Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?

Vierailija
20.10.2018 |

Onko ollut sellaista?

Kommentit (1127)

Vierailija
981/1127 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, tuli TV:stä Robin Hood. En muista hirveästi muuta, kuin että se oli semmonen seikkailusarja. Sen muistan, että muutama kaveri ei saanut sitä katsoa, kun siinä oli tietysti paljon miekkataisteluja ja siitä johtuen, mm. sotilaiden kuolemia, mut ei siinä verta ollut. Just semmonen myös lapsille sopiva seikkailusarja. Robin Hoodia näytteli joku semmonen tummakutrinen, söpö häiskä ja olin aivan ihastunut. Sitten jossain vaiheessa näyttelijä vaihtui ja tilalle tuli semmonen pumpatumpi, jykeväleukainen blondi mies. En tykännyt yhtään ja tuon näyttelijävaihdoksen takia multa loppui jossain vaiheessa sarjan katselukin.:D

Teininä taas, kun ekan kerran näin Criminal Mindsiä, Spencer Reid (Matthew Gray Gubler) vaan yksinkertaisesti vei jalat alta ja miellyttää kyllä edelleen.^^

Game of Thronesia katsoessa sitten on tullut pieniä crusheja Broniin, Jaimehen, Tyrioniin ja Tywiniin.

Vierailija
982/1127 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lapsi, tuli TV:stä Robin Hood. En muista hirveästi muuta, kuin että se oli semmonen seikkailusarja. Sen muistan, että muutama kaveri ei saanut sitä katsoa, kun siinä oli tietysti paljon miekkataisteluja ja siitä johtuen, mm. sotilaiden kuolemia, mut ei siinä verta ollut. Just semmonen myös lapsille sopiva seikkailusarja. Robin Hoodia näytteli joku semmonen tummakutrinen, söpö häiskä ja olin aivan ihastunut. Sitten jossain vaiheessa näyttelijä vaihtui ja tilalle tuli semmonen pumpatumpi, jykeväleukainen blondi mies. En tykännyt yhtään ja tuon näyttelijävaihdoksen takia multa loppui jossain vaiheessa sarjan katselukin.:D

Teininä taas, kun ekan kerran näin Criminal Mindsiä, Spencer Reid (Matthew Gray Gubler) vaan yksinkertaisesti vei jalat alta ja miellyttää kyllä edelleen.^^

Game of Thronesia katsoessa sitten on tullut pieniä crusheja Broniin, Jaimehen, Tyrioniin ja Tywiniin.

Minä tykkäsin siitä jälkimmäisestä Robinista, en ole kyllä paljon nähnytkään niitä vanhempia jaksoja joissa oli tumma Robin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1127 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vieläkin samat ihastuksen kohteet eli OC:n Miguel Alvarez ja Ryan O' Reily sekä Sons of Anarchyn Juice. Juiceen samaistun myös todella paljon koen olevani aika samanlainen mitä hänen "persoonansa" on.  

Vierailija
984/1127 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen tuli virhe eli sarja on OZ eikä OC.

Vierailija
985/1127 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla kivaa että saisin helinäkeijun kiinni. repisin häneltä vaatteet päältä ja nuolisin hänen vartaloaan kielelläni.

Vierailija
986/1127 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fred Vargasin evankelistat-sarjan metsästäjäkeräilijä Mathias.

Vierailija
987/1127 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sons of anarchyn Opie ja Juice

Thor (Avengers)

Star-Lord (Chris Pratt)

OZista vaikka ja ketä :D

Klaanin Lex (nuorempana kuolasin Lexiä)

Walking Deadista Daryl ja Negan

Ragnar Viikingeistä

Aragorn - Lotr

Thorin - Hobitti

Vierailija
988/1127 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasierin Niles! Siis jotenkin siinä on vaan jotain selittämätöntä seksikkyyttä.

Samoin Frendien Chandler ja Himymin Barney

IRL mun miesmaku on ihan erilainen, mutta noita kolmea tulen aina kuolaamaan!

Vierailija
989/1127 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Count Olaf (Neil Patrick Harris) Surkeiden sattumusten sarjassa.

Vierailija
990/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neal Caffrey Kovat kaulassa-sarjasta. Niin hyvännäköinen, älykäs ja sivistynyt rikollinen. 😍 Olen rakastunut.

Vierailija
991/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydney Bristow (Alias)

Jennifer nyt on muutenkin hotti mutta vielä ne jatkuvat asunvaihdot....aah! :)

Vierailija
992/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira haudattuna -tv sarjan ( vuosina 87-92) Jake ( oikealta nimeltään Je Penny)

Vierailija
993/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira haudattuna -tv sarjan ( vuosina 87-92) Jake ( oikealta nimeltään Je Penny)

Siis Joe Penny  !!

Vierailija
994/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Quinn. Jos Rupert Friend ei ole seuraava James Bond, olen pettynyt.

Vierailija
995/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskamuikkunen

Vierailija
996/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä vastaajilla kaikki kunnossa? Ihastua fiktiiviseen hahmoon?

Vierailija
997/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näillä vastaajilla kaikki kunnossa? Ihastua fiktiiviseen hahmoon?

Minulla ainakin on niin tylsä ja välillä aika surkeakin elämä, joten kai sitä piristää itseään jollakin ja minusta tämä asia on nyt vielä aika harmiton "hulluus" jos sitä oikein ajatellaan ja jos siitä saa itselleen hyvän mielen niin miksi sen haaveilun sitten lopettaisi.  Voi sanoa, että itse olen vielä ihan terveiden kirjoissa, mutta elämässäni ei ole välttämättä kaikki niin hyvin kuitenkaan ja jos tästä asiasta saan iloa niin miksi se olisi paha asia. Puhun siis ihan omasta puolestani ja täällä varmaan minulla eri syitä miksi ihastuvat tai seuraavat jotain sarjaa ja pohtivat niitä ihmisiä yms. Minusta aika harmiton asia kyllä.

Vierailija
998/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena (ne, jotka muistan): 

- Spiderman

- Peter Pan

- Kocoum (Pocahontas)

- Vinski (Prätkähiiret)

- (öh) Apollo Blue (Jetsons: The Movie)

- Helga Katrina Sinclair (Atlantis: Kadonnut Kaupunki)

- Myrkkymuratti (Batman)

Teininä/nuorena aikuisena:

- Lucius Malfoy (Harry Potter)

- Fox Mulder (Salaiset Kansiot)

- Agentti Cooper (Twin Peaks)

- Ian Malcolm (Jurassic Park)

Kun tuli taas telkusta äskettäin uusintana Jurassic Park ja se kakkososa niin katsoin ne taas jälleen kerran vaan ja ainoastaan Ian Malcolmin takia 💕 😚

Vierailija
999/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tähän lainata vielä pari lausetta eri henkilöiltä. Ne oikeastaan paljastavat sen miksi koen heidän "persoonansa" niin samanlaisiksi kuin itseni. Tämä lisäyksenä vielä viestiin 997.

" I just  I don't like being alone. I'm not good on my own. My head gets so loud and sh*t doesn't make. Nothing syncs up. I start thinking about my thinking and getting lost in the details of nothing." - Juice,  SOA

" I just don*t belong in the world. Belong myself. I 'm solitary." - Miguel, Oz

Myös nämä lauseet tärkeitä minulle:

"I’m like the Lord of the F*cking Dance. "  - Ryan, Oz

"If you gotta go, you gotta go high." - Ryan,  Oz

Jotenkin itse ainakin myös samaistuin moniin eri elokuvien ja sarjojen ihmisiin. Tietenkin se on vaan  fiktiota, mutta kuitenkin löytää omaankin elämäänsä sopivia ajatuksia. Ja itse olen siis nainen jos joku sitä miettii. Tosin nuori sellainen.

Vierailija
1000/1127 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina Skins-sarjan Cookista mieleen eräs ihminen joka oli välillä rasittava, mutta myös erittäinen hauska ja mukava ihminen. Jotenkin Cook on minulle sellainen hahmo, joka tavallaan rikkoo rajoja, mutta jotenkin samaistun myös häneen ja toivon, että minulla olisi edes pisara hänen rohkeuttaan ja sellaista hyvää itsekkyyttä jossakin asiassa. Etten antaisi periksi ja miettisi mitä muut ajattelevat. Sellaista rohkeutta tehdä niitä typeriäkin asioita ja nauraa päälle. Ja kuitenkin hänellekin oli  varmaan hyvä sydän siellä pohjalla kun sitä ajattelee. Sarjan Freddie on myös tärkeä minulle ja oikeastaan he kaksi muodostivat Cookin kanssa sellainen parivaljakon jota oikeasti olisi mukavaa seurata. Tämä vielä puolestaan tuohon 1013 viestiin, sitten lupaan lopettaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi