Pikkuvinkki miehille: puutteen valittaminen on tosi paha "turn off"
Mies jonka tapasin lähti sitten viesteissään tuollaiselle linjalle. Ei jatkoon. Harmi kun muuten ihan kiva tyyppi. Jos ois ollut viestittelyssä vähän kärsivällisempi ja fiksumpi niin ois voinut jotain juttua kehittyä mutta tuosta valittelusta meni fiilikset niin että ei todellakaan tule mitään.
Kommentit (35)
Itse en valita puutetta koskaan. Vaimo kyllä huomaa, kun heppi tanassa heti halatessakin, että taidanpa olen puutteessa
Tuskin oli edes liikkeellä tositarkoituksella, yritti vaan vihjailla että pildee tarviis saada sitten heti.
Tai sitten vaan tyhmä, luonnonvalinta karsii pois.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Puutteessa oleva mies on creepy luuseripervo.
Puutteessa oleva nainen on hellyyttävä marsupallero, joka haluisi miehen sylkkyyn; eikö kenessäkään ole miestä astumaan arvosteltavaksi?
Vertailit ns. alemman tason miestä ja ns. ylemmän tason naista.
Entä jos puutetta valittava nainen on vanha, ruma ja lihava? Vieläkö kuulostaa hellyyttävältä?
Minä odotan että nainen tekee aloitteen. Jos viimeistään kolmansilla treffeillä ei tapahdu mitään niin se on soronoo!
Aijaa, minua taas kiihottaa kun mies kertoo olevansa kiimainen.
-31-v. nainen
Olen mies ja haluan varmistaa jo suhteen alkumetreillä, että seksuaaliset halut ja mieltymykset kohtaavat. Seksielämän toimivuus on kuitenkin niin olennainen asia minulle, että en ikinä lähtisi siihen, että tapailen viikkoja, jopa kuukausia, koska on vaarana, että sitten seksi on iso iso pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa oleva nainen on hellyyttävä marsupallero, joka haluisi miehen sylkkyyn; eikö kenessäkään ole miestä astumaan arvosteltavaksi?
Vertailit ns. alemman tason miestä ja ns. ylemmän tason naista.
Entä jos puutetta valittava nainen on vanha, ruma ja lihava? Vieläkö kuulostaa hellyyttävältä?
Vertailin tavallisia toimintaikäisiä ihmisiä.
Joka tapauksessa sitä vanhaa rumaa ja lihavaa naista ei nähdä uhkana samalla tavalla kuin nuorta ok-näköistä miestä. Ja vanhalla naisella ei ole enää evoluutio-opin mukaan haluja jäljellä, koska lisääntymiselimet ovat sammuneet. Toki tämä ei ole aivan näin yksinkertaista, mutta siihen suuntaan kuitenkin. Nuorempana kerätään ne muistot, mitä fiilistellä vanhana, mutta miehen pitää aina livauttaa kikkelinsä vaivihkaa takaovesta sisään annettuaan ensin mukavia tunnekokemuksia naiselle; suora puhe nähdään melkein väkivallaksi naista kohtaan.
Viestisi on taas pelkkää omaa päänsisäistä hourettasi.
Vanhoilla naisilla on seksihalut ihan siinä missä nuorillakin. Aikaisemmin olet määritellyt toimintaikäiseksi naiseksi alle 25-vuotiaat. Myös yli 25-vuotiailla naisilla on seksihaluja.
Nuorempana kerätyt muistot eivät liity tähän asiaan mitenkään. Naisten suoraa puhetta miehiä kohtaan pidetään vielä väkivaltaisempana kuin miesten puheita naisia kohtaan.
Miehet ovat täysin sokeita omalle nirsoudelleen.
Tekisi mieli mennä kadulle ahdistelemaan miehiä. Itsepä olette sitä kerjänneet.
Ukko36 kirjoitti:
Vinkki naisille:
P*llun pitäminen palkitsemisvälineenä ei anna kovin mairittelevaa kuvaa sinusta, eikä toimi pitemmän päälle muutenkaan.
Totta, mutta ei liity tähän tilanteeseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
No mutta perinteisten arvojen mukaan puutteessa oleva nainen on puutteessa siksi, että on elänyt siveää ja kunnioitettavaa elämää sekä torjunut epäsopivia kandidaatteja kaksin käsin moraalinsa vuoksi. Vaimomatskua.
Puutteessa oleva mies taas on beta-uros, joka ei kykene oman vähäisyytensä vuoksi toteuttamaan biologiansa sanelemaa, ultimaattista miehistä missiota, eli astumaan joukoittain halukkaita naaraita. Luuseri.
Ei me naiset yksinämme näitä sääntöjä olla keksitty. Kyllä te miehet näitä asenteita pidätte yllä ihan yhtälailla.T. Sinkkunainen, joka harvemmin on puutteessa.
Höpö höpö taas!
Varsinkaan rumasta naisesta ei kukaan jattele, että hän olisi torjunut kandidaatteja. Muutenkin ajattelutapasi kuulostaa todella vieraalta ja pelottavalta. Moraali ei liity seksiin mitenkään.
Itse en kyllä pysty ajattelemaan yhdestäkään naisesta, että hän olisi torjunut jonkun "siveytensä" :D takia.
Vierailija kirjoitti:
Mies jonka tapasin lähti sitten viesteissään tuollaiselle linjalle. Ei jatkoon. Harmi kun muuten ihan kiva tyyppi. Jos ois ollut viestittelyssä vähän kärsivällisempi ja fiksumpi niin ois voinut jotain juttua kehittyä mutta tuosta valittelusta meni fiilikset niin että ei todellakaan tule mitään.
Kannattaa tulla pois sieltä tinderistä.
Minä lähden nyt pelaamaan jääkiekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta perinteisten arvojen mukaan puutteessa oleva nainen on puutteessa siksi, että on elänyt siveää ja kunnioitettavaa elämää sekä torjunut epäsopivia kandidaatteja kaksin käsin moraalinsa vuoksi. Vaimomatskua.
Puutteessa oleva mies taas on beta-uros, joka ei kykene oman vähäisyytensä vuoksi toteuttamaan biologiansa sanelemaa, ultimaattista miehistä missiota, eli astumaan joukoittain halukkaita naaraita. Luuseri.
Ei me naiset yksinämme näitä sääntöjä olla keksitty. Kyllä te miehet näitä asenteita pidätte yllä ihan yhtälailla.T. Sinkkunainen, joka harvemmin on puutteessa.
Höpö höpö taas!
Varsinkaan rumasta naisesta ei kukaan jattele, että hän olisi torjunut kandidaatteja. Muutenkin ajattelutapasi kuulostaa todella vieraalta ja pelottavalta. Moraali ei liity seksiin mitenkään.
Itse en kyllä pysty ajattelemaan yhdestäkään naisesta, että hän olisi torjunut jonkun "siveytensä" :D takia.
Tämä ei siis ole minun ajattelutapani, harrastan seksiä hyvinkin paheksuttavalla asenteella: pidän rakastajia (jopa tahollaan naimisissa olevia!) sekä harrastan yhdenillanjuttuja.
Mielestäni minulla on kuitenkin suhteellisen korkea moraali. En suostu ottamaan syyllisyyttä noista varatuista miehistä, sillä he ovat aktiivisesti etsineet seksiseuraa kun heihin törmäsin. Itse en ole koskaan pettänyt parisuhteessa. Ei sillä että ihannoisin monogamiaa vaan siksi, että kun jotain sovitaan, se myös pidetään.
Viittasin tekstissäni siihen ajatusmalliin, joka onneksi on pikkuhiljaa väistymässä, että naisen tulee hillitä seskuaalisuuttaan ollakseen haluttavaa puolisomateriaalia. Miesten taas oletetaan pyrkivän seksiin aktiivisesti ja koko ajan. Nainen on lukko, mies on avain. Nainen antaa, mies ottaa. Nainen julistaa alttarilla koskemattomuuttaan valkoisella mekolla, miehen kokemuksista ei kukaan kysele.
En itse allekirjoita näitä ollenkaan, mutta ovat kuitenkin ajatusmalleja joihin törmää vielä nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja haluan varmistaa jo suhteen alkumetreillä, että seksuaaliset halut ja mieltymykset kohtaavat. Seksielämän toimivuus on kuitenkin niin olennainen asia minulle, että en ikinä lähtisi siihen, että tapailen viikkoja, jopa kuukausia, koska on vaarana, että sitten seksi on iso iso pettymys.
Kaikki eivät harrastaa seksiä avioliiton ulkopuolella.
Puutteen valittaminen kuulostaa juuri siltä, että "tässä tilanteessa alkaa kelvata jo se maksalaatikkokin" ja että nainen on vain kotitalouskone.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenen hatusta nuo 'perinteiset arvot' keksit, mutta ensinnäkin huomio on tärkeämpää naisille kuin seksi. Vain suohirviö jää ilman huomiota ja seksiä ja suurin osa naisista on tavallisia kuten miehistäkin; nainen voi toki valehdella olevansa parempi ja siksi torjua 'epäsopivia' miehiä, mutta tämähän kertoo vain siitä, että nainen ei ole oikeasti puutteessa, jos torjuu itsensä tasoisia miehiä seksivaiheessa; huomio kyllä kelpaa heiltäkin.
Ja mies taas on puutteessa yllä mainitusta syystä eli siitä, että naiset pitävät enemmän huomiosta kuin seksistä ja torjuvat itsensä tasoisia miehiä. Kiinnostus seksiin tulee miehelle luontaisesti samalla tavalla kuin nälkä, kun on monta tuntia syömättä. Vaikka mies olisi parisuhteessakin, mies ei voi tietää varmaksi haluaako nainen oikeasti seksiä hänen kanssaan, sillä miehet harrastavat seksiä vain yhdestä syystä ja naiset monista eri syistä ja naisen kuukautiskierto ja itsetunto-ongelmat vielä epäsäännöllistävät seksiä entisestään.
Tämä on ihan puppua. Naiset kuten miehetkin pitävät varmasti molemmista, tai tilanteesta riippuen toisesta enemmmän.
Erotuksena on se, että jos nainen ei valikoi, hän saa oletusarvoisesti paskaa seksiä.Joku yllättäjä sieltä saattaa silloin tällöin löytyä, mutta se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, vain pettymyksien ja vaaran määrä on suurempi. Suurin osa miehistä on naisille seksuaalisesti epätyydyttäviä ja seksi huonoa tai lähinnä keskivertoa, jolloin masturbointi heittää siitä kymmenkertaisesti yli. Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta/huvita/osaa tyydyttää naista. Jos mies aloittaa vonkaamisen sanomalla "olen puutteessa", on ihan päivänselvää, ettei siitä panosta saa nainen yhtään mitään irti, koska miehen on tarkoitus vain tyhjentää kassit. Ei sellaisella seksikokemuksella tee mitään, tai siis pikemminkin paljon mielummin ilman. Miehillä useimmiten huonokin seksi johtaa orgasmiin, kun taas naisilla ehkä kipuun ja tylsistymiseen.
Joku tuossa edellä sanoi, että hänestä on kivaa, kun mies on kiimainen. Itse haluan huomauttaa, että kiimainen ja puutteessa ovat ainakin minulle eri asioita. Jos mies on kiimainen, koska haluaa minua (ja minä häntä), se on seksikästä. Jos mies on puutteessa ja vonkaa ihan sama keneltä kunhan joku nyt antaisi, se on turn off. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenen hatusta nuo 'perinteiset arvot' keksit, mutta ensinnäkin huomio on tärkeämpää naisille kuin seksi. Vain suohirviö jää ilman huomiota ja seksiä ja suurin osa naisista on tavallisia kuten miehistäkin; nainen voi toki valehdella olevansa parempi ja siksi torjua 'epäsopivia' miehiä, mutta tämähän kertoo vain siitä, että nainen ei ole oikeasti puutteessa, jos torjuu itsensä tasoisia miehiä seksivaiheessa; huomio kyllä kelpaa heiltäkin.
Ja mies taas on puutteessa yllä mainitusta syystä eli siitä, että naiset pitävät enemmän huomiosta kuin seksistä ja torjuvat itsensä tasoisia miehiä. Kiinnostus seksiin tulee miehelle luontaisesti samalla tavalla kuin nälkä, kun on monta tuntia syömättä. Vaikka mies olisi parisuhteessakin, mies ei voi tietää varmaksi haluaako nainen oikeasti seksiä hänen kanssaan, sillä miehet harrastavat seksiä vain yhdestä syystä ja naiset monista eri syistä ja naisen kuukautiskierto ja itsetunto-ongelmat vielä epäsäännöllistävät seksiä entisestään.
Viestisi on pelkkää puutaheinää. Et ole nainen. Et sinä tiedä mikä on naisille tärkeää.
Minä olen nainen. Minä haluan seksiä. Huomiota en halua.
Naiset eivät torju omantasoisiaan miehiä. Miehet torjuvat omantasoisiaan naisia. Tutkitusti miehet yliarvioivat oman tasonsa, ja naiset aliarvioivat oman tasonsa. Sen näkee tälläkin palstalla päivittäin.
Miehet ovat liian nirsoja. Miehet ovat pohjattoman itsekkäitä.
Sekoitat naisten ylläpitämän julkikuvan oikeisiin ajatuksiin. Tutkimuksen mukaan naiset pitävät 80% miehistä epäviehättävinä.
Nainen voi sanallisesti alentaa itseään, koska naiselle näennäinen nöyryys on viehättävyyttä lisäävä tekijä; riippumatta siitä mitä nainen sanoo, hänelle on joka tapauksessa tarjontaa ja voi torjua miehiä erilaisilla verukkeilla. Miehelle taas korski asenne on viehättävyyttä lisäävä tekijä JOS miehellä on jo valmiiksi naisten haluamia ominaisuuksia. Ujoudesta mies ei saa mitään plussaa.
Sekoitat tutkimuksen omiin harhoisisi.
Tutkitusti naiset harrastavat seksiä epäviehättävienkin miesten kanssa. Miehet harrastavat seksiä vain kauniiden naisten kanssa. Miehet ovat liian nirsoja ja yliarvioivat oman tasonsa.
Kaikille naisille ei ole tarjontaa. Ujous vähentää naisen viehättävyyttä. Toki ulospäinsuutautuneet, sosiaalisesti taitavat nuoret kauniit naiset voivat näytellä söpöllä tavalla ujoutta, ja se vetoaa joihinkin hölmöihin miehiin. Oikea ujous ei vetoa miehiin.
Mä itse kunnioitan kaikkia puutteidensa kanssa ja en kiellä etteikö monet miehet (myös naisetkin) elä kovassa seksuaalisessa paineessa ja tapa millä puute tuodaan esiin on jollekin väärä ja jollekin oikea ja toki jos mies ilmoittaa naiselle et ”olisko paha jos antaisit piparia?” Ni varmasti ottaa montaa naista aivoon, mutta sit tuolla juoksee viikonlopun taksijonoissa samaan aikaan naisia jotka käytännössä käy läpi lähes jokaisen jonossa olevan äijän ja käy ihan rehellisesti kysymässä ”saisko munaa?” Mut äijät on yleensä niin äimänkäkenä ettei oikeesti tajuu naisten just tarkottavan sitä ja sit ollaan ihan hoomoilasena varsinki jos päihtymystilaa on havaittavissa eli mä ku en tykkää runkkaamisesta yksinäni niin elän puutteessa niin kauan kunnes joku sellanen kenet mä haluun antavan mulle, ni antaa ja en ruinaa keltään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestisi on pelkkää puutaheinää. Et ole nainen. Et sinä tiedä mikä on naisille tärkeää.
Minä olen nainen. Minä haluan seksiä. Huomiota en halua.
Naiset eivät torju omantasoisiaan miehiä. Miehet torjuvat omantasoisiaan naisia. Tutkitusti miehet yliarvioivat oman tasonsa, ja naiset aliarvioivat oman tasonsa. Sen näkee tälläkin palstalla päivittäin.
Miehet ovat liian nirsoja. Miehet ovat pohjattoman itsekkäitä.
Sekoitat naisten ylläpitämän julkikuvan oikeisiin ajatuksiin. Tutkimuksen mukaan naiset pitävät 80% miehistä epäviehättävinä.
Nainen voi sanallisesti alentaa itseään, koska naiselle näennäinen nöyryys on viehättävyyttä lisäävä tekijä; riippumatta siitä mitä nainen sanoo, hänelle on joka tapauksessa tarjontaa ja voi torjua miehiä erilaisilla verukkeilla. Miehelle taas korski asenne on viehättävyyttä lisäävä tekijä JOS miehellä on jo valmiiksi naisten haluamia ominaisuuksia. Ujoudesta mies ei saa mitään plussaa.
Sekoitat tutkimuksen omiin harhoisisi.
Tutkitusti naiset harrastavat seksiä epäviehättävienkin miesten kanssa. Miehet harrastavat seksiä vain kauniiden naisten kanssa. Miehet ovat liian nirsoja ja yliarvioivat oman tasonsa.
Kaikille naisille ei ole tarjontaa. Ujous vähentää naisen viehättävyyttä. Toki ulospäinsuutautuneet, sosiaalisesti taitavat nuoret kauniit naiset voivat näytellä söpöllä tavalla ujoutta, ja se vetoaa joihinkin hölmöihin miehiin. Oikea ujous ei vetoa miehiin.
Kyllä, harrastan seksiä ulkoisesti epäviehättävienkin miesten kanssa, mutta kun kaikki viehätys ei ole ulkoista. Suhteeseen tosin tarvitaan sitten sitä ulkoista miellyttävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pitäisi valella bensalla ja polttaa elävältä.
Lisää elinaikaa saisivat sellaiset komeat miehet, jotka suostuisivat harrastamaan seksiä alemmantason naisten kanssa.
Teen tästä kirjoittajasta jo kolmannen nettivinkin poliisille.
Eli kaltaiseni kylläinen ukkomies saa sinut itselleen?