Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1127)
Uunokki8787 kirjoitti:
Harry Potterin Sirius Musta, ja Severus Snape 😍.
Ylpeys ja ennakkoluulon Mr.Darcy
Forsytein tarun Soames
Downton Abbeyn Thomas.
GOT:in Benjen.
Miten Herran tähden kukaan voi Soamesia rakastaa
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut ihastunut Severus Kalkarokseen
Minä myös! Allways.
Herranjestas miten olin unohtanut tän: Jordan Catalano eli Jared Leto Niin sanottu elämäni sarjassa 😍😍😍
Never Endin Storyn poikaan silloin pikkutyttönä.
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas miten olin unohtanut tän: Jordan Catalano eli Jared Leto Niin sanottu elämäni sarjassa 😍😍😍
Olin juuri kirjoittamassa tuon Jared Leton Jordanin tuosta sarjasta! Tosin olin ihastunut itse Jared Letoonkin vielä ihan muutama vuosi sitten Hurricane-biisin takia. (Siis itsehän olen samanikäinen Jaredin kanssa)
;-)
James (Jamie) Alexander Malcolm McKenzie Frazer
Jaimie: "I shall pick you up and throw you over my shoulder. Do you want me to do that?"
Yes, please.
Hiljattain ihastuin Angieen Under the Dome sarjasta, on kyllä niin kuuma nainen että...
https://images.app.goo.gl/WX9T5pQsUEYvVmrRA
Myös Sons of Anarchyn Tara on tosi seksikäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menee hieman ohi aiheen koska kyseessä on playstation-peli, mutta fiktiivinen hahmo nyt kuitenkin. Olin lapsena ihan rakastunut Crash Bandicootiin :DD Tässä linkki jos joku ei tiedä:
https://www.google.com/search?q=crash+bandicoot&rlz=1C1CHZL_fiFI725FI72…:
Sieluntoveri! Mäkin olin 😂
Jes, muitakin! Sain muuten just käsiini Bandicoot-trilogian eli ekan tokan ja kolmannen pelin mutta parannelluilla grafiikoilla. Näkyy kettu tarkempana kuin muutamana pikselinä ;) Tunteeni ovat tosin valitettavasti hieman laimentuneet sitten lapsuuden..
T. Alkuperäinen Banicoot-fani
Vierailija kirjoitti:
Peter Quinn, Homeland. Olin murtunut monta päivää, kun menetti henkensä.
Todellakin. Traumaattinen menetys. Lopetin sarjan katsomisen siihen.
Vierailija kirjoitti:
Hank Moody Californication 😍
Tekis mieli kommentoida jotain jännämiehistä. :)
Tuo Nuori Morse on ihana, samoin Deutschland 83 (ja nyt myös 86) -sarjan Martin Rauch.
007 James Bond Daniel Craigin esittämänä saa pikkarini kastumaan. Ei kasvoiltaan perinteisen komea, mutta se karisma. Ah.
T: nainen 47 v ja naimisissa
Holby Cityn Michael Spence 👌