Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Kävinpäs kusasemassa palvelijani matkalaukkuun, kun avasi sen ja meni puhumaan laitteeseen. Mitäs jätti minut toiselle palvelijalle moneksi päiväksi - syyttäköön vaan itteensä. Jos vielä meinaa jättää, niin pidän kyllä huolen siitä, että kusasen jo pakkausvaiheessa, niin ymmärtää pysyä kotona.
Oon 5kk vanha kolli, eli melkein jo teini-ikäinen. Mitä mieltä kun emäntä ei päästä parvekkeelle vaikka oon luvannut olla kiltisti? Joskus livahdan mukaan mutta silloinkin vaan nostaa syliin ja laittaa sisälle. Kyllä mullakin pitäis jo olla oikeuksia!
Oon sitäpaitsi kuullut että ennen pennutkin on saanu olla ihan vapaana. Kauheeta holhoamista nykyään. Voiko itsestään tehdä KiSun?
"Nyt kaikki pinoon: 10 parasta vinkkiä onnistuneesta v*ttuilusta omistajille", "Mitä menetelmää olette itse käyttäneet huonekalujen tuhoamisessa", "Emäntä ei ymmärrä ruokarajoitteitani - yritti tarjota tavallista kissanruokaa!", "Hähhähhää, pidinpäs taas omistajat hereillä koko yön"
Vierailija kirjoitti:
Elämä on rankkaa... tänään vain 12h unet, ruokailu, vain 5h päikkärit, ruokailu ja lopuks vain 3h tirsat. Miten te muut jaksatte kun aina häiritään lepoa?
Sanoppa muuta! Itsellänikin on niitä ongelmia! Palvelija osti ihanan lampaantaljan, jonka minä tietenkin välittömästi otin omaan käyttöön. Kun herään päikkäreiltä nojatuolistani lampaantaljan päältä ja menen nauttimaan päikkäreiden jälkeistä lounasta, niin eikö joku haisevaperseinen palvelija röhnötä tuolissani!!! Minä joudun kapuamaan hänen selkänsä taakse ja punnertamaan hänet kaikilla neljällä tassulla pois tuolistani (tai vaihtoehtoisesti tapitan häntä paheksuvasti tuolin selkänojalta, kunnes hän ymmärtää poistua) Sitten joudun möyhentämään liiskaantuneen taljan sopivan pehmeäksi ja joudun kieppumaan useamman kerran akselini ympäri, löytääkseni ihanteellisen "köllötysasennon". Olen tyrmistynyt miten meitä kissoja kohdellaan! Kunnioituksen puutetta, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt kaikki pinoon: 10 parasta vinkkiä onnistuneesta v*ttuilusta omistajille", "Mitä menetelmää olette itse käyttäneet huonekalujen tuhoamisessa", "Emäntä ei ymmärrä ruokarajoitteitani - yritti tarjota tavallista kissanruokaa!", "Hähhähhää, pidinpäs taas omistajat hereillä koko yön"
Aivan oikein! Arvoisa virkaveli/sisko. Me kissat olemme tunnetusti äärimmäisen hintatietoisia kuluttajia. Huomaamme välittömästi, jos palvelijamme yrittää hämätä ja tarjoaa meille halvemman hintaluokan murkinaa. Meitä ei petetä!
Itse olen sellainen 8kg/8v kollinkomistus, mutta vuosien kokemuksella olen hionut "nälkiintynyt pikku kissanpentu" -rutiinini täydellisyyksiin. Sanotaan, että yksikään kissa ei ole vielä kuollut nälkään täysinäisen ruokakipon äärellä. Mutta me kissat tiedämme totuuden: Yhdelläkään kissanomistajalla ei ole sydäntä katsella sitä kun me luomme syyttävän katseen, kuin meitä yritettäisiin vähintäänkin myrkyttää tuolla kissanruoaksi väitetyllä pöperöllä ja sitten vain surkeasti maukuen jääkaapille!
Onko kellään kokemusta tällaisesta. Kämppis pitäisi häätää ulos kodistamme. Emme pidä toisistamme, mutta, nykyään kyllä jo siedämme joten kuten yhteiseloa. Jos saan kämppiksen pihalle, niin lähteekö palvelija sen mukana? Tuli nimittäin palvelijan mukana yks päivä tänne mun kotiin. Tää 114m2 ei oikeen riitä meil molemmille, mut palvelijasta en haluais luopua. Mitä tehdä?
Koirille on olemassa koirakannabista, kuulemma saa Jenkeistä eläinkaupoista, mutta miksi meille kissoille ei ole kissakannabista?
https://d3pz1jifuab5zg.cloudfront.net/2015/04/Canna_Pet_Products.jpg
Meillä ollut portilla kyltti että pitää varoa koiraa, mutta isäntä ja emäntä sanoivat että minut pitää saada siihen kylttiin mukaan tasa-arvon vuoksi koska molemmat puolustavat tonttia.
Sitten pistivät minulle oudot vaatteet päälle ja nauroivat samalla kun ottivat kuvaa, vaikka yritin tosissani puolustaa pihaa. Mikä tässä nyt voi muka olla niin hauskaa -tana?
https://i.pinimg.com/originals/42/bc/4c/42bc4ce854d51f9e0c8c2380c61fbe2…
Apua! Elämäni on lopullisesti pilalla. Olen mokannut hirveällä tavalla.
Kaikki alkoi siitä, kun pääasiallinen holhoojani, emäntä, lähti viikon työmatkalle ja jäin junttimaisen isäntäni hoiviin. Emäntäni on aina ostanut minulle laadukasta kissanruokaa ja pihassani vieraileville siileille hän on ostanut halvinta mahdollista kissanruokaa, jota itse pistän suuhuni vain hätätilanteessa, esim. Jos käyskentelen puutarhassani ja joku typerä siili tulee siihen siilinkipolle norkoilemaan.
No, emäntäni ei ollut uskoa korviaan kun ääliömäinen ja sadistinen isäntäni (jonka armoilla olin siis ollut kokonaisen viikon), leuhki, että olin kokonaisen viikon syönyt sitä siilinruokaa ja että kyllä minä muka syön halvempaakin ruokaa kun nälkä tulee, ettei minulle muka aina tarvitse sitä gurmeeta ostaa!
Olen syvästi järkyttynyt! Kirottu ruokahaluni... Kirottu kovasydäminen isäntäni... Mikä on eläinsuojeluyhdistyksen puhelinnumero? Täällä on vakava kissanrääkkäystapaus!
Kävin taas kuseen isännän tohveleihin, emäntä anto palkaks sheebaa.
Kohta on Halloweeni, apua milläköhän asulla meidän ihmiset aikoo nolata minua tänä vuonna, viimeksi pistivät mun päälle tämmöisen hä kkyrän ja sanoivat että hehe kiipe äpä s nyt seinille.
https://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2015/09/23-Cats-H…
Tuon jälkeen en kehdannut mennä ulos ainakaan kahteen päivään, kun muut kulma kunnan kissat nauroivat.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Elämäni on lopullisesti pilalla. Olen mokannut hirveällä tavalla.
Kaikki alkoi siitä, kun pääasiallinen holhoojani, emäntä, lähti viikon työmatkalle ja jäin junttimaisen isäntäni hoiviin. Emäntäni on aina ostanut minulle laadukasta kissanruokaa ja pihassani vieraileville siileille hän on ostanut halvinta mahdollista kissanruokaa, jota itse pistän suuhuni vain hätätilanteessa, esim. Jos käyskentelen puutarhassani ja joku typerä siili tulee siihen siilinkipolle norkoilemaan.
No, emäntäni ei ollut uskoa korviaan kun ääliömäinen ja sadistinen isäntäni (jonka armoilla olin siis ollut kokonaisen viikon), leuhki, että olin kokonaisen viikon syönyt sitä siilinruokaa ja että kyllä minä muka syön halvempaakin ruokaa kun nälkä tulee, ettei minulle muka aina tarvitse sitä gurmeeta ostaa!
Olen syvästi järkyttynyt! Kirottu ruokahaluni... Kirottu kovasydäminen isäntäni... Mikä on eläinsuojeluyhdistyksen puhelinnumero? Täällä on vakava kissanrääkkäystapaus!
Tää on niin tätä! Me kissat vaan tarvitaan sitä laadukkaampaa ruokaa, niissä halvemmissa on kaikenlaisia lisäaineita sun muita. Ja ne lihottaa! Ja ainakin minun tilapäinen hoitajani sanoo, että kissanpsk ei haise ollenkaan niin kamalalta kuin se kuulema muuten haisisi!
Raapimisia sinne isännällesi, ei ole oikein kissamiehiä! Taitaa olla jännämiehiä...
Vierailija kirjoitti:
Kohta on Halloweeni, apua milläköhän asulla meidän ihmiset aikoo nolata minua tänä vuonna, viimeksi pistivät mun päälle tämmöisen hä kkyrän ja sanoivat että hehe kiipe äpä s nyt seinille.
https://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2015/09/23-Cats-H…
Tuon jälkeen en kehdannut mennä ulos ainakaan kahteen päivään, kun muut kulma kunnan kissat nauroivat.
Hyi olkoon! kamalia ihmisiä siellä! Otan osaa :( Saitko mitenkään tuota vekotinta itse edes pois? Katseesi jo kertoo vi-ärsyyntymisesi määrän! Onneksi saan olla rauhassa kaikenlaiselta tuollaiselta. Toivottavasti miesihmisen vanha äiti ei tuo sitä kissavainaansa tonttulakkia tänne mukanaan! Olen vielä saanut olla jouluna rauhassa. Toisaalta, pojille sellaisen voisi laittaa, saisin jotain nauramista. Ne menisi kuitenkin sängyn alle piiloon heti sen lakin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koirille on olemassa koirakannabista, kuulemma saa Jenkeistä eläinkaupoista, mutta miksi meille kissoille ei ole kissakannabista?
https://d3pz1jifuab5zg.cloudfront.net/2015/04/Canna_Pet_Products.jpg
Eikö kissanminttu tai virmajuuri toimi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette maidon juomisesta aikuisena? Olen siis jo parivuotias steriloitu narttu. Aamuisin on mahdollisuus juoda lypsylämmintä maitoa kun sitä vasikoille tarjoillaan. Naapurin sikalakissat järkyttyivät kun kuulivat tästä. Maito on kuulemma vain pennuille eikä toisten nisäkkäiden maitoa pitäisi juoda. Minun on kuitenkin mahdoton hillitä itseni kun se ämpäri niin kutsuvasti siinä lattialla on.. Ruokavalio on muuten kunnossa ja päiväsin käyn töissä (olen torjunta-alalla) Onko terveyssyistä parempi jättää maito juomatta?
Me siamilaiset emme ainakaan juo maitoa! Ihan WT-juttuja taas! Ai, sä joudut käymään töissä,mutta toisaalta saat luomuruokaa!
Yhdyn täällä monien kissakolleegoiden suruun siitä, että youtube on täynnä meistä tehtyjä häpäisyvideoita joita ihmiset katselevat naureskellen kun meidän aristokraattinen arvokkuutemme saa nenilleen.
Myös rasismi kukoistaa... Mitä mieltä olette siitä, että me mustat kissat esiinnymme aina vain Halloween-korteissa hämähäkin ja kurpitsan kanssa tai sitten pääsiäisenä noidan luudan tarakalla kahvipannun kera. Sen sijaan valkoiset ja porkkana väriset kissat poseeraavat kukkakimppujen kera synttäri-tai äitienpäiväkorteissa. Rasismia! Sanon minä.
Miksi kuuma makkaran pala on edelleen kuuma, vaikka lyön sitä käpälällä?
Onko muiden pallit kadonneet nokosten jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kissanminttu tai virmajuuri toimi?
Nehän on tosi last season :D
Mitä tää on? Metsään tuotiin sellainen verkosta tehty laatikko ja menin hakemaan siitä ruokaa. En päässytkään siitä enää pois. Nyt minut tuotiin johonkin rähjäiseen taloon ja pistettiin ihan pieneen huoneeseen. Tuolla toisella puolella on ainakin sata kissaa!
Toisaalta täällä on kyllä ihan kivaakin, kun tuovat ruokaa ja vettä ja sitä on tarjolla koko ajan. Myös oman vessan sain ja sain kehuja siitä, kuinka osaan käyttää sitä, vaikka olen ihan villi. Miten niin villi? Rauhallinen minä olen, mutta jotkut ihmiset ovat yrittäneet koskea. Ei käy, silloin sihisen ja sähisen ja näytän varalta tassua. Tarttuuko niistä ihmisistä jotain? Yks ruiskutti minun suuhun pahamakuista lääkeettä ihan väkisin. Ei hyvä.
PS. Mikä on eläinlääkäri? Onko se kiva paikka? En ole koskaan käynyt, mutta nuo ihmiset puhuvat, että huomenna menen sinne. Mukaan ilmeisesti lähtee muutama tuolta toiseltakin puolelta. Mikä on rokotus?
Sisustusvinkkejä kissakotiin!
Oletteko huomanneet, miten paljon paremmilta viherkasvit ja koriste-esineet näyttävät, kun ne asettelee lattialle kyljelleen, sen sijaan että ne pönöttävät tylsästi pöydällä? Viherkasveista voi myös levitellä multaa somiksi keoiksi lattialle.
Itse olen innokas tuunaamaan ja stailaamaan kämppiä. Olen jo antanut uuden ilmeen asuntoni tapeteille, verhoille ja sohville.