Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko loukkaavaa häävieraita kohtaan toivoa että häissäni ei heitellä riisiä? En halua sitä kampaukseni sekaan

Vierailija
20.10.2018 |

Onko loukkaavaa tai epäkohteliasta esittää tällainen pyyntö? Pahastuisitko itse häävieraana tällaisesta pyynnöstä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vain järjestä mitään riisin heittoa. Yksinkertaista.

Vierailija
2/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi ole muutenkin kielletty koko riisinheitto monen kirkon edessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnut kiittävät kun riisiä ei heitellä.

Vierailija
4/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kirkoissa se on myös kielletty. Serkkutytön häissä puhallettiin saippukuplia :)

Vierailija
5/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita niille. Sittenpähän eivät heittele riisiä.

Vierailija
6/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä riisejä kukaan kotoaan tuo, jos et itse niitä pieniä riisipusseja tarjoa... 

Vierailija
7/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleisesti kiellettyä  nykyään, luultavasti tullaan kieltämään ihan kokonaan piakkoin laillakin. Linnut kiittävät moisesta kiellosta. 

Vierailija
8/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpari ja juhlan järjestäjä tietenkin päättävät tuollaiset asiat. Eivät vieraat kotoa omaa riisiä tuo!

Itse en ole kyllä kymmeneen vuoteen ollut häissä, missä heiteltäisi riisiä. Nykyään puhalletaan saippuakuplia. Raaka riisi sotkee, on ongelma kiveyksien välissä ja vaarallista linnuille.

Vierailija
9/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hääpari ja juhlan järjestäjä tietenkin päättävät tuollaiset asiat. Eivät vieraat kotoa omaa riisiä tuo!

Itse en ole kyllä kymmeneen vuoteen ollut häissä, missä heiteltäisi riisiä. Nykyään puhalletaan saippuakuplia. Raaka riisi sotkee, on ongelma kiveyksien välissä ja vaarallista linnuille.

anoppini heitti keitettyä riisiä :(

Vierailija
10/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaatko sinä häävieraana riisit käsilaukkuun mukaan? Eihän kukaan niin tee.

Varmaan käytte kaason ja bestmanin kanssa hääpäivän ohjelmaa läpi. Ja silloin sanot, että et halua riisinheittoa, jolloin kaasot eivät sitä järjestä.

Ei ole tarpeen alkaa loukkaamaan ketään. Ette vain tuo riisiä kirkolle.

Vierailija
11/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, kyllä mä ainakin otan aina häihin oman riisipussin.

Vierailija
12/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tarvitse heitellä mitään.

Vierailija
13/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta nyt loukkaantumaan. En minä ainakaan :D 

Eniten loukkaa, tai lähinnä ärsyttää kun pyyydetään häälahjaksi rahaa. Voiko moukempaa olla? 

Yksi aviopari jonka tiesin pyysi rahaa häälahjaksi häämatkaansa varten. Onneksi en antanut. Jätti miehensä häämatkan jälkeen toisen miehen takia. 

Vierailija
14/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa kirkoissa se on myös kielletty. Serkkutytön häissä puhallettiin saippukuplia :)

Tutun häissä puhallettiin myös saippuakuplia. Niistä tuli tahroja juhlamekkooni. Tosi kiva oli juhlia häitä siinä tahraisessa mekossa...

Vierailija
15/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle olisi ihan sama, ei riisinheitto ole mikään itsestäänselvyys häissä ja ihan sama onko sitä vai ei.

Vierailija
16/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anoppini heitti keitettyä riisiä :(

Ja minun anoppini riisipuuroa. Kauhalla. :(

Vierailija
17/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

noup kirjoitti:

Mitä tuosta nyt loukkaantumaan. En minä ainakaan :D 

Eniten loukkaa, tai lähinnä ärsyttää kun pyyydetään häälahjaksi rahaa. Voiko moukempaa olla? 

Yksi aviopari jonka tiesin pyysi rahaa häälahjaksi häämatkaansa varten. Onneksi en antanut. Jätti miehensä häämatkan jälkeen toisen miehen takia. 

Miksi se on niin moukkaa pyytää rahaa? Kaikki keiden häissä olen ollut, ovat ensin asuneet yksin useamman vuoden. Sen jälkeen useamman vuoden puolison kanssa yhdessä. Eli kaikilla on ollut tarpeelliset kodin tarvikkeet. Nykyään muutenkin moni haluaa vain sopivasti tavaraa kotiinsa. Eli ei mitään 20 kylpypyyhkeen varasta, kun niitä oikeasti tarvitaan ehkä se 4 kappaletta. Eiköhän luontokin kiitä kun kaappeja ei sullota täyteen turhaa rojua

Vierailija
18/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyytäisin että heittää linnunsiemeniä ja etenkin talipalloja

Vierailija
19/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisit turpoavat lintujen mahassa ja ne kulevat

Vierailija
20/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin riisiä kuin tahmaisia kuplia! Mutta yleensä järjestäjä (kaaso tms) jakaa heiteltävät asiat, ei niitä kukaan kotoa tuo.