Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Aragorn
Loki
Tony Stark
Sherlock Holmes (Robert Downey Jr. & Benedict C)
Gunvald Larsson
Maximus Decius Merimus (Gladiaattori)
Neo (Matrix)
Jack Traven (Speed)
Le Chiffre (Mads Mikkelsen James Bondissa, aah!, muutenkin miehessä karisma vaikka jaettavaksi saakka) )
Roux (Pieni Suklaapuoti)
Sheldon Sands (Once Upon a Time In Mexico/Depp)
El Mariachi (Once Upon a Time In Mexico/Antonio Banderas)
Dirty Harry
Angel (Buffy)
Wolverine
Professori X (nuorena)
Magneto (nuorena)
John McClane (Die Hardit)
Onhan näitä... 😂
Boston Legal - sarjan hahmo Alan Shore. Hänen ääntään voisin kuunnella vaikka kuinka. Näyttelijä James Spader - sama ääni myös yhdessä Avengers leffassa Ultronin äänenä.
- Nykyinen ihastus on Game of Thronesin John Snow
- Pienenä olin ihastunut 80-luvulla kuvatun Anna ystävämme -sarjan Gilbert Blytheen
- Niin sanottu elämäni -sarjan Jordaniin (nuori Jared Leto)
- Myös mr. Darcy oli ihana vanhassa Ylpeydessä ja ennakkoluulossa
Olen kovin rakastunut omaan mieheeni, mutta se ei ole minua ihastumasta lähes jokaisesta hyvänä pitämästäni sarjasta/tarinasta yhteen tai useampaan henkilöön. Mieleni makuuhuoneessa on usein ruuhkaa ;)
Mad Menin Don Draper, vaikka olikin kusipää 🤤
Yövahti-sarjan Jonathan Pine (Tom Hiddleston)
Kovat kaulassa- sarjan taitava huijari.
LOTR Aragorn, totta kai. Ainoa vika hänessä oli heikkous haltia Arweniin, Rohanin rohkea Eowyn olis sopinut niin paljon paremmin.
Troija-leffan Troijan kruununprinssi JA saman elokuvan Akilles.
Kaikki ne latinosankarit, joita Antonio Banderas ikinä on esittänyt.
Mies Marsissa elokuvan astronautti, jota esitti Matt Damon
Orange Is the New Black: Poussey Washington
Bonesin Sweets oli ihana ja itkin silmät päästäni kun se kuoli. Ja onhan niitä muitakin ollut, kirjoissa ja tv:ssä 😄
Brian O'Connor (fast &furious)
Jack Dawson (Titanic)
Jordan (niin sanottu elämäni)
Edward Cullen (twilight ja nimenomaan kirjoissa)
Vierailija kirjoitti:
Modesty Blaise
Miten vanha oikein olet? Isäni oli tuohon ihastunut joskus 80-luvulla :D.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena kävin ihan kuumana Pocahontasin John Smithiin! 😆
Niin minäkin😍
Jackson Maine ( a star ja born), Bradley Cooper omana itsenään taas ei sytytä sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ollut vaikka ja kuinka elämän varrella, mutta viimeisin on Koskela tuntemattomasta sotilaasta Jussi Vatasen näyttelemänä.
(Olenko muuten melkein ensimmäinen joka mainitsee jonkun suomalaisen)Muuten kyseinen näyttelijä ei ole väräyttänyt suuntaan tai toiseen, olen katsonut mm. putousta kun oli mukana ja nähnyt napapiirin sankarit, mutta Koskelasta sulin aivan täysin :D
Ei ainakaan montaa suomalaista ole mainittu, ties vaikka olisit eka!
Ite en katso käytännössä lainkaan suomalaisia elokuvia tai tv-sarjoja, joten sen takia ei sieltä ihastuksia. Kotimaisia kirjoja luen jonkun verran (aika vähän), mutta en nyt muista, että kukaan olisi niissäkään saanut sydämen mitenkään erityisesti läpättämään.
Jussi Vares ainakin mainittiin. Saa myös mun "äänen". Lapsena olin ihastunut Susikoira Roi -elokuvien Tomiin.
Tex Willer ja luutnantti Blueberry on kyllä ihania tosi Miehiä. Ja Nuuskamuikkusen mukaan lähtisin saman tien jos tulis hakemaan :D
Jos vaikka Anne Ricen kirjojen Louis.
Kaikki Tom Hardyn esittämät hahmot, esim. Bane ja Heathcliff. :')
Nummelan ponitallin Repe Jussila
Star Trekin Spock, etenkin Zachary Quinton versio.
Sirius Musta.