Mies tykkää lihavasta naisesta
Mitä mieltä olette siitä, että miesystäväni paljasti tykkäävänsä lihavista naisista? Olen itse aika ylipainoinen, mutta haluaisin laihduttaa. Laihtumiseni olisi kuulemma vähän samanlaista kuin normaali-ihmisen lihominen. Hän antaa kuitenkin minun olla millainen haluan, mutta tämä on hänen mieltymys. Olen 25 ja hän 27. Olemme seurustelleet 8kk.
Kommentit (24)
Kysy suoraan, onko ukko "chubby chaser". Jos on ja sinä haluat olla normaalipainoinen, niin kannattaako teidän jatkaa.
Totuus on, että hyvin todennäköisesti tulet olemaan suurimman osan elämästäsi ylipainoinen. Todella harva laihtuu pysyvästi. Laihduta jos siltä tuntuu, ja panosta muutenkin terveellisiin elämäntapoihin, ihan painosta riippumatta.
Murehdi laihdutuksen vaikutusta parisuhteeseesi sitten kun olet laihtunut.
En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos toinen tykkää lihavasta siinä kun toinen laihasta? Itsekin tykkään lihavista miehistä.
Lihavan kumppanin kanssa ei tartte pelätä, että se lähtee toisen mukaan. Sopii sellaiselle, jolla huono itsetunto. Lisäksi saa tuntea ylemmyyttä...tuo toinen saisi olla kiitollinen, kun olen sen kanssa. Tämä oikeuttaa toisen huonoon kohteluun.
Mua aina epäilyttää nämä, jotka kannustavat kumppania pysymäön lihavana. Jos oikeasti välittäisit toisesta, haluaisit sen olevan terve.
Aina valitetaan, että miehet tykkäävät vain laihoista naisista ja kun nyt löytyi mies,joka tykkää lihavista naisista, ei ole hyvä sekään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos toinen tykkää lihavasta siinä kun toinen laihasta? Itsekin tykkään lihavista miehistä.
Tykkäät, että miehelläsi on terveysongelmia, vaikeuksia liikkua, toimia ja hengittää normaalisti? Tykkäät, että toinen todennäköisesti kuolee aikaisen kuoleman?
Vierailija kirjoitti:
Aina valitetaan, että miehet tykkäävät vain laihoista naisista ja kun nyt löytyi mies,joka tykkää lihavista naisista, ei ole hyvä sekään.
Lihavien ihmisten kanssa ovat yleensä kumppanit, jotka tykkäävät kontrolloida toista. Mikä parempi tapa saada rajoitettua toista, kun oikeasti lihottaa se sellaiseksi, ettei se juuri muuhun pysty, kuin jumittamaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät, että miehelläsi on terveysongelmia, vaikeuksia liikkua, toimia ja hengittää normaalisti? Tykkäät, että toinen todennäköisesti kuolee aikaisen kuoleman?
Niin, noita kaikkia liioitellaan kovasti. Kuka haluaa ylipäätään vaipoissa elää jossain laitoksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa suurin osa lihavista pitävistä on vaatii että kumppani on joku 250-kiloinen, johon kuvauksesi lähinnä sopii.
Vierailija kirjoitti:
Heti ollaan vetämässä esiin narsismia ja muuta kielteistä jos mies tykkää enemmän pyörehköistä muodokkaista naisista.
Minä tykkään myös muodokkaista kauniista naisista, olenko minä naista alistava narsisti?
Ei mussa herätä pienintäkään kiinnostusta joku salilla illat punnertava muodoton ruipelo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavien ihmisten kanssa ovat yleensä kumppanit, jotka tykkäävät kontrolloida toista. Mikä parempi tapa saada rajoitettua toista, kun oikeasti lihottaa se sellaiseksi, ettei se juuri muuhun pysty, kuin jumittamaan kotona.
Kummasti silti niitä lihavia miehiä ja naisia näkyy tuolla kauppakeskuksissa, kaupungin kaduilla ja tapahtumissa liikkuvan, aika usein normaalipainoisen kumppanin kanssa. Puhutkohan nyt vähän eri mittaluokan sairaalloisesta ylipainosta?
Se, että tykkää lihavasta, ei tarkoita, että on feeder tai kontrollinhaluinen. Aika harvinaista Suomessa sellainen amerikkalaisten roskaohjelmien tyylinen meininki, josta monet kommentoijat tuntuvat saaneen kimmokkeen mielipiteeseensä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tässä siitä kyse? Nykyään on korostettu kehopositiivisuutta ja se kääntyykin niin, että jos mies rehevimmistä naisista, onkin hän kontrolloija ja rajoittaja. Jos Mie vaatii naistaan laihduttamaan, hän on kontrolloija ja rajoittaja ja jos mies ilmoittaa pitävänsä timmesitä naisista, on hän kontrolloija ja rajoittaja. Esitti mies ulkonäkövaatimuksia naiselleen tai on esittämätttä, on hän kontrolloija ja rajoittaja, aina miehen vika.
Ovatko kaikki lihavat naiset, joita nykyään on todella paljon nuorissakin, kontrolloijien ja rahoittajien uhreja.
Minä olen vähän tukeva ja mieheni tykkää minun muodoista näin kun ne on.
Aina kun puhun laihduttamisesta, niin hän sanoo että noinkin on hyvä. Ei silti kiellä laihduttamista enkä sellasen miehen kanssa suhteessa olisikaan joka sellaista kieltäisi.
Luuviulua hän ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se väärin olekaan, mutta voi huolestuttaa suhteessa, kun toisella on tietty painomieltymys ja toisen paino muuttuu. Helposti sellaisessa tilanteessa epäilee, onko enää oikeasti toisen silmissä viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vähän tukeva ja mieheni tykkää minun muodoista näin kun ne on.
Aina kun puhun laihduttamisesta, niin hän sanoo että noinkin on hyvä. Ei silti kiellä laihduttamista enkä sellasen miehen kanssa suhteessa olisikaan joka sellaista kieltäisi.
Luuviulua hän ei halua.
Mitä jos sinusta tulisi joskus luuviulu?
Ihana mies! Voi kun minäkin löytäisin tuollaisen, hoikkuus tuntuu olevan kaikkien ihailemaa nykyään. Pieni pyöreys on just hyvä, kantokahvat :)
Harvoin se laihtuminen yhdessä yössä tapahtuu ja siihen on puolisonkin helppo tottua. Mutta itse laihduin kolmessa kuukaudessa 45 kiloa ja se oli puolisolle liikaa. Hän ei tottunut ja se laihtuminen ei passannut hänelle, vaikka hän sitä koko avioliiton ajan toivoi, joten erohan siinä tuli. Eli voi se puoliso kontrolloida silläkin, että ahdistelee laihduttamaan.
Ettäkö oikein antaa sinun olla millainen haluat. Onpa hän sitten vapaamielinen, ajatella. Olethan varsinaisen helmen löytänyt. Hyvänen aika, laihduta jos haluat. Olkoon tämä mies mitä mieltä tahansa.