Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Nuuskamuikkunen 90-luvun Muumit sarjasta 😂 oli mun ensimmäinen ihastus, Nuuskamuikkusen ääninäyttelijällä on kiva ääni 😍
Skam -sarjan Nooran ja Williamin suhde oli niin jännää seurattavaa, että taisin vähän ihastua siihen Williamiin, vaikka on mua 15 vuotta nuorempi.
Mustanaamio vanhoista sarjiksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draco Malfoy
Olin nuorena ihastunut Lordi Voldemorttiin
Ralph Fiennes on komea mies.
Kun olin jotain neljä, näin unta vaahteranmäen Iidasta
Tosi kuin vesi
Batman (60-luvun tv-sarja) tais olla se eka ja viimeksi ainakin Mike Logan Kova laki sarjasta.
Täällä on tosi hyviä nimiä listattuna! Joitakin hyvin yllättäviäkin :) Tässä omia:
Severus Snape (sekä kirjoissa että Alan Rickmannin esittämänä)
Christer Wijk, Ola Rapacen näyttelemänä (kirjan versio ei ollut niin hurmaava)
Sandman-sarjakuvien Sandman Neil Gaimanin kirjoista
Rhett Butler (sekä kirjaversio että Clark Cablen näyttelemä)
Clint Eastwoodin länkkärihahmo elokuvasarjasta "Good, Bad, Ugly"
Alan Rickmannin Nottinghamin sheriffi
Lucifer Morningstar tv-sarjasta Lucifer
Jack, Enid Blytonin Seikkailu-kirjasarjasta
Jack Robinson tv-sarjasta Miss Fisher
Mikael Blomkvist trilogiasta Millennium
Herra von Trapp elokuvasta Sound of Music
Varmasti löytyy muitakin! Naisia ei löydy ihan niin paljon mutta mainitaan erikseen Nicky Orange is the new Blackista.
lapsena Nuuskamuikkunen ja aikuisena Aragorn.
Lapsena olin korviani myöten rakastunut D. Eddingsin kirjojen prinssi Kheldariin.
Vierailija kirjoitti:
Skam -sarjan Nooran ja Williamin suhde oli niin jännää seurattavaa, että taisin vähän ihastua siihen Williamiin, vaikka on mua 15 vuotta nuorempi.
Mulla kävi sama Isakin ja Evenin kanssa, myötäelin niiden suhdetta tosi vahvasti... Even on ihana!
Glee sarjan Finn Hudson. Muistan kun pienenä katsellessani Hovimäki sarjaa olin ihastunut siihen Magnukseen ja hänen näyttelijäänsä Tapani Kalliomäkeen :D
Harry Hole Jo Nesbon kirjoissa. Sitten menivat ja tekivat leffan jossa Michael Fassbender esittaa Harrya. Ei yhtaan sama henkilo!! ja olenkin kieltaytynyt nakemasta leffaa.
L.A.Confidential tuli telkasta pitkästä aikaa, joten nyt on helppo: ylikonstaapeli Bud White.
Elokuvassa värisyttävä roolisuoritus, varsinkin kun olin ihastunut hahmoon jo Ellroyn kirjassa.
Nuori Russell Crowe oli parhaimmillaan siinä leffassa.
Dylan McKay, Beverly Hills 90210
Kaino-Vieno kirjoitti:
Toinen teini-iän suuri rakkaus on Dragonlance-kirjasarjan Raistlin Majere. Kyllä tuli itkettyä, voi että.
Ihania miehiä!
Uskomatonta, että joku muukin! Peukku tälle!
Vierailija kirjoitti:
Lordi Peter Wimsey
Erast Fandorin
(kirjojen versioina)
Sirius Musta yhdistelmänä kirjojen ja leffojen hahmoa sekä omaa mielikuvitustani.
Myös lordi Peter Wimseylle ääni täältäkin! T:se sama joka fanitteli myös Anna-kirjojen Walteria.
Taidan olla vähän omalla planeetallani, en edes tunnista suurinta osaa tässä ketjussa mainituista hahmoista :D
SPIKE Buffystä <3 tykkään pahoista pojista ja Spike oli sellainen, mutta myös aivan rakastunut ja todella uskollinen Buffylle, vaikka tämä kohteli häntä huonosti. Plus brittiaksentti (vaikka feikki)!
Severus Snape
Han Solo
Kapteeni Von Trapp
Mr. Darcy