PUTOUS 10. kausi
Kommentit (643)
Väärä putosi taas. Jos Mimmu olis laulanut lopussa ja Sirpa Mimmun paikalla, ois Mimmu pudonnut. Sirpalla oli nyt vaan noin 3 minuuttia äänestysaikaa, ja Mimmulla noin puoli tuntia. Epäreilu ohjelma.
Mistä se Afrobotin tanssi on? Olen nähnyt jossain netissä mutten muista missä..
Kenen biisi oli viime viikolla kun se voro tanssi siellä baarissa? Sellainen viulubiisi.
Mimmi on kaunis joten oikea putosi.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähä ärsyttää että Salminen lunttaa _aina_ hahmojen haastattelureplansa näist korteista.
No totta kai lunttaa. Ne hänen replansa kun ovat hahmojen itsensä suunnittelemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleis-Sirpa putos! Äsken kun veikattiin perheen kesken niin Sirpa oli se josta sanoin "ei ainakaan putoa, kuka muu vaan voi pudota". No, se vaan todistaa sen minkä tiedän että olen ihan pudonnut nykyviihteen menosta :)
Samaistuit siis hahmoon kun olet samanlainen juntti?
Tarkoitatko että sun mielestä parhaat hahmot fiktiossa on niitä joihin samaistut?
Mulla on vähän eri kriteerit, hyvä ja kehityskelpoinen hahmo voi olla kaikkea muuta kuin realistinen ja samaistuttava.
Esim. Lisbeth Salander ja herra Heathcliff ovat upeita hahmoja joita on ilo seurata vaikka kumpikaan ei ole mielestäni mukava ja helpostilähestyttävä tai että tunnistaisin itseni hahmossa tai samaistuisin niihin. Tuossa olisikin muuten hyvät ja klassiset perustat hahmokehittelylle, saa käyttää!
Little Big - Skibidi
#skibidichallenge
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi oli Pasin, Botin ja Sirpan yhteisbiisin alustana?
Gasellit & JVG, Mitä Mä Malagas?
No nyt oli sitä hahmojen välistä kommunikaatiota, mitä kuulemma ei enää ole.
Tähän saakka katsonut Putouksen kaikki kaudet mutta nyt on tullut lasten musikaaliohjelma ja nyt loppui seuraaminen osaltani.
Onko kukaan muu muuten pistäny merkille että joku Putouksen ohjaaja/tuottaja/käsikirjottaja/roopesalminen tmv tuntuu seuraavan vauva-palstaa ja Putous mukautuu täällä käytyjen keskustelujen perusteella? Viime kaudella esim Roope pyöri maassa hajoillen hervottomasti sketsihahmoille useemman jakson ajan, kunnes täällä joku totes että ei oo juontajan roolin mukasts pyöriä lattialla, ja sen jälkeen Roope ei ole pyöriny, hyvä että edes paikallaan? Ja nyt oli kommentti Erkun ikävästä kanssajuontajan disauttelusta, ja nyt oli ääni vaihtunut kellossa niin että oli jo (hää?)kuvaa kehyksissä tiskillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähä ärsyttää että Salminen lunttaa _aina_ hahmojen haastattelureplansa näist korteista.
No totta kai lunttaa. Ne hänen replansa kun ovat hahmojen itsensä suunnittelemia.
Oon kuullu joidenki näyttelijöiden käyttävän metodia jossa opettelevat ulkoo repliikkinsä, vaikka ne oliskin jonkun toisen kirjottamia.
Mimmu on kaikkien aikojen surkein hahmo. Kuka sitä äänestää?
Nyt vasta pääsin katsomaan eilisen jakson, mutta edellistä kommentoijaa lainaten; kuka hemmetti äänestää Mimmua ja MIKSI?! Hahmona tipahtaa melkein jo Piia Potkan alapuolelle, uskomattoman kökkö enkä tajua hahmon hauskuutta niin ollenkaan.
Mikko Penttilä sen sijaan on aivan huikea, teki sitten mitä tahansa. Taika-Pasi ❤️
Minäkin ihmettelen, miten ei Mimmua saada pois? Ei naurata, ei kirvoita edes hymähdystä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sekin kikka vaaran hakkaa menne tullen. Viime kaudella oli paskimmat hahmot muutenkin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta pääsin katsomaan eilisen jakson, mutta edellistä kommentoijaa lainaten; kuka hemmetti äänestää Mimmua ja MIKSI?! Hahmona tipahtaa melkein jo Piia Potkan alapuolelle, uskomattoman kökkö enkä tajua hahmon hauskuutta niin ollenkaan.
Mikko Penttilä sen sijaan on aivan huikea, teki sitten mitä tahansa. Taika-Pasi ❤️
Koska lapset ja nuoret äänestää. Siksi se carjapiirakkakin tippui, vaikka oli noista parhaimpia, mutta mitäpä lapset siitä tajuaa.
Mike monroe sais jo tippua. Siis se voro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sekin kikka vaaran hakkaa menne tullen. Viime kaudella oli paskimmat hahmot muutenkin koskaan.
No en tiedä. Kikka Vaaran osuudet pystyin sentään katsomaan alusta loppuun jotenkin, Mimmun kohdalla vaihtuu kanava :/
Tottakai, olenhan vauvalla :D