Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
161/1243 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kellonaika joukkopsykoosille?

Vierailija
162/1243 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin käyttää kiellettyä sanaa kun meni viesti tarkistettavaksi.

Nyt en kyllä tykkää, luuletteko että näillä pörröisillä lapasilla on helppo näpyttää koko sunnuntai-illan avautuminen uusiksi.

Hmph.

Näytän teillekin p......a. Hihhih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1243 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meowrrr kirjoitti:

Paras kellonaika joukkopsykoosille?

Riippuu ihan palvelusväen nukkuma-ajasta. Noin tunti sen jälkeen kun arvelet heidän/hänen nukahtaneen, on aika painia, mennä rytyyttää kiipeilytelineeltä kaapin päälle (hyvässä lykyssä sieltä putoaa jokin kenkälaatikkokin). Voitte myös mouruta, ajaa takaa toisia lajikumppaneita (jos niitä löytyy huushollista). Jos siellä on koira, häntä voi käydä härnäämässä ohimennen.

Kaapin oven maaninen raapiminen on erittäin mukavaa yöpuuhaa. Nuorempana minä hypin aina sijaispalvelijan naaman yli. Hän nukkuu lattialla. Joskus hän huutaa pojille, että NYT HILJAA! Pojat saattavat totella, tai sitten eivät. Minua he eivät enää viitsi kiusata, jotain kunnioitusta kai?

Joskushan me kissat heräämme nälkäämme aamuyöllä, silloin voi aloittaa naukumakonsertin.  Nykyään me emme juuri melua, vaan kuljeksimme vain levottomina.

Vierailija
164/1243 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyramidit olivat isoja hiirenloukkuja. Sisäpiiritietoa tämäkin. Kissat tietävät kissat tietävät! Kissat osasivat navigoida tähtien mukaa ja ihmiset oppivat heiltä.

Vierailija
165/1243 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö ketään muuta nuo whiskasin lihaisat palat? Siinä on herkkusoosin sekaan pistetty ällöttäviä möllyköitä. Siinä sitten saat olla tarkkana, ettei sellainen möllykkä päädy suuhun kun nuolet sitä soosia niistä möllyköistä. Mistähän saisi pelkkää soosia ilman niitä möllyköitä?

Ärsyttää kun ääni meni käheäksi kun palvelijani oli paistanut broilerin reisiä uunissa ja jouduin koko ajan ohjeistamaan häntä kun hän on niin hidas, kun hän perkasi tulikuuman broiskunkoiven suupaloiksi ja jäähdytti ne vesihanan alla ettei ne polta herkkää suutani... Stressaa kauheasti tämä kun palvelijani on liian yksinkertainen ja laiska näin älykkäälle lemmikille!

Ottaako ketään muuta päähän, kun viet palvelijaasi ulkoilemaan niin eikö sieltä tule joku muu kissa palvelijansa kanssa ja palvelijat jäävät suustaan kiinni eivätkä huomio yhtään sitä, että me kissat emme voi sietää toisiamme! Itse en pidä mistään muusta kissasta kuin itsestäni piste!

Vierailija
166/1243 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka laittaa osaamaton henkilökunta vaihtoon? Vinkkejä kaivataan!

Vierailija
167/1243 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kolli kärttää koko ajan. Miten sen saisi uskomaan että en ole kiinnostunut.

Vierailija
168/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaan pissaaminen.  Auttaako korvatulehdukseen?  Emännälle asia on kipeä, koska huutaa aina kun pissaan, vaikka itsekin selvästi nauttii sohvalla löhöilystä.

Vierailija
169/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvaan pissaaminen.  Auttaako korvatulehdukseen?  Emännälle asia on kipeä, koska huutaa aina kun pissaan, vaikka itsekin selvästi nauttii sohvalla löhöilystä.

Ainakin meillä sohvaan pissaaminen auttaa mihin tahansa ongelmaan. Kaikkiin toimii vanha kunnon pissakikka: jos tarvitsen puhtaammat hiekat; jos tassua kivistää ja tarvitsen lääkkeitä; jos uusi pentu on saanut liikaa huomiota. Huom! Obs! Korva kipeänä pissaamisesta voi seurata, että joutuu sinne missä haisee koiralle ja katsotaan hampaita. En oikein ymmärrä miksi, mutta meillä on käynyt näin pari kertaa. Ensiapuna korvatulehdusta kannattaakin hoitaa menemällä sängyn alle tai komeroon piiloon.

Vierailija
170/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaumjaumjau kirjoitti:

Mikä on teidän lempibiisi?

Minun on tämä! :)

Tänään perjantaina biletään täysillä tuon tahdissa, impataan kissanminttua, roikutaan verhoissa, kaadetaan vesikupit, hypitään kirjahyllystä tavarat alas ja ikkunanlaudalta kukkaruukut lattialle! 

Mjau! Tuosta biisistä tuli sitten viikon korvamato! Mitäköhän omistaja sanoo kun laulan sitä repeat:lla aamusta iltaan?

Vierailija
171/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin ekaa kertaa ulkona hiiren! Pelästyin sitä ihan sairaan paljon! Sen täytyy olla joku urbaanilegenda että kissat tykkäisivät muka jahdata ja syödä niitä! Se elukka näytti siltä kuin haluaisi syödä mut! Katselin sitä vähän kauempaa ja olin matalalla ettei se näe. 

Vierailija
172/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajalla kävi vapaaehtoiskissaton kaveri, se tyyppi siis oikeesti inhoaa kissoja. Se tuli käymään, ei huomioinut minua mitenkään, jäi sitten yöksi ja kostin sille ja kävin lirauttamassa pisut sen paljaille koiville! Mjaooow kun naurattaa vieläkin sen hölmistynyt ilme kun se heräsi.

Vierailija
173/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette maidon juomisesta aikuisena? Olen siis jo parivuotias steriloitu narttu. Aamuisin on mahdollisuus juoda lypsylämmintä maitoa kun sitä vasikoille tarjoillaan. Naapurin sikalakissat järkyttyivät kun kuulivat tästä. Maito on kuulemma vain pennuille eikä toisten nisäkkäiden maitoa pitäisi juoda. Minun on kuitenkin mahdoton hillitä itseni kun se ämpäri niin kutsuvasti siinä lattialla on.. Ruokavalio on muuten kunnossa ja päiväsin käyn töissä (olen torjunta-alalla) Onko terveyssyistä parempi jättää maito juomatta?

Vierailija
174/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistajalla kävi vapaaehtoiskissaton kaveri, se tyyppi siis oikeesti inhoaa kissoja. Se tuli käymään, ei huomioinut minua mitenkään, jäi sitten yöksi ja kostin sille ja kävin lirauttamassa pisut sen paljaille koiville! Mjaooow kun naurattaa vieläkin sen hölmistynyt ilme kun se heräsi.

Oikein, kissavihaajalle ihan oikein.

Vierailija
175/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkule multa vietiin pallit. Veivät lääkäriin ja nukutettiin. Herättyäni huomasin että pallit olivat kadonneet

Noilla ihmisillä on joku salaliitto. Älkää koskaan suostuko menemään lääkäriin

T: Sinkkukolli

Vierailija
176/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
177/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiikutin yöllisellä metsästysretkelläni tappamani jänisvauvan reviirilläni olevan talon terassille. Talon palvelija-orja kiikutti vihaisena minut löytöeläintaloon.

Nyt odotan joko omistajaa tai piikkiä.

Kysymyksiä?

Vierailija
178/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perkule multa vietiin pallit. Veivät lääkäriin ja nukutettiin. Herättyäni huomasin että pallit olivat kadonneet

Noilla ihmisillä on joku salaliitto. Älkää koskaan suostuko menemään lääkäriin

T: Sinkkukolli

Ne lääkkeet. Taas folihatut täällä trollaillee

Vierailija
179/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on tänäänkin seksuaaliahdisteltu, yks kolli nuoli mun perssettä.

Vierailija
180/1243 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet syödä päästäistä? Kuulin, että sitä voisi syödä samaan tapaan kuin hiirtä, mutta emoni ei kyllä moista opettanut lapsuudenpentueessani.