PUTOUS 10. kausi
Kommentit (643)
Tämä sopisi paremminkin johonkin tanssinäytökseen impronumerona. Komediaohjelmaan aika outo valinta.
Mua vähä ärsyttää että Salminen lunttaa _aina_ hahmojen haastattelureplansa näist korteista.
Apua miksen saa päähäni mikä biisi tämä oli, jonka melodiaan Barbi ja Make-vauva lauloi äsken yhdessä? Ihan tuttu siis mutta en vaan saa päähän, jäi häiritsemään :D
Vierailija kirjoitti:
Apua miksen saa päähäni mikä biisi tämä oli, jonka melodiaan Barbi ja Make-vauva lauloi äsken yhdessä? Ihan tuttu siis mutta en vaan saa päähän, jäi häiritsemään :D
Syksynsävel
Totta kai Joonas Nordmaninkin pitää olla esillä.
Nuo "teinit" oli käytökseltään kyllä 90-lukua...
Vierailija kirjoitti:
Christoffer on gay, eikö?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Christoffer on gay, eikö?
https://www.instagram.com/p/BlqFrvdFiUx/?hl=fi
Ei kai sentään?
Mimmu joutaa putoamaan.
Putouksen historian toiseksi huonoin hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mimmu joutaa putoamaan.
Huonompi vain "mitä laitetaan".
Mimmun ja Pierun lauluissa karsean huonot riimit. Tarkoituksella?
Miksi nuo näyttelijät eivät usein kuule toisiaan/juontajaa? Useamman kerran on jouduttu toistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mimmu joutaa putoamaan.
Hah siitäs sait kun ei pudonnut
Yleis-Sirpa putos! Äsken kun veikattiin perheen kesken niin Sirpa oli se josta sanoin "ei ainakaan putoa, kuka muu vaan voi pudota". No, se vaan todistaa sen minkä tiedän että olen ihan pudonnut nykyviihteen menosta :)
Mikä biisi oli Pasin, Botin ja Sirpan yhteisbiisin alustana?
Vierailija kirjoitti:
Yleis-Sirpa putos! Äsken kun veikattiin perheen kesken niin Sirpa oli se josta sanoin "ei ainakaan putoa, kuka muu vaan voi pudota". No, se vaan todistaa sen minkä tiedän että olen ihan pudonnut nykyviihteen menosta :)
Samaistuit siis hahmoon kun olet samanlainen juntti?
TÄTÄ ON ODOTETTU, JEEEE!