Mistä kunnon tyynyjä
Mistä saa hankittua kunnon tyynyjä.
Joutsen untuvatyyny untuvat paljastuivat yhteen kasaan tyynyn toiseen päätyyn 1kk. Pirta untuva tyyny on epämukava.
Familoneista tulee littanoita hetkessä.
Tempurin mittatilaustyynyn kanssa ei pystynyt nukkumaan.
Tuossa ne yleisimmät vaihtoehdot taitaa ollakin.
Mistä tyhmistä juuri sinulla on hyviä kokemuksia
Kommentit (21)
No mun naapuri on aika tyhmä, sen saa hakea kyllä pois. Uskon sen olevan kyllä kestävä, on ollut tyhmä jo yli 50 vuotta. Eikä sen vaimo ole juuri Pekkaa pahempi.
Marketin halpis-pallokuitu-kuohkeat on kummallisia niljakkaita kumipalloja, joiden päällä pää pomppii levottomasti koko yön.
Ja joskus kalliimmatkin. Tunnistaa jo sormien välissä, kun nipistää täytettä.
Itse täyttelen erilaisia "putkiloita" kuoritulla kauranjyvällä. Hirssiakanatyynyt ovat kanssa ihania.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisi niitä isoja muhkeita hotellityynyjä?
Kerro ihmeessä mullekin jos saat tietää
Itse olen ostanut jyskistä hoie tyynyjä sisältävät aloeveraa .Ovat olleet hyviä eivät mene pesussakaan huonoksi kun pesee ohjeen mukaan.Maksavat muistaakseni siinä 20-30e kpl.Joskus on ollut tarjouksessa 16e.
Vierailija kirjoitti:
Marketin halpis-pallokuitu-kuohkeat on kummallisia niljakkaita kumipalloja, joiden päällä pää pomppii levottomasti koko yön.
Ja joskus kalliimmatkin. Tunnistaa jo sormien välissä, kun nipistää täytettä.
Ne on kauheita ja osasta noista halpis tyynyistä on valmiiksi se päälikangas rikki jo kaupassa
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ostanut jyskistä hoie tyynyjä sisältävät aloeveraa .Ovat olleet hyviä eivät mene pesussakaan huonoksi kun pesee ohjeen mukaan.Maksavat muistaakseni siinä 20-30e kpl.Joskus on ollut tarjouksessa 16e.
Pitääpä kokeilla
Ikea ja Lidl. Lidlissä untuvatyynyjä on ajoittain myytävänä, Ikeassa aina.
Vierailija kirjoitti:
Tattariina.fi
Ei kiitos olkipatjoja eikä tattari tyynyjä
Mummolan vintiltä. Ne 70-luvun tyynyt ja peitot ovat edelleenkin kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Mummolan vintiltä. Ne 70-luvun tyynyt ja peitot ovat edelleenkin kuosissa.
Paitsi että ne on hävitetty kauan sitten
Jyskin Tyyny WELLPUR FAGERNES 40x60x11 toimii itsellä ja olen niska/hartiaseudun kivuista kärsinyt. Tuolla tyynyllä väheni kivut puolella.
Vierailija kirjoitti:
Jyskin Tyyny WELLPUR FAGERNES 40x60x11 toimii itsellä ja olen niska/hartiaseudun kivuista kärsinyt. Tuolla tyynyllä väheni kivut puolella.
Otetaan kokeiluun
Tyhmistä on valitettavan harvoin hyviä kokemuksia.
Mulla on ollut normi pallokuitutyynyjä: kasautuu lopulta, ei hyvä.
Olu Tempur vuosia: tykkäsin, mutta vaati ehkä kuitenkin tietyn asennon ja minun tyyny malliin oli oltava aina samoin päin.
Hankin Ruskovillan hirssiakanatyynyn. Tätä parempaa ei ole ollut. Tyyny on aivan ihana. Sen voi muokata haluamakseen, oppi äkkiä. Tätä en enää vaihda pois.
80 luvun tyynyt. Ovat kuosissa, ei likaa eivät haise. Ei nykyään vaa enään saa mistään hyvää tavaraa.
Minulla on ollu nyt jo ihan hyvän aikaa tällaiset tyynyt hintavia toki noin normihinnalla (omat nappasin kaksi tyynyä yhden hinnalla) ja ovat olleet paras tyynyostos ikinä. Omistani vielä otin tuota silppua pois, etteivät ole liian korkeita ja nyt ne tukee niskaa tosi hyvin.
Parhaita ovat olleet hirssiakanatyyny ja Jyskin Wellpur Fana
Mistä saisi niitä isoja muhkeita hotellityynyjä?