Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Francon aika ja Francon jälkeen sarjassa Toni ja Eugenio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draco Malfoy
Siis se hemmoteltu kiusaaja Harry Potterissa? Erikoinen valinta
Naiset tykkäävät pahoista miehistä.
Sirius Musta tulee ensimmäisenä mieleen kirjoista. Teininä olin rakastunut 70's Shown Hydeen.
Olen jo 33-vuotias, mutta yllätin itseni ihastumasta Tom Hiddlestoniin Loki-hahmossaan. Loki ei yksin iske, eikä Tom yksin, vaan vaatii juuri tuon kombon :D Lisäksi olen netissä törmännyt moniin aiheisiin, miten herrasmies ja sivistynyt ja kiltti Tom on, joten ihastuin häneen vielä lisää. Suloinen tyyppi.
Kuumana kuitenkin käyn Ghostin (ex) laulajaan tällä hetkellä, voidaan laskea fiktiiviseksi, koska käyn kuumana siihen Papa kolmosen rooliin, en Tobias Forgeen. Nykyinen hahmo ei enää iske, liikehdintä on seksikästä mutta se naamio viiksineen ei.
Vierailija kirjoitti:
Sirius Musta tulee ensimmäisenä mieleen kirjoista. Teininä olin rakastunut 70's Shown Hydeen.
70 show Donna :)
Edward Elric. Olen kolmekymppinen nainen. Juu, hävettää.
Mä oon ihan rakastunut Nelosella pyörivässä This Is Us- sarjassa olevaan Jackiin. Täydellinen ulkonäkö ja luonne.
Netflix sarja Rahapajan Professori ( Alvaro Morte).
Mun eka ihastus oli prätkähiirien turbo. Siis niistä alkuperäisistä prätkähiiristä. 😂
Peter parker oli kans ihana.
Chigacon ratsupoliisi (Due South), jos joku muistaa.
Lapsena mullakin mm. Prätkähiirten Turbo, Hopeanuolesta Kurotora, Disneyn Robin Hood ym. Elikkä eläinhahmoja kaikki, mikä voi olla outoa, mutta teoretisoin, että lapselle on jotenkin "turvallisempaa" ihastua epäinhimillisiin hahmoihin. Ai niin ja Jack Dawson!
Nuorena Ville Valo, LotR-leffojen Aragorn, Han Solo ja Johnny Depp sekä itsenään että useimmissa rooleissaan.
Nyt aikuisena mm. Adam Driver, Lady Gaga ja Jason Momoa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena mullakin mm. Prätkähiirten Turbo, Hopeanuolesta Kurotora, Disneyn Robin Hood ym. Elikkä eläinhahmoja kaikki, mikä voi olla outoa, mutta teoretisoin, että lapselle on jotenkin "turvallisempaa" ihastua epäinhimillisiin hahmoihin. Ai niin ja Jack Dawson!
Nuorena Ville Valo, LotR-leffojen Aragorn, Han Solo ja Johnny Depp sekä itsenään että useimmissa rooleissaan.
Nyt aikuisena mm. Adam Driver, Lady Gaga ja Jason Momoa.
Anteeksi! Jostain syystä unohdin että aloituksessa lukee fiktiivinen! No, onneksi listasin muutaman niitäkin.
Gillian Anderson eli Dana Scully - X-Files :P