Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa koiranomistajaa ja koiraa joka paskantaa keskelle polkua?

Vierailija
20.10.2018 |

Mä ymmärrän, että ihminen ei tykkää poimia ja kerätä paskaa, en minäkään tykkää leikkiä kakan kanssa, mutta mun koira ja suurinosa koirista on sen verran sivistyneitä, että ne osaa ulostaa sinne polun/tien reunaan eikä keskelle polkua missä paska on lehtien seassa piilossa ja liiskaantuu minun maastokenkääni!
Kun tarkastelen tätä liiskantunutta vaalean ruskeaa ja löysää paskaa kengässäni pystyn tekemään seuraavanlaisen analyysin: koiralle syötetään marketin halvinta vehnällä jatkettua ruokaa. Eli koiran älykkyysosamäärä on jäänyt kehnon ravinnon vuoksi kärpäsen tasolle kun se paskantaa keskelle polkua?
Minun koiran kakat on tummia ja kovia ja minun koirani ovat aina osanneet ulostaa tien/polun laitaan.
Tekeekö sellaisella koiralla mitään mikä ei osaa edes oikein paskantaa? Huhhuh..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä ihan oikeasti, että ne koirat jotenkin häpeävät paskaansa? Uroskoirathan usein pyrkivät paskomaan paikkaan, josta se paska haisee mahdollisimman kauas.

Vierailija
2/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä vaivaa? Molemmat omistaja ja koira on idiootteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei välttämättä ole koira vaan Ahva tekee jätökset näkyvälle paikalle pesän lähelle.

Vierailija
4/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin liittyy ruokintaan. Liittynee enemmänkin kasvuoloihin pentuna ja toteutettuun sisäsiisteyskasvatukseen. Pennut vieroitettu liian aikasin, emä ollut stressaantunut tms ja pentulaatikkoa ei ole pidetty siistinä jne.

Vierailija
5/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä ihan oikeasti, että ne koirat jotenkin häpeävät paskaansa? Uroskoirathan usein pyrkivät paskomaan paikkaan, josta se paska haisee mahdollisimman kauas.

Haiseeko se paska kauemmaksi jos se on 1m oikealla tai vasemmalla eikä keskellä polkua? Minkä rotuinen sun idioottí koira on joka paskantaa keskelle polkua? Syökä pedigreetä?

Mulla ei ole ollut koskaan niin hävytöntä koiraa mikä paskantaisi keskelle polkua. Tätä ei ole edes tarvinnut opettaa koiralle. On itsestään selvyys.

Vierailija
6/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin liittyy ruokintaan. Liittynee enemmänkin kasvuoloihin pentuna ja toteutettuun sisäsiisteyskasvatukseen. Pennut vieroitettu liian aikasin, emä ollut stressaantunut tms ja pentulaatikkoa ei ole pidetty siistinä jne.

Jos sinä ja aloittaja olette sitä mieltä, että koiralle on jotenkin luontaista paskoa polun viereen, niin voisitteko antaa sille joitain perusteluja, kiitos.

Vierailija
7/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vehnäpaskan näkee ulosteen väristä ja koostumuksesta. Vehnä ei kuulu koiran ruokavalioon. Ei ainakaan sellaisen koiran jonka omistaja tietää jotain ravinnosta.

Vierailija
8/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt ne lääkkeet.

Vierailija
9/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko se paska kauemmaksi jos se on 1m oikealla tai vasemmalla eikä keskellä polkua? Minkä rotuinen sun idioottí koira on joka paskantaa keskelle polkua? Syökä pedigreetä?

Mulla ei ole ollut koskaan niin hävytöntä koiraa mikä paskantaisi keskelle polkua. Tätä ei ole edes tarvinnut opettaa koiralle. On itsestään selvyys.

Jos sä nyt pystyisit ihan pieneksi hetkeksi lopettamaan raivoamisen ja tarjota jonkinlaiset perustelut siihen, miksi koiralle on jollain tavalla luontaista paskoa johonkin tiettyyn kohtaan. Kiitos. Voimme sen jälkeen keskustella siitä, mihin minun koirani paskoo ja mitä syö.

Vierailija
10/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat tulisi kieltää lemmikkeinä kokonaan. Mitään muuta niistä ei ole kuin harmia.

Vierailija
11/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä ja aloittaja olette sitä mieltä, että koiralle on jotenkin luontaista paskoa polun viereen, niin voisitteko antaa sille joitain perusteluja, kiitos.

No nyt on saanut kasvot se parivaljakko joka tuolla paskantaa keskelle polkua. Omistaja on täysi taulapää.

Myy sun koira ja ala pitämään kultakalaa.

Vierailija
12/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria ei pitäisi olla ollenkaan olemassa. Vihaan astua paskaan, kun ihmiset ei ikinä kerää niitä elukoittensa jätöksiä edes kävelyteiltä kaupungissa.

Vierailija
13/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä nyt pystyisit ihan pieneksi hetkeksi lopettamaan raivoamisen ja tarjota jonkinlaiset perustelut siihen, miksi koiralle on jollain tavalla luontaista paskoa johonkin tiettyyn kohtaan. Kiitos. Voimme sen jälkeen keskustella siitä, mihin minun koirani paskoo ja mitä syö.

En tiedä, mutta minun kaikki koirat on automaattisesti ymmärtäneet paskantaa tienlaitaan ja niin näkyy suurinosa koirista osaavan. Miksi sun rakki ei ymmärrä?

Vierailija
14/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa vaivaa kakkahätä ja omistajaa sivistyksen puute.

Vierailija
15/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiria ei pitäisi olla ollenkaan olemassa. Vihaan astua paskaan, kun ihmiset ei ikinä kerää niitä elukoittensa jätöksiä edes kävelyteiltä kaupungissa.

Vastuullisen omistajan uloste on tienlaidassa eli turvassa sinun ja minun kengiltä.

Vierailija
16/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta minun kaikki koirat on automaattisesti ymmärtäneet paskantaa tienlaitaan ja niin näkyy suurinosa koirista osaavan. Miksi sun rakki ei ymmärrä?

Niin, et tiedä, mutta raivoat ihan hirveästi, ja samalla olet jostain keksinyt, mihin mun koirani paskantaa, vaikka en ole missään puhunut siitä mitään. Onko sulla kenties jonkinlaisia psyykkisiä ongelmia?

Vierailija
17/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on saanut kasvot se parivaljakko joka tuolla paskantaa keskelle polkua. Omistaja on täysi taulapää.

Myy sun koira ja ala pitämään kultakalaa.

Mä en ymmärrä, mistä sä puhut. Olenko jossain kertonut, mihin koirani paskoo? En ole. Olen kysynyt, miksi koiralle on muka jotenkin luontaisempaa paskoa tiettyyn paikkaan. Jos et osaa vastata tähän, lopeta vauhkoaminen ja asioiden keksiminen.

Vierailija
18/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olen ennenkin tänne kirjoittanut: koiranomistajat ja tupakoijat ovat yleensä piittamattomimpia

ihmisiä! Paskat ja roskat jää just siihen missä sattuu olemaan sillä hetkellä, niitä ei voi korjata pois.

Koira oppii kun opetetaan mutta omistaja ei.

Vierailija
19/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tähän vielä jatkuva haukkuminen varsinkin taajamissa ja se, että koirat (ja kissat) tuhoavat asunnot järkyttävään kuntoon.

Vierailija
20/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän, että ihminen ei tykkää poimia ja kerätä paskaa, en minäkään tykkää leikkiä kakan kanssa, mutta mun koira ja suurinosa koirista on sen verran sivistyneitä, että ne osaa ulostaa sinne polun/tien reunaan eikä keskelle polkua missä paska on lehtien seassa piilossa ja liiskaantuu minun maastokenkääni!

Kun tarkastelen tätä liiskantunutta vaalean ruskeaa ja löysää paskaa kengässäni pystyn tekemään seuraavanlaisen analyysin: koiralle syötetään marketin halvinta vehnällä jatkettua ruokaa. Eli koiran älykkyysosamäärä on jäänyt kehnon ravinnon vuoksi kärpäsen tasolle kun se paskantaa keskelle polkua?

Minun koiran kakat on tummia ja kovia ja minun koirani ovat aina osanneet ulostaa tien/polun laitaan.

Tekeekö sellaisella koiralla mitään mikä ei osaa edes oikein paskantaa? Huhhuh..

tai olette yhdessä sen hyvinruokitun partnerisi kanssa tekemässä tummanruskeita kasoja siihen nurmikolle jalkakäytävän viereen, josta joku ajaa ruohonleikkurilla paskapilvessä hymyssä suin, olipas oikeanväriset läjät. lopuksi vielä- tekeekö sellaisella partnerilla mitään millä ei ole aivoja?