PUTOUS 10. kausi
Kommentit (643)
Mun mielestä paras kausi. Kerranki voi sanoo, että koko perheen ohjelma. Nyt ei oo näkyny sellaista älytöntä pilkkaa, mitä aiemmin.
Hahmotki parempia!
Nää näyttelijät ovat ihan paskoja...
En huomaa aitoutta näyttelijöissä... joko niitä ei kiinnosta tai vetävät yli innokkaasti...
Oksennan 😫
Kaikki ovat aivan surkeita hahmoja
hienosti ”improvisoitu” tulikoe ja näytönpaikka. Ei peeveli. Niin läpinäkyvä huijausyritys !!
Kolme huonointa olivat putousuhan alla, hyvä !
"Vie nämä viiksetkin kun tippuu koko ajan" :D Ainoa hetki koko jakson aikana kun repesin nauramaan.
Taika-Pasin näköisiä tosielämän sketsihahmoja olen livenä nähnyt minäkin.
Make-Vauva senkun paranee jakso jaksolta. Todella oivaltavaa huumoria ja oivalluksia. Lastenlaulun kommentointi oli parasta.
Täysin samaa mieltä! Roope on ihme koheltaja. Hyppii ja pomppii, muka hauska? Joo, ei ole! Rasittava katsella!
R. Lawsonin: Op, op, op Opettaja puhuu. Nostaa niskavillat pystyyn, iiiik!
Ja juontaja Roope se vasta yli vetääkin. Ihme koheltaja!?! Mulle riitti!
Ja tätä p,,, aa näytetään uusintoina viikon jokaisena päivänä??? 🤢
Mua taas huvittaa aina tämä sama Aina Inkeri Ankeinen -tyyppinen itku siitä, kuinka "tämä kausi on kaikista huonoin!", "huonoimmat hahmot ja näyttelijät ikinä!" ja "ennen oli parempi!" Silloin kun oli ne Akut, Kristat ja Iinat ties kuinka monetta kautta, itkettiin, kuinka "aina nää samat vanhat naamat", "ei enää lähde!" ja "ideat loppu" sun muuta. Sitten kun tuli niitä kauan kaivattuja uusia naamoja, huudetaan vanhojen perään. Aika selvästi kultaa muistot, sillä aiemmilla kausilla on ollut paljon huonoja hahmoja ja väkisin väännettyjä sketsejä. Putouksesta tuli hyvin sketsihahmopainotteinen jo tokasta kaudesta lähtien. Se usein tuntuu siltä, että ennen oli jotenkin paremmin, mutta jos kattois noi kaikki kaudet uudestaan, niin huomais, ettei suurin osa sen ihmeellisempiä ookaan. Jo 2013 täällä huudettiin, että lopettakaa jo se Putous. Viisi vuotta myöhemmin sama virsi jatkuu.
Btw aina näyttelijät ovat tehneet rahaa omilla sketsihahmoillaan (Marja Tyrni, Munamies, Harjakainen...) ja tokasta kaudesta lähtien Putouksessa on ollut julkkisvieraita ja mainostusta. Alapäävitsit eivät ole mitään uutta Putouksessa, niitähän viskoi etenkin Hirviniemi oikein urakalla lähes joka kaudella. Oikeastaan mielestäni Putous on toistanut samaa kavaa jo kauan, toki jotain helmiä joukkoon mahtuu. En pidä tätä kautta itekään siis mitenkään loistavana, mutta kyllä tätä kattoo näin ankeiden iltojen iloksi. Ja musta on kyllä virkistävää nähdä uusia naamoja, ne Akut ja Rikut tulivat jo korvista ulos. Esimerkiks Helmi-Leena ja Christoffer ovat musta tosi lupaavia uusia kasvoja. Mutta vaarana Putous-julkisuudessa on se, että kuluttaa naaman nopeasti loppuun, kuten monille entisille Putous-näyttelijöille kävi yhdessä vaiheessa. Putoukselle tekisi hyvää ainakin muutaman vuoden tauko.
Vierailija kirjoitti:
Liveseurantaa?
Vai kiinnostaako enää ketään? :(
Vierailija kirjoitti:
Nää näyttelijät ovat ihan paskoja...
En huomaa aitoutta näyttelijöissä... joko niitä ei kiinnosta tai vetävät yli innokkaasti...
Oksennan 😫
Mun mielestä tämä on YouTube aikakauden aikaansaama ilmiö.
Siellähän suosituimmat tubettajat on kauheita ylinäyttelijöitä ja tekopirteitä.
Vaikka tämä onkin omanlaisensa improvisaatioformaatti, Roope täyttää nämä odotteluhetket todella huonosti.
Siis miten voi mekein tikahtua nauruun siitä, kun mies on pukeutunut naiseksi.
Hui kun Lauren näyttää pikkuiselta Roopen vieressä :D
Taika-Pasi ja Barbi parhaat hahmot..muut ei naurata. Toivottavasti Mimmu putoaa seuraavaksi!