Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön ja välttelen töitä koska en halua tukea tätä valtaisaa ylikulutusta yhteiskunnassa

Vierailija
20.10.2018 |

Minusta tuntuu että teen väärin jos menen töihin, tulen edistäneeksi väistämättä turhaa kuluttamista. Olen tosissani.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten varmaan hyväksy etkä ota vastaan mitään tukia, kasvatat omat syömiksesi..

Heti kun irakilainen 17v poika kasvattaa ruokansa itse jolle suomen valtio kustantaa hormoonit kuntosalia ja uusia vaatteita varten niin suomalainen poikakin alkaa kasvattaa itse.

Mitä sä Irakilaiset tähän vedät, sinusta tässä oli kyse.

Et voi ottaa vain rusinoita pullasta.

Ole sanojesi mittainen.

Jos irakilaisen ei tarvitse kasvattaa suomessa omia ruokia miksi minun suomen kansalaisen pitäisi?

Ootko rásisti?

Vierailija
22/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten varmaan hyväksy etkä ota vastaan mitään tukia, kasvatat omat syömiksesi..

Heti kun irakilainen 17v poika kasvattaa ruokansa itse jolle suomen valtio kustantaa hormoonit kuntosalia ja uusia vaatteita varten niin suomalainen poikakin alkaa kasvattaa itse.

Mitä sä Irakilaiset tähän vedät, sinusta tässä oli kyse.

Et voi ottaa vain rusinoita pullasta.

Ole sanojesi mittainen.

Tosi hyvä comebacki ^^...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. tässä työssä et tule edistäneeksi mitään kerksakulutusta, eikä tarvitse menettää ''naamaansa'' joten sopii hyvin pelkotiloista kärsivillekin:

https://rekrytointitoimisto.com/bombay-finland

https://www.cloudworkers.company/fi

Verot voit nakata omaveron kautta.

Keskustelupalstojen moderaattorin työssä taas on se ongelma etten voi tehdä työtä täysin oman etiikkani mukaisesti vaan täytyy noudattaa keskustelupalstojen omia linjauksia. Huoli ylikulutuksesta ei ole ihan ainoa syy siihen että välttelen töitä. -ap

Vierailija
24/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhtään et pane pahaksesi, kun yhteiskunta = me veronmaksajat kustannamme sinulle elämisen ja asunnon.

Olet samanlainen asennevammainen kuin muuan sukulaiseni, joka oli jo urheilutermein ikämies, ennen kuin alkoi työ edes jotenkin maistua. Siihen asti vanhemmat ja yhteiskunta olivat passanneet herraa, mutta sitten sattui vastaan niin torhakka nainen, että pullikointi ei enää auttanut. Työhön oli mentävä.

Vierailija
25/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en juurikaan ostele vaatteita ja käytän jotain ihan perusvaatteita, syön vähän ja aika perusruokaa, sisustus on kotonani yksinkertainen, en tarvitse lääkkeitä, en käytä juuri kosmetiikkaa, en värjää hiuksia, en matkustele. En halua että kukaan kuluttaa yhtään enempää kuin minäkään. -ap

Menee se elämä noinkin. Suurin osa ihmisistä kuitenkin haluaa tehdä sellaisia asioita elämässään, mitkä tuottavat nautintoa.

No itselle se kuluttaminen on aika vähäisessä osassa nautinnon hankkimisessa. Henkinen ja älyllinen kehitys tuottaa nautintoa eniten. Pohdiskelen paljon asioita mutten tee konkreettisesti paljoa. -ap

Vierailija
26/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. tässä työssä et tule edistäneeksi mitään kerksakulutusta, eikä tarvitse menettää ''naamaansa'' joten sopii hyvin pelkotiloista kärsivillekin:

Mitä tuo bombay duuni oikeen on? Kävin kattoo nettisivut mut ei siellä oikeen kerrottu mitään. Mihin viesteihin siellä vastataan. Vaikutti sellaiselta mitä voisin tehdä..

Vierailija
27/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kehittyneessä yhteiskunnassa ihmiselle pitää taata tietty perustoimeentulo vaikkei tekisi mitään vastineeksi. Pärjäisin kyllä vähemmälläkin rahalla ja olisin valmis tukien alentamiseen. Vasemmistoa tai demareita en äänestä. -ap

Vierailija
28/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en juurikaan ostele vaatteita ja käytän jotain ihan perusvaatteita, syön vähän ja aika perusruokaa, sisustus on kotonani yksinkertainen, en tarvitse lääkkeitä, en käytä juuri kosmetiikkaa, en värjää hiuksia, en matkustele. En halua että kukaan kuluttaa yhtään enempää kuin minäkään. -ap

Menee se elämä noinkin. Suurin osa ihmisistä kuitenkin haluaa tehdä sellaisia asioita elämässään, mitkä tuottavat nautintoa.

No itselle se kuluttaminen on aika vähäisessä osassa nautinnon hankkimisessa. Henkinen ja älyllinen kehitys tuottaa nautintoa eniten. Pohdiskelen paljon asioita mutten tee konkreettisesti paljoa. -ap

En nyt tämän ketjun perusteella sanoisi, että olet kovinkaan kehittynyt ajattelija.

Vierailija
29/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta aloittajan elämä ja perustelut sille kuulostavat asiallisilta.

Samaa mieltä, mutta miksi tätä aatetta ei voisi harjoittaa vaikka tienaisikin sen rahan itse? Kyllä ammatteja löytyy jotka eivät edistä kuluttamista ja palkastaan ylimääräiset rahat ap voisi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen ja olla näin hyödyksi.

Onkohan kuitenkin niin että ap haluaa vain loisia ja huijaa jopa itseään tällaisilla ylevillä selityksellä.

Voisin kyllä mennä töihinkin mutta en ole vielä keksinyt sellaista työtä jota tehdessä olisin varmasti mielestäni hyvällä ja hyödyllisellä asialla. -ap

Vierailija
30/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ihan kokopäivätyössä, mutta olen huomannut, että nykyään mulle tuottaa suurinta nautintoa metsässä samoilu ja kun asun ihan lähellä metsää, niin halvaksi tulee.

Toki nyt lasten kanssa tulee käytyä kaikenmaailman activity parkeissakin, mutta kun lapset lentäneet pesästä, niin mulle riittää hyvät kirjat ja metsä, vaikka rahaa siinä vaiheessa lienee vaikka mihin.

Työ on eettisesti kestävää ja mielekästä, joten teen sitä ihan mieluusti.

Vierailija
31/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että teen väärin jos menen töihin, tulen edistäneeksi väistämättä turhaa kuluttamista. Olen tosissani.

Minusta tuntuu väärin etten veronmaksajana saa päättää mihin verorahani todellisuudessa menevät. En haluaisi tukea pakkolonnijoita ja muita pettereitä. Sairaat ja työkyvyttömät on asia erikseen. Omalla työpanoksellani tulen edistämään tapagoisailijoita ja se on minusta väärin. Olen tosissani.

Vierailija
32/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kehittyneessä yhteiskunnassa ihmiselle pitää taata tietty perustoimeentulo vaikkei tekisi mitään vastineeksi. Pärjäisin kyllä vähemmälläkin rahalla ja olisin valmis tukien alentamiseen. Vasemmistoa tai demareita en äänestä. -ap

Siis joku muu maksaa.

Vierailija
33/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vain peruslaiska ihminen ja tyhjäntoimittaja.

Vierailija
34/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun me kaikki sitten saisimme tämän toimeentulon tekemättä mitään niin lystin kustantaisi - - - - -?

Vierailija
35/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tämän ketjun perusteella sanoisi, että olet kovinkaan kehittynyt ajattelija.

No enpä ole sellaista varsinaisesti väittänytkään. Sanoin vain että nautin itseni kehittämisestä. -ap

Vierailija
36/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo bombay duuni oikeen on? Kävin kattoo nettisivut mut ei siellä oikeen kerrottu mitään. Mihin viesteihin siellä vastataan. Vaikutti sellaiselta mitä voisin tehdä..

Googleta chat operaattori. Bombay on ollut ap yrityksen rinnalla yksi äänekkäimmistä rekrytointi tahoista. Töitä riittää, siitä ei ole tule olemaan huolta tai puutetta ;)

Vierailija
37/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn ihan kokopäivätyössä, mutta olen huomannut, että nykyään mulle tuottaa suurinta nautintoa metsässä samoilu ja kun asun ihan lähellä metsää, niin halvaksi tulee.

Toki nyt lasten kanssa tulee käytyä kaikenmaailman activity parkeissakin, mutta kun lapset lentäneet pesästä, niin mulle riittää hyvät kirjat ja metsä, vaikka rahaa siinä vaiheessa lienee vaikka mihin.

Työ on eettisesti kestävää ja mielekästä, joten teen sitä ihan mieluusti.

Mukavaa jos työsi on mielestäsi eettisesti kestävää ja mielekästä, itse en valitettavasti ole sellaista työtä vielä keksinyt itselleni. -ap

Vierailija
38/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun me kaikki sitten saisimme tämän toimeentulon tekemättä mitään niin lystin kustantaisi - - - - -?

Ette te muut halua elää näin niukkaa elämää kuin minä ja siksi käytte töissä. -ap

Vierailija
39/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa "turha kuluttaminen"? Anna ihmisten kuluttaa rahansa ja työpanoksensa juuri niin kuin haluavat, ei siitä mitään haittaa ole.

Jos sua kiinnostaa ympäristö, niin kulutus ei ole ympäristön ongelma, vaan saasteet. Ylimääräiset rahasi voit käyttää saastumisen ehkäisyyn ja putsaamiseen. Jos ilmastonmuutos ahdistaa, niin istutat rahoillasi puita. Yksittäinen puu imaisee vuoden mittaan parikymmentä kiloa hiilidioksia ilmakehästä. Esimerkiksi käyttämällä palkastasi 500 euroa kuukaudessa puiden istuttamiseen saat etäistutettua yli 500 puuta kuukausittain. Jo ensimmäisen kuukauden jälkeen olet neutraloinut kaikki loppuelämäsi aikana syntyvät kasvihuonekaasupäästöt.

Jos merissä oleva muovi ahdistaa, niin sopii sijoittaa johonkin tutkimusryhmään, joka tutkii muovia syöviä mikrobeja.

Jne.

Vierailija
40/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ison osan ihmisistä pitää kuitenkin tehdä jotain työtä, että sitä jaettavaa riittäisi. Miksi ei sinun, joka olet terve ja älykäs (ainakin omasta mielestäsi)? Yhteiskunnan arvot muodostuvat enemmistön arvoista. Menevät ristiin monien yksilöiden arvojen kanssa, se on selvä. Silti pitää oma osuus yhteiseen kakkuun antaa jokaisen, joka vain pystyy. Loppujen lopuksi monet ihmiset on töissä reilusti alle puolet elämästään: 30-vuotiaasta 60-vuotiaiksi. 50 vuotta vaan leikitään, opiskellaan ja lepäillään. Eiköhän sullekin jokin sopiva siivu löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi