Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1127)
Naispuolinen patologi Lewis-sarjassa
Lucius Malfoy, Jason Isaacs oli niin komea ja karismaattinen hänen roolissaan.
Aragorn ja Legolas, Taru Sormusten herrasta
O'Reily ja Miguel Alvarez, OZ
Fox Mulder, Salaiset kansiot
Kun olin lapsi: James Pokemonista
Nyt aikuisena: Jack Sparrow Pirates of the caribbeanista, Sam Winchester Supernaturalista
Vierailija kirjoitti:
Lucius Malfoy, Jason Isaacs oli niin komea ja karismaattinen hänen roolissaan.
Aragorn ja Legolas, Taru Sormusten herrasta
O'Reily ja Miguel Alvarez, OZ
Fox Mulder, Salaiset kansiot
Voi ei unohdin Jon Snow:n Game of Thronesista! Tykkäsin myös Jaqen h'ghar:ista. Khal Drogo oli myös ihan kuuma.
Orlando Bloomin Legolas oli ehdoton suosikkini.
Christer Vijk
Gunvald Larsson
Disney-piirretyn Robin Hood
Lee Junho sarjassa Extraordinary Attourney Woo. 😭
Omaan makuuni paras kdrama miespääosa vähään aikaan!
Kartsan, sarjiksessa pantiin oikein tosissaan.
Geralt Rivialainen.
Aaaaaaaaaahhhhhhhh 🤤🤤🤤
Lapsena olin ihastunut Susikoira Roin Tomiin ja Robin Hood -sarjassa oli joku poika, jonka nimeä en muista.
Jason Isaacs Lucius Malfoyna Harry Potter-elokuvissa ja samoissa elokuvissa Alan Rickman Severus Kalkaroksena. Nämä siis joskus esiteini-ikäisenä. Mutta eikö kaikki naiset pidäkin juuri niistä jännittävistä ja pahoista miehistä?
Gilmoren tyttöjen Rory ja Lorelei 😍
Elfquest-sarjakuvan Terä (eng. Cutter), Sudenratsastajien haltiaheimon nuori päällikkö, oli 12-vuotiaalle minulle tosi kuumaa kamaa! Edelleenkin pidän tuon sarjakuvan haltioiden estetiikasta, mm. ihanan runsaista hiuksista.
Drizzt Dourden Forgotten realms-kirjoista, Sacred-pelistä Dark Elf, Richard Kruspe vuoden 1993 Rammstein - Live aus Berlin-keikalla, Geralt of Rivia. Mulla taitaa olla tyyppi.
On sitten toki muitakin; Aragorn, Illidan (World of Warcraft).
Se on jännä kuinka usein myös ihastuu sellaiseen fiktio-pahikseen. Tosielämässä taas en ole ikinä ihastunut sellaiseen mieheen, vaan kiltteihin ja turvallisiin.
L.M. Montgomeryn Anna-kirjojen Gilbert Blythe, Emilia-kirjojen Teddy Kent. LOTR: Thorin Oakenshield, Aragorn, Boromir ja Faramir. GoT: Jon Snow. James Bond: Daniel Craig. Vihollinen porteilla-elokuvasta Jude Law, joka näytteli Vassili Zaitsevia. Komisario Lewis -sarjasta sekä komisario Lewis (Kevin Whately) että Hathaway (Laurence Fox?). Lovejoy-sarjasta kyseinen Lovejoy itse. Näkemiin vaan, muru -sarjasta Wayne Norris, jonka oikeaa nimeä en muista. Kevin Whately näytteli siinäkin sarjassa, tykkäsin hänestäkin.
Oho, Din Djarin olisi tosiaan mennyt tohon "sarjoista" osioon koska hahmohan on The Mandalorian -sarjasta, ajatusvirhe