V*ttuako kyttäät mun facebookia?
Mun koneelle kilahtaa joka kerta sun naamas & ilmoitus-ehdotus susta mun kaveriksi, kun käyt siellä mun facessa. En ole edes aktiivinen siellä, joten mitään et sieltä löydä. Lähinnä naurattaa, ettei sulla oo omaa elämää eikä minkäänlaista omanarvontuntoa tai kunniaa, kun käyt siellä tirkistelemässä tyhjää. Poliisia varten kuitenkin kirjaan sun käyntiajat ja -kerrat.
Kommentit (71)
Taru muista ne lääkkeet ku lisäät niitä keimailu peppuselfieitä joka päivä :)
Minua käyvät katsomassa maakunnan kauneimmat ja komeimmat miehet ja naiset.
Miksi olisin häiriintynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö facessa muka jostakin katsomaan, kuka käy katsomassa profiilia?
Mulle kilahtaa jokaikinen kerta koneeseen äänekäs ilmoitus, jossa näytetaan kyttääjän nimi ja naama. Muuten ihan ok, mutta kun siellä käy hyvin usein yks mun eniten inhoamista ihmisistä, varsinainen ihmisperse.
Ap
No estä se äläkä täällä ulise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kilahtaa jokaikinen kerta koneeseen äänekäs ilmoitus, jossa näytetaan kyttääjän nimi ja naama. Muuten ihan ok, mutta kun siellä käy hyvin usein yks mun eniten inhoamista ihmisistä, varsinainen ihmisperse.
Ap
Ihmisperse varsinaisesti on olennainen osa toimivaa aineenvaihduntaa ja ruoansulatukselle, kuten aivot keskushermostolle ja kognitiivisille toiminnoille.
Miten siulla menee, voitko hyvin vaiko venkoelet vuan? Onko rovo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo sitä päivää, kun sellainen ominaisuus tulee ja takautuvasti. :DDD
Hui!!! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei se face nyt ihan tuntemattomia kuitenkaan ehdota ystäviksi. Tutuntututkin yleensä myös tietää, vaikkei ne omia kavereita olisikaan.
Kun mä avasin fb-tilin pari kuuta sitten, ni sain heti pari sataa burmalaista tutuikseni, vaikka ennoo koskaan käynä Burmassa enkä tunne ensimmäistäkään burmalaista hlökohtasesti eikä kellään kavereistakaan oo yhtään burmalaista fb-kavereinaan!
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäkö muusta tiedän, että kyttää? Kertoo mun perheen facekuulumisia kylillä niin kuin se muka tietäisikin jotain niistä. Eli ihan aiheen vierestä, kun ei kukaan kaikkea kerro facessa.
Sun kannattaa tulla pois sieltä facebookista. Mitäs levittelet siellä kaikenmaailman asias kaikenmaailman ihmisten pällisteltäväksi, jos noin paljon ahdistaa? Lopeta se facettaminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja estot ei oo päällä miks?
Miks tarvis, jos toinen ei laita mitään faceensa?
Ettei tää sun "ihmispersees" (mite muute omais voi, ootko pesnä saippualla?) sais tietää ettei sulla oo elämässäs mitään tai että et ainakaan päivittele mitään :D
Hahaha. Hahahaha. Ihan äärimmäisen viihdyttävä keskustelunavaus, joten kiitos ap:lle siitä.
Mutta Facebook ei toimi noin. Se poimii ehdotuksia mm. perustuen yhteisiin kavereihin. Mutta myös siihen, keitä SINÄ KYTTÄÄT.
Joten. Haha. Hahahaha.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Tiina?
Kumitissi-Tiina...
Myös pottunenä on leikelty...
Selvä kyttäjuttu tämä on. Se on faktaa. Stalkkaus on kiellettyä