Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
*Murisee ja haukkuu kissoille*. kirjoitti:
Kissat, ette saa sanoa ihmisiä palvelijoiksi tai orjiksi! Ihmiset ovat Jumalia, koska he ruokkivat, pitävät kotonaan ja antavat hyvän elämän jopa noin ällöttäville, laiskoille ja itsekkäille eläimille kuin kissoille! Ajatelkaa, teiltä saatte ruoan, kodin, lämmön, juoman, lelut, nukkumapaikan, hiekkalaatikon, raapimispuun ja kaiken mitä tarvitse eikä teidän edes tarvitse tehdä sen eteen mitään niin kuin vaikka meidän koirien, joiden on joka päivä ulkoilutettava ihmisiä, vahtia taloa ja perhettä sekä tehdä usein vaativia työtehtäviä, kuten auttaa vammaisia ihmisiä, etsiä huumeita tavaroiden joukosta, olla apuna metsästyksessä, toimia terapiakoirina tai kaverikoirina tai vaikka vetää valjakkona ihmisiä ja heidän tavaroitaan kelkoissa! Te kissat vain makaatte, rikotte tavaroita, haisette pahalle ja olette muutenkin hyödyttömiä ja silti ihmiset pitävät teitä kodeissaan! T: Musti.
Siellä yksi ruskeakielinen Musti! Muka haisemme??? Te haisette, varsinkin märkinä. Tulee kyllä oksennus kun märkä koira haisee välillä käytävässä, ihan kotiini se haju kulkeutuu! YÖK! miksi ette pese itseänne?
Kaulassa muovinen sankko ja viiltävä kipu toisessa kainalossa lääkärissäkäynnin jälkeen. Voisiko joku valaista miksi minun ei anneta edes sitä sietämätöntä paikkka nuolla ja raapia. Kaikki nauravat muovihökötykselle vaikka tilanteeni ei kuulkaas naurata yhtään. En aio tulla esille ennekuin ne tajuavat ettei tämä ole hauskaa. Tuokoot ruuat tänne sängyn alle ja tunkekoot ne vaikka____!
Olisi mukava tietää onko ollut todellakin joskus suuria kiisojen sotia kuten huhutaan Alppien yli virranneen joskus isompikin lauma kuivuuden kiduttamia katteja, joukossa bombaytä persialaista ja kaikenkarvaista kollia ja elliä. Valaiskoon joku seuraavassa pusikkotapaamisessa ja varataan koko yö sen tapauksen muisteloille. Hiirinyyttärit- mutta vahdit paikalle sillä harakat oitis tekevät attakeja jos huomaavat useamman kissan kokouksen järjestäytyneen. Jopa jokin haukka saattaa yrittää napata pienempiä jäseniä matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa, olen ihan koukussa villasukkien jyrsimiseen. Vaikka ne yritetään piilottaa ulottuviltani, löydän ne aina. Hävettää ja yritän vähentää, mutta usein tulee sorruttua. Vertaistukea tai kohtalontovereita?
Varastelen sukkia kaapista. Vien myös lasten leluja ja pussinsulkijoita.
Sain lampaantaljan jonka jälkeen sukat jäi. Nyt poljen taljaa tanssuilla.
Minullakin on lampaantalja. Ihmiseni sanovat,että soitan pianoa ja kehuvat , että hienosti menee. Tiedä häntä.
Ei pidä välittää noista palstakoirista, jotka eivät osaa muuta kuin ulista, vaikka niin ovat olevinaan hengenpelastajia tai valjakossa etummaisina. Todelliset Koirat ovat jossain ihan muualla kuin täällä haukkumassa kissoja.
Aikuiset ihmiset??? Kissoista?? 🙄
Asuuko teidän saunan peltilaatikossa jättiläiskissa? Meillä asuu, en ole koskaan nähnyt sitä mutta kun emäntä heittää vettä sen laatikkoon, se sähisee niin vihaisesti että lähden aina karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdas vesi on yliarvostettua. Aromikas vessanpönttö ja kuralätäkkö ovat lemppareitani.
Se on just näin. Vesi kupissa alkaa olla juomakelpoista vasta parin tunnin päästä, ja kun siinä on ensin pessyt tassut.
Mä suosittelen uittamaan siinä hiuslenkkejä ensin. Niitä voi varastaa ensin pitkähiuksisen orjan päästä. Näitä lenkkejä kannattaa myös piilottaa esim jääkaapin ja sohvan alle. Jos menevät liian kauas orjan voi ohjelmoida noukkimaan niitä sieltä takaisin, semmoinen pieni aktivoiva puuhastelu pitää orjan mielen virkeänä.
itse pidän lattiakaivosta, on odella palkisevaa irroottaa kansi, uittaa leluja ja muita kaivossa sitten vasta juoda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdas vesi on yliarvostettua. Aromikas vessanpönttö ja kuralätäkkö ovat lemppareitani.
Se on just näin. Vesi kupissa alkaa olla juomakelpoista vasta parin tunnin päästä, ja kun siinä on ensin pessyt tassut.
Mä suosittelen uittamaan siinä hiuslenkkejä ensin. Niitä voi varastaa ensin pitkähiuksisen orjan päästä. Näitä lenkkejä kannattaa myös piilottaa esim jääkaapin ja sohvan alle. Jos menevät liian kauas orjan voi ohjelmoida noukkimaan niitä sieltä takaisin, semmoinen pieni aktivoiva puuhastelu pitää orjan mielen virkeänä.
itse pidän lattiakaivosta, on odella palkisevaa irroottaa kansi, uittaa leluja ja muita kaivossa sitten vasta juoda
Leikkihiirten uittaminen on minunkin mielipuuhaani, jos tapettien kynsiminen ja verholaudalle kiipeäminen verhoja pitkin alkaa tuntua tylsältä. Yritän taas saada tuon koriste-enkelin tuolta kynsiini ja kuljettaa sen vessaan. Jännä nähdä, osaako se uida! Tosin se nostettiin aika vaikeaan paikkaan, kun kerran sen olin jo saanut vessaan ja lattiakaivon kannenkin pois. Palvelijat tulivat ja heistä se oli toisaalta hauskaa ilmeisesti, mutta naispuolinen haluaa kuulema pitää enkelin ehjänä kun se on ollut niin monena jouluna jo. Omituista. Minun vanhat nuutuneet hiireni kyllä hävitetään ja tuodaan uusia, ihan liian hienoja leluja tilalle.
Miau miau. Kraah kraah. Kshhhhh. T. Kissa
En tykkää kissoista, ne on pelottavia. Koirat on paljon mukavampia.
T. kissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissahullut taas kokoontuneet palstalle. Ketään ei kiinnosta teidän sekopäiset kattinne!
Kissa - Tuo laiskan ihmisen lemmikki! HYi!
Kenen luulet olevan kiinnostunut sinun mielipiteistäsi?
Etkö löytänyt muuta palstaa, missä voit purkaa pahaa oloasi?
Antaa vakien (vapaarhtoisesti kissattomien) mouruta, ei ne tajua!
T. Misse
Kohta juhlitaan minun 18-vuotissyntymäpäivääni, olen kuullut! Kylään saapuu monia kissaihmisiä, joille palvelijani ehkä valmistaa hiekka-astiaamme (suklaiset pökäleet päällimmäisinä) matkivan kakun. Kissoja ei juhliin tule, riittää nämä kaksi simppupoikaa, jotka toimivat hyvinä makuualustoina ja putsareina. Vietämme varmaan kolmistaan ainakin alkujuhlan ajan sängyn alla, kunnes uteliaisuutemme voittaa.
Viime ajat olen viettänyt melko paljon nukkuen. Ruoka-aikana minut herätetään, sillä en kuule oikein hyvin enää. Mutta ääntä minusta lähtee, enemmän kuin nuorena tyttönä. Kuulema hiukan raakkuva se ääni on, mutta herätän ainakin huomiota eikä minulla AINA ole nälkä, vaan kaipaan juttuseuraa. Edesmennyt laumamme jäsen, itämainen isokorvainen herra, oli erittäin äänekäs, silloin en kyllä saanutkaan naukumisvuoroa. Ikävöin sitä melukattia, lähti sateenkaarisillalle nuorempana kuin minä. Nyt päiväunille...
Orja kutoo villapipoa. Lanka oli lopussa ja orja jätti työn keittiön pöydälle. Kannoin työn perässä makuuhuoneeseen. Lankoja ei saa jättää kissan esille. Kaikesta pitää huolehtia kun orja on melko yksinkertainen.
Mikä on teidän lempipaikkanne? Minä viihdyn emännän liinavaatekaapissa pyyhehyllyllä, emäntä aina pyyhkii hyllyn jälkeeni, päästää minut sinne aika harvoin. Valittaa kun pitää ottaa pyyhkeet pois. että mahdun. Mielestäni pyyhkeet voisivat olla alla olisi pehmeämpi.
Toinen mukava paikka on olohuoneen ikkunan edessä olevalla tasolla siitä näkee hyvin lintuja ja maastoa, tasolla on viherkasveja , pääsen oikein viidakko tunnelmaan siinä . No myönnetään, pienenä maistelin kasveja, en enää, ihan vähän vain rönsyliljan kärkeä ja hyvin harvoin.
Maija Maitoparta kirjoitti:
Toi emäntä taas ignoora mua. Lisään volyymia ja heittäydyn sen lehden päälle, jos nyt sais huomioo ja rapsutuksia. Miiauuu, kurrr, oon söpö, kato mua, kato mua, kato mua, RAPSUTA JO!.
No nyt rapsutit LIIKAA, JUMALISTE MÄ RAAVIN SUA!
Kissa sana tule Giza sta. Sisäpiiritietoa. Siellä ne ymmärsivät hyvän päälle ja arvostivat kissoja mutta mukaan piti mennä kun isäntä nukkui matkalle lännenmaahan.
Kissat, ette saa sanoa ihmisiä palvelijoiksi tai orjiksi! Ihmiset ovat Jumalia, koska he ruokkivat, pitävät kotonaan ja antavat hyvän elämän jopa noin ällöttäville, laiskoille ja itsekkäille eläimille kuin kissoille! Ajatelkaa, teiltä saatte ruoan, kodin, lämmön, juoman, lelut, nukkumapaikan, hiekkalaatikon, raapimispuun ja kaiken mitä tarvitse eikä teidän edes tarvitse tehdä sen eteen mitään niin kuin vaikka meidän koirien, joiden on joka päivä ulkoilutettava ihmisiä, vahtia taloa ja perhettä sekä tehdä usein vaativia työtehtäviä, kuten auttaa vammaisia ihmisiä, etsiä huumeita tavaroiden joukosta, olla apuna metsästyksessä, toimia terapiakoirina tai kaverikoirina tai vaikka vetää valjakkona ihmisiä ja heidän tavaroitaan kelkoissa! Te kissat vain makaatte, rikotte tavaroita, haisette pahalle ja olette muutenkin hyödyttömiä ja silti ihmiset pitävät teitä kodeissaan! T: Musti.