Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa koiranomistajaa ja koiraa joka paskantaa keskelle polkua?

Vierailija
20.10.2018 |

Mä ymmärrän, että ihminen ei tykkää poimia ja kerätä paskaa, en minäkään tykkää leikkiä kakan kanssa, mutta mun koira ja suurinosa koirista on sen verran sivistyneitä, että ne osaa ulostaa sinne polun/tien reunaan eikä keskelle polkua missä paska on lehtien seassa piilossa ja liiskaantuu minun maastokenkääni!
Kun tarkastelen tätä liiskantunutta vaalean ruskeaa ja löysää paskaa kengässäni pystyn tekemään seuraavanlaisen analyysin: koiralle syötetään marketin halvinta vehnällä jatkettua ruokaa. Eli koiran älykkyysosamäärä on jäänyt kehnon ravinnon vuoksi kärpäsen tasolle kun se paskantaa keskelle polkua?
Minun koiran kakat on tummia ja kovia ja minun koirani ovat aina osanneet ulostaa tien/polun laitaan.
Tekeekö sellaisella koiralla mitään mikä ei osaa edes oikein paskantaa? Huhhuh..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllensä ne on niitä rotankokoisia minikoiria jotka vääntävät sen tortun vaikka keskelle jalkakäytävää, ehkä eivät uskalla tai pysty menemään tarpeilleen sinne pusikkoon... Tai sitten ovat pilalle jalostettuja eikä lanttu leikkaa.

Meillä on ollut kaksi koiraa, ja kummatkin ovat ihan automaattisesti ja opettamatta osanneet valita sen kakkapaikan niin pitkältä uran sivusta kuin minne hihna riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla