettei sulla oo omaa elämää eikä minkäänlaista omanarvontuntoa tai kunniaa, kun käyt siellä tirkistelemässä tyhjää. Poliisia varten kuitenkin kirjaan sun käyntiajat ja -kerrat.

Sillä ehdotuksella ei ole mitään tekemistä kyttäämisen kanssa vtun palikka.

Vierailija
6/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö facessa muka jostakin katsomaan, kuka käy katsomassa profiilia?

Vierailija
7/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu, mehän ollaan kavereita siellä. Enkä mä kyttää, käyn vain välillä katsomassa, ootko laittanu uusia päivityksiä.

Ei olla kavereita siellä eikä missään muuallakaan. Koskaan. Enkä tosiaankaan päivitä mitään facea. Mun elämä on muualla. Että turhaan käyt siellä.

Vierailija
8/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin mä lääkkeitä tarvitsen? Tää ihminen on tehnyt mulle paljon pahaa, ja näköjään ainakin vainoaminen jatkuu. Siihen auttaa poliisi ja oikeuslaitos, ei lääkkeet.

Poliisi ja oikeuslaitos auttaa, LOL!!!

Sen ku näkis..

Vierailija
9/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis voiko pitää paikkansa, että kaveriehdotuksen tyypit kävis stalkkaamassa profiilia? Mullakin fb ehdottelee kaikkia ihmisiä mun työpaikalta, mutta vaikea uskoa että kukaan mua sieltä jaksais stalkata. Vai oonko väärässä?

Vierailija
10/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina ?

Vierailija
11/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kilahtaa jokaikinen kerta koneeseen äänekäs ilmoitus, jossa näytetaan kyttääjän nimi ja naama. Muuten ihan ok, mutta kun siellä käy hyvin usein yks mun eniten inhoamista ihmisistä, varsinainen ihmisperse.

Ap

Vierailija
12/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ei tietääkseni ehdota välttämättä profiilin katsojaa kaveriksi, vaan siihen voi vaikuttaa moni seikka. Esim yhteys jonkun muun sovelluksen kautta tai että on yhteisiä kavereita tai on samassa paikassa yhtä aikaa.

Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, että saako joku, jota olet käynyt kurkkaamassa profiilissa, ystäväehdotuksen "saatat tuntea myös nämä henkilöt" sen perusteella. En itse koskaan ole seurannut niitä ehdotuksia vaan ajatellut, että siinä ehdotetaan tuttujen tuttuja.

Vierailija
13/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kilahtaa jokaikinen kerta koneeseen äänekäs ilmoitus, jossa näytetaan kyttääjän nimi ja naama. Muuten ihan ok, mutta kun siellä käy hyvin usein yks mun eniten inhoamista ihmisistä, varsinainen ihmisperse.

Ap

Tosi outoa. Mä en saa mitään ilmoituksia tuollaisesta.

Vierailija
14/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Siis voiko pitää paikkansa, että kaveriehdotuksen tyypit kävis stalkkaamassa profiilia? Mullakin fb ehdottelee kaikkia ihmisiä mun työpaikalta, mutta vaikea uskoa että kukaan mua sieltä jaksais stalkata. Vai oonko väärässä?

Joka kerta kun ne käy sun facessa, ja sä et vaan hyväksy niitä kavereiksi, kone ehdottelee uudestaan.

Vierailija
15/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistähän sellaisen ilmoituksen sais päälle... 🤔

Vierailija
16/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook ei tietääkseni ehdota välttämättä profiilin katsojaa kaveriksi, vaan siihen voi vaikuttaa moni seikka. Esim yhteys jonkun muun sovelluksen kautta tai että on yhteisiä kavereita tai on samassa paikassa yhtä aikaa.

Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, että saako joku, jota olet käynyt kurkkaamassa profiilissa, ystäväehdotuksen "saatat tuntea myös nämä henkilöt" sen perusteella. En itse koskaan ole seurannut niitä ehdotuksia vaan ajatellut, että siinä ehdotetaan tuttujen tuttuja.

No tää ihmisperse ei siis tunne muita mun kavereista ja sukulaisista kuin mut tai mun tyttären. Jos se ei oo stalkannutkaan mua, niin sitten mun lasta. Ihan yhtä inhottavaa.

Vierailija
17/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun ne käy sun facessa, ja sä et vaan hyväksy niitä kavereiksi, kone ehdottelee uudestaan.

Boihan kone ehdotella muillakin perusteilla. Ja ehkä sekin riittää, että on alunperin ollut syy ehdottaa, ei kai niiden tarvitse montaa kertaa siellä profiilissasi käydä.

Vierailija
18/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ehdotuksella ei ole mitään tekemistä kyttäämisen kanssa vtun palikka.

On todellakin. Face on nimittäin ihan kuollut, jos et tee mitään.

Vierailija
19/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katselemassa sun heruuttelukuvias ja hakkaan raivokkaasti tattia niille.

Vierailija
20/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boihan kone ehdotella muillakin perusteilla. Ja ehkä sekin riittää, että on alunperin ollut syy ehdottaa, ei kai niiden tarvitse montaa kertaa siellä profiilissasi käydä.

Ilmoitus tulee randomisti, ei mitenkään loogisesti, eli siitä päättelin että kyttäyshetkellä. Tutuista face-kavereista tulee vaan ilmoitus, että on päivittänyt jotain uutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme