Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1270)
Molly romcomissa "She's Out of My League". Ei kukaan noin kaunis nainen ole oikeasti noin mukava ja vaatimaton, tai välitä miehen luonteesta enemmän kuin ulkonäöstä ja rahasta, mutta saahan sitä unelmoida.
Sarah elokuvasta Little thirteen
Lapsena rakastin lempeätä.Mestaritonttua.Radiosta kuuntelin kuunnelmaa Mestaritontun seikkailut.Olikohan tuolla nimellä, no joka tapauksessa...Muistaako kukaan muu vanha mamma tätä.?
No ihastunut ja ihastunut... Tavallaan.
Helinä Keiju. Ihan sika kuuma keiju.
Keskisuomalaisessa seikkaili aikoinaan Modety Blaise, on muuten pari kolme kirjaakin.
Twang McCaltex, joka on toinen osapuoli Harry Mathewsin kirjeromaanissa The Sinking of the Odradek Stadium.
Ihana-ääninen Vilma Kivinen (Jean Vander Pyl).
Disneyn Aarreplaneetta -elokuvan päähenkilö Jim Hawkins, (en enää, mutta teininä ollessani kyllä).
Rustin Cohle (True Detective). En aikaisemmin piitannut lainkaan Matthew McConaugheystä, mutta tämä rooli teki vaikutuksen.
Nuori Morse -sarjan päähenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Eddie "Fitz" Fitzgerald
Ihana karismaattinen paskiainen!
William Murdoch (Murdochin murhamysteerit)
Tätä roolihahmoa olen fanittanut intohimoisesti siitä lähtien kun sarja alkoi Suomessa. Näyttelijä on komea ja roolihahmo on hurmaava. Helppo ihastua näin hyvätapaiseen, älykkääseen ja rehelliseen mieheen. Rakkautta ensi silmäyksellä. 😄
Reilut viisi vuotta sitten ihastuin toiseen roolihahmoon samassa sarjassa. Nuorempi rikostutkija Watts. Tämä mies on erikoinen tapaus ja kävi hermoilleni pari tuotantokautta. Näyttelijä (Daniel Maslany) ei viehättänyt minua fyysisesti. Liian poikamaisen näköinen. Ajan myötä roolihahmo kehittyi ja näyttelijä kasvoi miehen näköiseksi. En arvannut ihastuvani Wattsiin, mutta sitten minulla naksahti päässä. "Hei, tää tyyppi on aika ihana. Ja tarkemmin ajatellen myös komea, jos katsoo sillä tavalla." Nätti poika Watts osaa edelleen käydä hermoilleni, mutta se ei haittaa. 😆
Kapteeni Amelia, Aarreplaneetasta. Siis NIIN kuuma leidi!
Eikä ole kyllä naismakuni tuosta paljoa näin vanhemmiten muuttunut.
Vielä on tuo oma merten kapteenitar löytämättä (;
N29
Ihastuin näin täti-ihmisenä Dark Winds-sarjan Joe Leaphorn’iin.
Ihana mies.
Mark Sloan,Derek Shepherd. Fred Weasley. Legolas,Eomer