Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
181/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut apua uusi koti -ahdistukseen feromonihaihduttimesta? Nau'ututtaa kaiket päivät ja kiertelen ympäri huoneita. En vaan totu tähän paikkaan!

Vierailija
182/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin tämmöisen uuden lelun, emäntä jätti pöydälle kun meni vessaan, siinä voi jahdata palloja muttei tarvitse juosta yhtään käyttämällä kaikkia 4 jalkaa!

https://i.imgur.com/3T2NeUd.gif

Aika kirkas se on, silmissä vilisee vielä monta tuntia sen jälkeen kun olen ottanut palloja kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä alkaa Avara luonto 2018 -keskusteluketju. Tykkäävätkö muut AV-emot seurata eri lajien toilailuja?

Pitääkö kissanmintun olla laillista? Kannattaisiko pentu.fi-sivuston käyttäjien organisoida kissalaisaloite kissanminttua vastaan?

Vierailija
184/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kokeilleet syödä päästäistä? Kuulin, että sitä voisi syödä samaan tapaan kuin hiirtä, mutta emoni ei kyllä moista opettanut lapsuudenpentueessani.

Kuka tuollaista väitti? Joku koirako? Emosi oli oikeassa, päästäinen on niin hirveän makuinen ja hajuinen, ettei sitä kukaan kissa pysty nielemään.

Vierailija
185/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listataan parhaita keinoja herättää ihmisten huomio!

Itse tykkään pureksia kasveja ja syödä nauhoja ja johtoja, toimii tosi hyvin täällä!

Vierailija
186/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ostettu kaveri, eikä toinen kissa vaan kani! Tuommoinen luppakorvainen, töpöhäntäinen pomppija ja nöpöttäjä! Eikä se edes puhu mitään koska ei ole älyllisesti niin kehittynyt kuin me! Luulee heti olevansa tämän talon kingi! Miten joku voi pitää tuollaista söpömpänä kuin tällaista sulavaliikkeistä, kehräävää kolmiokorvaa?

Vierailija
187/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana rankka päivä, syömistä, nukkumista ja kissakaverin kanssa painimista. Eikä hommat tähän lopu, kohta tulee orja kotiin, ja pitää sillekin huomauttaa, että kupissa oleva ruoka pitää heti vaihtaa parempaan, MAU!

Vierailija
188/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listataan parhaita keinoja herättää ihmisten huomio!

Itse tykkään pureksia kasveja ja syödä nauhoja ja johtoja, toimii tosi hyvin täällä!

Kynsimällä sohvan kulmia saan aina ihmisten huomion. Olen muotoillut ja stailannut siitä jo kolme nurkkaa valmiiksi, neljäs lähes mieleiseni, vain pari kynsäystä enää, sitten se on hyvä. Ihmiset eivät ole kauhean tyytyväisiä, mitäs ovat uppoutuneina muuhun kuin minuun ja suloisuuteeni, niin.

Vierailija
189/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kokeilleet syödä päästäistä? Kuulin, että sitä voisi syödä samaan tapaan kuin hiirtä, mutta emoni ei kyllä moista opettanut lapsuudenpentueessani.

Erehdyin kerran haukkaamaan. Maku oli kamala. Haisi samalta kuin orjan hikisukat.

Vierailija
190/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona olisi 2 hehtaaria tonttia.Miten paljon juoda että pystyisi ruikkimaan jokaisen reviirikohdan? Miten kauan jaksatte leikkiä hiiren kanssa ennen syöntiä.

Vierailija
191/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kauhee viidennen elämän villitys! Mikä avuksi?!

Vierailija
192/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko tarpeeksi herkkupaloja? Itse joudun joskus istumaan kaapin edessä ja jopa maukumaan. Sanovat ettei niitä monta kertaa päivässä saisi. Pitäkö tehdä KiSu vai mikä neuvoksi?

Vierailija
193/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, että sähistyttää noi Instagram-kissat. Omistaja kuvaa niitä jossain pahvilaatikoissa tai joku hauska myssy päässä tai sitten vaan muuten joku vammanen ilme naamalla. Eikö yhtään hävetä. Ei saatana mitä tyrkkyjä!

Vierailija
194/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kur! Miksi vessanpyntystä tai suoraan hanasta lipitettynä vesi on niin paljon parempaa? Ihminen yrittää vaihtaa veden monta kertaa päivässä, mutta ei se silti ole minusta yhtä hyvää.

Vierailija
195/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että näiden kissaihmisten vegaanikissat syö vain vegaanista ravintoa. En mä tiä miksi epäilen, mutta epäilen. Tsemppiä!

Vierailija
196/1243 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa aikaan kovaa kolinaa, kun vaikka joku maljakko putoaa,

emäntä tulee taatusti paikalle.

Joskus emäntä tulee paikalle, vaikka mitään ei ole tapahtunut.

Hän väittää, että olemme kaverini kanssa mestareita saamaan aikaan melua tyhjästä.

Vierailija
197/1243 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että näiden kissaihmisten vegaanikissat syö vain vegaanista ravintoa. En mä tiä miksi epäilen, mutta epäilen. Tsemppiä!

Fibre-raksut, joita saa eläinlääkäriasemalta ainakin Kaarinasta, pitävät vatsat kunnossa. Ei tule ummetusta, joka on sisäkissojen yleinen ongelma.

Vierailija
198/1243 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on rankkaa... tänään vain 12h unet, ruokailu, vain 5h päikkärit, ruokailu ja lopuks vain 3h tirsat. Miten te muut jaksatte kun aina häiritään lepoa?

Vierailija
199/1243 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelijani ei ole antanut minulle märkäruokaa viimeiseen tuntiin! Eikö se tajua että kuolen nälkään tätä vauhtia?! Taidanpa mennä repimään tapetteja kostoksi heti kun sen silmä välttää... oppiipahan olemaan! >:(

Vierailija
200/1243 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä alkaa Avara luonto 2018 -keskusteluketju. Tykkäävätkö muut AV-emot seurata eri lajien toilailuja?

Pitääkö kissanmintun olla laillista? Kannattaisiko pentu.fi-sivuston käyttäjien organisoida kissalaisaloite kissanminttua vastaan?

Olen kuullut että jo ihan alaikäiset ja jopa jotkut eläkeläisetkin käyttävät kissanminttua, ihan hirveää! Mihin tämäkin maailma on menossa...

Täytyy myöntää että olen sitä itsekin villissä nuoruudessani testannut mutta en kyllä ymmärrä mitä niin hienoa voi tuollaisessa olla.

Kauheaa kun pennut tuolla pyörivät ihan sekopäisinä. Kyllä meidän sukupolvi on paremmin käyttäytyvää kastia.

Laittomaksi sanon minä!