Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?

Vierailija
20.10.2018 |

Onko ollut sellaista?

Kommentit (1128)

Vierailija
601/1128 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once upon a time/Olipa kerran Captain Hook/Kapteeni Koukku

Twilight-sarja Edward Cullen

Pirates of the Caribbean Jack Sparrow

Vierailija
602/1128 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anakin Skywalker (Hayden Christensen), nyt ja aina <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
604/1128 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 12-vuotiaana Kurt Russell aiheutti suorastaan fyysisiä kouristuksia olemuksellaan :D Vieläkin ihan kelvollinen mies, vaikka vähän jo kurttuinen.

Vierailija
605/1128 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 12-vuotiaana Kurt Russell aiheutti suorastaan fyysisiä kouristuksia olemuksellaan :D Vieläkin ihan kelvollinen mies, vaikka vähän jo kurttuinen.

Kauheaa, tämä kuulostaa ihan väärältä. Tarkoitan tietysti, että kun itse olin alle 12-vuotias!

Vierailija
606/1128 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve Hietamiehen Yösyöttö-, Tarhapäivä-, ja Hammaskeiju-kirjojen yksinhuoltaja isä Antti Pasanen, jotenkin viehättää

Vierailija
607/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin ihastus on Syke sarjan Kasimir

Vierailija
608/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti-kirjojen kapteeni Haddock. Ja kyllä, eksäni muistuttaa kovasti häntä. Kielenkäyttö, juomatavat ja temperamentti. Tyyppi saa yhä minut nauramaan ja välit ok.

Vierailija
609/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dean Winchester Supernatural, Spartacus-sarjasta Agron, Nasir ja Duro ( ainakin), Ryan O`Reily ja Miguel Alvarez OZ,  Cook ja Freddie Skins-sarjasta,  Shameless sarjan Mickey. Sitten nämä uusimmat. Yksi päivä vaan ihastuin Sons of Anarchy- sarjan Juiceen ja vielä näinkin myöhässä. Ja sitten yksi ensimmäisistä kotimaisista. Ihastuin Tuntemattoman sotilaan Riitaojaan ja Lehtoonkin ( sori hyvä mielikuvitukseni). Nyt menee jo ihan ohi aiheesta, mutta ehkä voin sen tässä paljastaa. Seuraan tosi paljon urheilua ja nyt olen ihan täysin rakastunut Puolan mäkihyppääjä David Kubackiin. Itkin ilosta, kun hän voitti kultaa monien vaiheiden jälkeen  ja muutenkin rakastan koko puolan mäkijoukkuetta. Iloitsen aina, kun saavat mitalin ja nyt onkin ihan huippua, kun vielä Kamil Stoch sai myös mitalin. Hetken uskoin jo ihmeisiin, kun kaikki meni juuri niinkuin iloin toivonut ja vielä sympaattinen Stefan Kraft pronssille :) Ja olen siis aika nuori.

Tästä vanhasta viestistäni puuttuu vielä rakkaita :) Eli lisäisin vielä Mad Maxin Max, Aarreplaneetan Jim Hawkins, Hitman elokuvan ( 2007) Agentti 47  sekä Gaspard Ulliel  ja Rob Raco ( riverdale) ihan missä roolissa vaan. 

Ja täytyy vielä jatkaa tuota urheilijalistaa. Jos joku on seurannut ampumahiihtoa niin huomasi, että eilen voitti miehissä eräs ukrainalainen. Monille varmaan täysin tuntematon, mutta itse olen seurannut häntä jo aika pitkään. Hän on  Dmytro Pidruchnyi  eli " kotkansilmä" johon olen ihastunut ja tietysti iloitsin taas kun sattui ihme ja hän voitti, kun muut missasivat laukaukset. Iloa lisäsi se, että toinen rakas oli 6:s eli Latvian Andrejs  Rastorgujevs  "peikkoni", jota olen seurannut aina Sothista saakka. On yksi pitkäaikasemmista ihastuksen kohteistani.  Itkin ilosta, kun onnittelivat toisiaan maalissa.  Rakastan heitä ihan todella paljon, vaikka ovatkin varattuja perheellisiä. Onneksi saan silti aina kannustaa heitä. Minua eivät kiinnosta ne muut tähdet vaan kannustan vaan heitä uskollisesti.  Tosin pari muuta tyyppiä on joista pidän ( Lukas Hofer,  Ondrej Moravec,  Sergey Semenov  ) mutta heitä  kaikkia ei ole nyt maailman cupissa ollut.

Tavallisen hiihdon puolella ei oikeastaan ole ihastuksen kohteita.  Kannustan  venäjän Alexander Bolshunovia,  kanadan  Alex Harveya,  britti Andrew Musgravea ja muitakin venäläisiä.  Olen vähän Norja/ Ruotsi vastainen. Muissa lajeissa ei ehkä enää ole mitään ihastuksen kohteita. Ja parempi lopettaa ennen kuin kirjoitan  pitkän listan mäkihyppääjistä. Nikita Gusevin mainitsen vielä jääkiekon puolelta ja sitten lopetan. Toivon, ettei kukaan pahastu kun meni taas aiheesta ohi. Kiitos jos jaksoit lukea pitkän selostukseni :)

Vierailija
610/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkki-konttorin Jim Halpert

Beck-elokivien Gunvald Larsson

CSI Miamin Horatio Caine

N42

Vierailija
611/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gilmore Girlsin Luke

Michael Corleone

Moonlightning (Kuutamolla tai jotain sinnepäin), se tyyppi jota Bruce Willis näytteli, samasta sarjasta se tyyppi jota Mark Harmon näytteli

Niskavuoren Aarne (kumpikin versio)

Frasierin isä

Poliisiopiston punkkari(mikä senkin nimi oli)

Kalkaros

Raid

Tuulen Viemää Rhett Butler

Kurt Wallander(kirjoissa)

Vierailija
612/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Resident -telkkarisarjan Conrad on uusin fiktioihastukseni :D

Vierailija
613/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makepeace Taisteluparista ihanalla 80-luvulla. Oih!

Vierailija
614/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Declan Harp - Frontier sarjasta.

Vierailija
615/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin lapsena kaikkia prätkähiiriä. Hoitopaikassa oli figuurit niistä ja leikin aina niillä.

Vierailija
616/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deadpool on melko söpö naamari päässä.

Vierailija
617/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Sherlock ja House. Arvaatkaa vaan, mimmonen mun puoliso on :D Kyllä, hyvin älykäs, hauska, mutta vähemmän empaattinen.

Vierailija
618/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Resident -telkkarisarjan Conrad on uusin fiktioihastukseni :D

Sama ja kyse täytyy nimenomaan olla hahmosta, koska Gilmore Girlsin Logan ja Good Wifen Cary eivät olisi voineet vähempää kiinnostaa.

Vierailija
619/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drangonlance-kirjojen Raistlin Majere oli nuoruuden ihastukseni <3 Nykyään sydämeni saa jyskyttämään Uuden Sherlockin Mycroft <:D

Vierailija
620/1128 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heluna Ammu