Onko laiillista että alan toisen valtion maksulliseksi nettitrolliksi?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Maanpetturiksi alkaisit?
Onko Esko Aho ja Paavo Lipponen maanpettureita? Hehän eivät sano mitään kriittistä Venäjää vastaan kun ovat heidän palkklistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, maksavat niin vähän.
Maksetaanko palkka ruplissa vai dollareissa? Kumpaa shaissea olis helpompi suoltaa tänne? Vai onko iltalehti parempi.
Kirjoittaisit av:lle sydäntäriipaisevia tarinoita lakon vaikutuksista ainakin tänään.
Minun oppilaani lukevat tätä palstaa paljon. Olen yläasteen opettaja. Trollaus toimii varmasti, koska ei heillä ole mitään keinoja erottaa trollausta ja valeuutisia todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisit av:lle sydäntäriipaisevia tarinoita lakon vaikutuksista ainakin tänään.
Minun oppilaani lukevat tätä palstaa paljon. Olen yläasteen opettaja. Trollaus toimii varmasti, koska ei heillä ole mitään keinoja erottaa trollausta ja valeuutisia todellisuudesta.
Kannattaisiko opettaa niitä keinoja? Käsittääkseni saat palkkaa siitä.
Ei se tällä hetkellä laitonta ole, mutta luulen, että lainsäädäntö muuttuu tulevina vuosina. Informaatiosodankäyntiä ei tällä hetkellä kovin laajasti mielletä sodankäynniksi, mutta kun nyt todellisuuteen on alettu herätä, voi olla, että jotain alkaa tapahtua.
Hyvä pointti muuten Paavo Lipposesta ja Esko Ahosta. Saattaapa olla, että jossain vaiheessa aletaan puhua siitäkin, miten kaksi (!!!) entistä pääministeriämme on tosiaan venäläisten palkkalistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kysy Jaakko Laaksolta. Se on IRL-trolli - ollut aina!
Jaska tekee hienoa työtä:
https://yle.fi/uutiset/3-10174143
Ehkä sinustakin tulee ”konsultti”? Voit sitten hengata Jaakon ja konsulttikavereiden kanssa. Hienoja ihmisiä nämä!
Tuskin maksavat, on niin paljon ihmisiä, jotka tylsyyttään tai hyväuskoisuuttaan levittävät trollien ilosanomaa ilmaiseksikin.
mikään olemassa oleva laki ei kiellä typeryyttä. joten voit kenenkään estämättä kirjoittaa typeryyksiä nettiin. tietenkin on otettava huomioon, että jos kirjoittelusi on vastoin jotain olemassaolevaa lakia, niin joutut kirjoittelustasi vastujuseen.
Kysy Jaakko Laaksolta. Se on IRL-trolli - ollut aina!