Miksi miehen viestittely vähenee dramaattisesti kun suhde vakiintuu?
Mikä siinä on että ensin viestejä tulee ovista ja ikkunoista 24/7 niin että itseä lähes ärsyttää ja sitte ku juttu vakiintuu ja omat tunteet herää ja olisi oikeesti kiva kuulla kuulumiset ja pitää paljon yhteyttä niin jannua tuntuu kiinnostavan enää se futistuloksista jauhaminen kaverien kanssa ja tyttöystävä saa tyyliin enää muutaman kaavoihin kangistuneen "rakastan rakastan" viestin päivässä. Etäillään tässä vielä jonkun aikaa ja nyt vasta itellä se fiilinki että koko ajan haluais tietää mitä toinen tekee. Tavatessa on ihanaa joten tunteiden hiipumisesta ei pitäis olla kyse.
Kommentit (28)
Miksi aluksi sitten jaksaa? Ja kaverien kanssa kyllä myöskin.
Saat kuitenkin muutaman viestin päivässä?
Kylläpä oli helppoa ajalla ennen somea. Miehen kanssa opiskeltiin aluksi 360 kmn päässä toisistamme. Viikonloput vietettiin yhdessä. Tiistaina soitettiin niin pitkä maratonpuhelu kuin opiskelijalla rahat riitti. Suunnilleen torstaina tai perjantaina tuli sitten toiselta kirje. Minä kirjoitteliniehelle niitä näitä ja kaikkea soopaa. Mies kirjoitti, mitkä jutut sillä viikolla sen autonromusta oli mennyt rikki ja pitänyt korjata. Romantiikka huipussaan. Nyt ollaan oltu yli 30 v yhdessä.
Alussa sitä on vain niin epävarma toisen fiiliksistä ja voi mennä viestiminen överiksi. Rauhoittuu kun alkaa luottamaan.
Koska olet koukussa ja silloin ei tarvise enää tehdä niin paljon töitä.
Seuraavaksi: miksi naiset antavat itsensä rupsahtaa kun menevät naimisiin?
Niin ethä miehen pitäisi jaksaa piirittää sua ihan kuumana seuraavat 50 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli helppoa ajalla ennen somea. Miehen kanssa opiskeltiin aluksi 360 kmn päässä toisistamme. Viikonloput vietettiin yhdessä. Tiistaina soitettiin niin pitkä maratonpuhelu kuin opiskelijalla rahat riitti. Suunnilleen torstaina tai perjantaina tuli sitten toiselta kirje. Minä kirjoitteliniehelle niitä näitä ja kaikkea soopaa. Mies kirjoitti, mitkä jutut sillä viikolla sen autonromusta oli mennyt rikki ja pitänyt korjata. Romantiikka huipussaan. Nyt ollaan oltu yli 30 v yhdessä.
Heh, olen parhaillaan tuossa autonromukirjoitteluvaiheessa ja kyllähän jutut nostavat kulmakarvoja. Mut kirjoittaa, hyvä kai se on?
Miehet tykkää tavoitella naista. Sitten kun se jännitys laimenee ja ihastusvaihekin laantuu, niin tuolta se näyttää. Tässä vaiheessa mies alkaa taas huomioida muutkin naiset. On avoimempi ihastumaan johonkin uuteen.
Sori. Noin se vaan menee. Sinut on jo saatu ja koettu. Vaikka oisit miten kuuma, niin sussa ei ole enää uutuudenviehätystä.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet koukussa ja silloin ei tarvise enää tehdä niin paljon töitä.
Seuraavaksi: miksi naiset antavat itsensä rupsahtaa kun menevät naimisiin?
Tämä!!
Totuuksia...
En tarkota mitään piirittämistä vaan normaaleja ajatuksia ja päivän tapahtumien jakamista.
Apua, en kestäis, jos mieheltä tulis ”muutama viesti päivässä”, olis kyllä mulle ihan liikaa. Taidatte olla teinejä.
Minä toimin samoin, vaikka olenkin nainen. Siinä vaiheessa kun on tutustuttu, niin minusta on kivempi jutella kuulumiset sitten kasvotusten. En jaksa siinä vaiheessa enää jatkuvaa viestittelyä. Eikä siis silti tarvitse nähdä joka päivä. Muutama viesti päivässä on ok, tietää että on kuitenkin toisen mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aluksi sitten jaksaa? Ja kaverien kanssa kyllä myöskin.
No mietippä sitä... (|)
Jalkapallo on kuningaslaji, ei tyhjänpäiväisyys.
Onkohan mies kiinnostunut oikeasti? Toki sitä itsekin naisena on muuttanut kirjoitustyyliä, kun toinen tulee tutuksi... Ei enää tarvitse tehdä sen suurempaa vaikutusta :D rakastan silti ja olen ajatellut, että tuollainen ns. hiipuminen on normaalia...
Eikö olisi mukavampi soitella kuin viestitellä?
Jos edelleen saat muutaman viestin päivässä, niin luultavasti vain vaadit liikaa ja olet ripustautuva. Anna miehelle tilaa hengittää. Myös omaa aikaa tarvitaan.
Suhteiden alkuvaiheissa on ihan normaalia, että yhteydenpito on kiivaampaa.
Miten pitkään se kiivaampi vaihe yleensä kestää? Kun viestitään tyyliin 24/7?
Miehet usein jättävät suhteen ylläpidon alkuvaiheen jälkeen naisen harteille. Sitten ihmetellään, kun nainen lähtee.
Erosin 15v suhteesta ja nyt viestitellään uuden miehen kanssa autonromuista. Tulipa ihan teiniolo. Ja ite mietin samaa. Miksi mies ei enää kirjottele niin paljon.
Kukaan jaksa mitään jonninjoutavia tyhjänpäiväisyyksiä lässyttää.