Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
221/1243 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä päivänä Pikku Ta-kissa kulki pikkutakissa. Ka, kisSI, KA. "NAU", TA-kissa vastasi. Mitä kissa oli syönyt?

Vierailija
222/1243 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tää on? Metsään tuotiin sellainen verkosta tehty laatikko ja menin hakemaan siitä ruokaa. En päässytkään siitä enää pois. Nyt minut tuotiin johonkin rähjäiseen taloon ja pistettiin ihan pieneen huoneeseen. Tuolla toisella puolella on ainakin sata kissaa!

Toisaalta täällä on kyllä ihan kivaakin, kun tuovat ruokaa ja vettä ja sitä on tarjolla koko ajan. Myös oman vessan sain ja sain kehuja siitä, kuinka osaan käyttää sitä, vaikka olen ihan villi. Miten niin villi? Rauhallinen minä olen, mutta jotkut ihmiset ovat yrittäneet koskea. Ei käy, silloin sihisen ja sähisen ja näytän varalta tassua. Tarttuuko niistä ihmisistä jotain? Yks ruiskutti minun suuhun pahamakuista lääkeettä ihan väkisin. Ei hyvä.

PS. Mikä on eläinlääkäri? Onko se kiva paikka? En ole koskaan käynyt, mutta nuo ihmiset puhuvat, että huomenna menen sinne. Mukaan ilmeisesti lähtee muutama tuolta toiseltakin puolelta. Mikä on rokotus?

Ole huoleti. Olen myös ollut siinä paikassa! Se on tarkoitettu meille aristokraateille sen takia, että meille etsitään arvollemme sopiva residenssi ja ammatitaitoista palveluskuntaa.

Varo eläinlääkäriä! Varsinkin jos he puhuvat "pikku operaatiosta"... Itse jouduin siihen ja pari päivää meni ihan pilvessä ja jouduin kaiken lisäksi käyttämään hölmöä lampunvarjostinta kaulassani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1243 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanmintun laillistaminen - mielipiteitä?

Vaimoni wc-käyntien jälkeen koko koti haisee kammottavalle. Miten ottaa asia hienotunteisesti puheeksi?

En kestä kämppikseni naamaa. Jos päästän hänet lasittamattomalle parvekkeelle, näyttääkö se onnettomuudelle? Kyseessä 6. kerros.

Peppuni lemuaa, parhaat hajunkarkotusvinkit kehiin?

Lyhyet kynnet ovat kammottava näky naisilla. Kyllä pitkät kynnet olla pitää!

Vierailija
224/1243 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki-ikäisten piiri pyörii...

Vierailija
225/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, sinäkin se olet käynyt läpi 14 sivua ennen tätä viimeistä. Tai sitten aikuisena ohitit muut sivut ja tulit tälle viimeiselle sivulle tuomitsemaan ja paheksumaan. Olet hurmaava henkilö, eikun noup, et olekaan. Purrr purr. . .

Vierailija
226/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös, kuka elää mieluummin kissan kanssa, kun ylläolevan kommentoijan.

Vierailija
227/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostan käden! Eikusiis päpälän! 🐾 Mä en leiki ton kaa ainaskaan.

Vierailija
228/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuolin illalla rauhassa pyllyäni kunnes kollisulhoni sanoi että onpas minulla kasvanut karvapömppö!"

Vierailija
229/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tassu pystyssä täälläkin kissan valitsemiselle.

Jännä korrelaatio,  tuntemani kissavihaajamiehet ovat kaikki niitä, joilla on vaikeuksia myös naisten kanssa. Taas kissoissta  tykkäävät miehet pitävät myös naisista, ja yllätys yllätys, naisetkin tykkäävät miehistä jotka tykkäävät naisista. Ja kissoista.

Vierailija
230/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun osaa välillä heittäytyä, pysyy nuorekkaana ja se ehkäisee oikeita mielenterveysongelmia. Mielikuvituskettomat ihmiset, jotka koko ajan miettivät mikä on lapsellista ja mitä muut minusta ajattelevat, ovat tylsiä ihan kaikessa. Mourr, olen naukunut. 

Vierailija
231/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sankarikissa. Käyn Viikissä luovuttamassa verta.

Kiitos! Minä olin ihan pienenä siellä sairaalassa,olin ainakin letkuissa. En tainnut saada verta, mutta hienoo, että luovutat! Ja ihan suoraan sinne, missä sitä tarvitaankin. Se minun sairaalareissu johtui kamalasta ripulista, mutta onneksi paranin ja minusta on kasvanut iso ja terve kissapoika! Tykkään erityisesti leikkiä isoveikan kanssa, hän puree minua niskaan ja minä alistun. Sijaispalvelija siitä vähän huolestui, mutta ihan turhaan! Se on ihan normaalia. Yritämme nyt leikkiä sitä vaan öisin tai sängyn alla.

Vierailija
232/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun osaa välillä heittäytyä, pysyy nuorekkaana ja se ehkäisee oikeita mielenterveysongelmia. Mielikuvituskettomat ihmiset, jotka koko ajan miettivät mikä on lapsellista ja mitä muut minusta ajattelevat, ovat tylsiä ihan kaikessa. Mourr, olen naukunut. 

Totta, olen se vanhus, joka välillä hoitaa simppulaumaa :) Ei ole omaa kissaa, mutta on ollut. Tähän voisi kauhistelijoille kertoa, että joskus kun oltiin työpaikan asioilla kaupassa, me työkaverin kanssa leikittiin siellä  käsinukeilla ja pehmoeläimillä :) Kerran eräs pieni tyttö katseli meitä vakavana.

Olen ollut nuorena aika tosikko, mutta onneksi en enää ihan niin paljon:)

Vierailija
233/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miau, tahdon felineä.

Vierailija
234/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö muut koirille tarkoitettuja kokonaisia pakastebroilerin koipia. Pysyy hampaat kunnossa ja noita voi syödä 3 päivässä helposti.

Vierailija
235/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva pyllystäni. Linkki alla.

Kattokaa sitä.

Vierailija
236/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miau salkkareissa -ketju.

Vierailija
237/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmislapsi leikkasi minulta viiksikarvat sentin mittaisiksi ja tartuin ajattelematta lapsen poskeen kynsillä. Toiminko väärin?

Vierailija
238/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö muut koirille tarkoitettuja kokonaisia pakastebroilerin koipia. Pysyy hampaat kunnossa ja noita voi syödä 3 päivässä helposti.

Varothan syödessäsi niitä pieniä ja teräviä luita, joita noissa kotkottajissa tuppaa olemaan. Sellainen voi vahingoittaa herkkää vatsaasi tai kurkkuasi pahastikin. Mutta jos ovat luuttomia, sitten vaan hyviä herkkuhetkiä.

Vierailija
239/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmislapsi leikkasi minulta viiksikarvat sentin mittaisiksi ja tartuin ajattelematta lapsen poskeen kynsillä. Toiminko väärin?

Toivottavasti ihmislapsi sai tuta tekonsa seuraukset perspakaroillaan. Tuollaista ei vaan tehdä, ikinä. Suhhh murr suhhhh....

Vierailija
240/1243 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin tälläviikolla 4 päivänä karvapalloja. Kohtalotovereita?