Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Mikä tuo rautahäkkyrä on? Siellä on ruokaa, mutta jotenkin minua se epäilyttää. Sen tuoneet ihmiset kissittelevät minua, mutta epäilen, menen niitä piiloon. Tuossa yhdellä mökillä antavat minulle ruokaa ja surkuttelevat minua. Täällä on kyllä kylmä, joten olisiko siinä rautahäkkyrässä lämmin? En vain uskalla mennä siihen. Menenkö? Mikä on eläinsuoja ja miksi minut pitäisi saada sinne?
Milloinkahan ne ihmiset tulevat takaisin? Ne jotka olivat täällä maalla koko kesän? Miksi ne laittoivat niin paljon tavaraa autoon ja lähtivät niin pitkäksi aikaa jonnekin?
Terveisin pieni kissa, joka vietiin äidin luota muutaman viikon ikäisenä. Äitiä on kyllä ikävä. Missähän äiti on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras tekniikka herättää nukkuva palvelija aamulla? Suositko tassulla läpsimistä, naukumista, nakertelua vai jotain muuta?
Miten jotkut voivat nukkua pehmeässä pesässä, kun on yleisesti tiedossa, että kovemmalla alustalla saa paremmat päiväunet?
Millaiset ulkoiluvaljaat ovat muotia tänä syksynä? Ja ei kai kukaan enää ulkoile ilman valjaita - niin last season!
Aivan ylivoimaisesti paras tapa on räpät tassuilla metallisia sälekaihtimia. Syntyy niin hieno räminä, että siinä heräävät varmasti. Välillä voi tarkkailla kaihdinten välistä reaktioita. Reitti sängyn alle on syytä pitää vapaana, kun joskus palveluskunta ei ymmärrä asemaansa, vaan yrittää pullikoida. Kyllä ne siitä pian leppyvät, ja tärkein on saavutettu, ja porukka hereillä. Sitten voikin mennä itse nukkumaan aamukahvipöytään sanomalehden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kangas paras kynsien teroittamiseen?
Runkopatjan sivukangas on just paras. Siinä on sitä paitsi metrikaupalla pintaa, jonka saa raavitttua hienon nukkaiseksi. Ja aika kestävää silti.
Parhaita paikkoja piilottaa liian tuore ruoka? Minusta maton alus on paras. Jostain syystä kyllä eivät enää pidä mattoja ruokakupin lähistöllä, vaan täytyy raakakypsytystä vaativat ruoat viedä olohuoneen maton alle. Mutta mitä sitä ei kulinaristi ruokansa eteen tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyytelö vai kastike?
Kastike, ehdottomasti. Ne sattumat siellä joukossa ovat pahoja, ne jätän syömättä, mutta kastike on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Puhdas vesi on yliarvostettua. Aromikas vessanpönttö ja kuralätäkkö ovat lemppareitani.
Se on just näin. Vesi kupissa alkaa olla juomakelpoista vasta parin tunnin päästä, ja kun siinä on ensin pessyt tassut.
Hyvin menee. Meillä puhalletaan aina yhteen hiireen. Kuinkas teillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdas vesi on yliarvostettua. Aromikas vessanpönttö ja kuralätäkkö ovat lemppareitani.
Se on just näin. Vesi kupissa alkaa olla juomakelpoista vasta parin tunnin päästä, ja kun siinä on ensin pessyt tassut.
Mä suosittelen uittamaan siinä hiuslenkkejä ensin. Niitä voi varastaa ensin pitkähiuksisen orjan päästä. Näitä lenkkejä kannattaa myös piilottaa esim jääkaapin ja sohvan alle. Jos menevät liian kauas orjan voi ohjelmoida noukkimaan niitä sieltä takaisin, semmoinen pieni aktivoiva puuhastelu pitää orjan mielen virkeänä.
Vierailija![/quote kirjoitti:
Ai tuli tilaus, selvä. Olen musta ja kävelen edestäsi pimeällä tien yli. Otan tyttäreni mukaan, niin tulee tilaus tuplattua, eikä maksa mitään.
Naapurin lapset silittelivät kiviä ja niiden äiti sekosi. Miau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissahullut taas kokoontuneet palstalle. Ketään ei kiinnosta teidän sekopäiset kattinne!
Kissa - Tuo laiskan ihmisen lemmikki! HYi![/Onko tänne tullut joku fiktiivinen tirkistelijä? Mikäs luulet olevasi?Ai tuli tilaus, selvä. Olen musta ja kävelen edestäsi pimeällä tien yli. Otan tyttäreni mukaan, niin tulee tilaus tuplattua, eikä maksa mitään.
Oksensin eilen karvapallon isännän persialaiselle matolle. Se on ihan normaalia toimintaa, mutta isäntä jostain syystä hyppi tasajalkaa.
Niin viihdyttävää kuin se olikin katsella, löytyisikö joltain parempaa isäntää/emäntää? Voisin tulla oven taakse naukumaan ja esittämään suurisilmäistä, jos hyvinkin nappaisi ja saisin kissaa arvostavan uuden kodin.
Ei vttu, vajakkipalvelijani on rekrytoinut talouteeni uuden juoksupojan, joka on ihan surkea eikä ymmärrä paikkaansa. Se vain kuolaa, yrittää nuoleskella minua ja jahtaa omaa häntäänsä. Millainen työntekijä toimii tällä tavalla?!? Eikä se edes osaa avata jääkaappia saati valmistaa ruokiani. Mitä hyötyä tällaisesta palvelijasta on? Kuinka vakuutan ykköspalvelijani perumaan tämän epäonnistuneen rekrytoinnin? Olen jo sähissyt, mätkinyt surkeaa juoksupoikaa ja näyttänyt kynsiä.
Vierailija kirjoitti:
Kissahullut taas kokoontuneet palstalle. Ketään ei kiinnosta teidän sekopäiset kattinne!
Kissa - Tuo laiskan ihmisen lemmikki! HYi!
Kenen luulet olevan kiinnostunut sinun mielipiteistäsi?
Etkö löytänyt muuta palstaa, missä voit purkaa pahaa oloasi?
Emäntäni väittää, että olen sarjauittaja, kun laitan hänen tuomiaan markettihiiriä vesikeppooni. Hänen mielestään vesi pilaantuu, eikä kaverini, joka ei harrasta samaa, pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Takapuolikarvoihin tarttuva kakka ja siitä aiheutuvat nolot sosiaaliset tilanteet, vertaistukea?
Oltiin kerran koko lauma eli 4 kissaa miesihmisen äidillä hoidossa. Ihan päivätolkulla, ajattelin jo, että meidät on hylätty sille vanhukselle! Tuli nukkumaanmenon aika, me jalosukuiset siamilaiset ja itämaiset kasauduttiin sohvan tyynyille. Vanha rouva ihmettelee, että mikä ihmeen esine on hänen sänkyynsä ilmestynyt. Pyörittelee sitä siinä, kunnes tajuaa: se on kikkare! Meitä naurattaa mutta ollaan vaan nukkuvinamme :) Joskus näin vaan käy. Hyvä, että irtosi sentään! MRRRAUUUU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyytelö vai kastike?
Kastike, ehdottomasti. Ne sattumat siellä joukossa ovat pahoja, ne jätän syömättä, mutta kastike on hyvää.
Minäkään en tykkää niistä paloista, nuolen aina kastikkeen ja palat jää siihen. Ihminen ihmettelee, että miksei ne maita. No kun ei niin ei! Ne vois heti poistaa siitä ja tarjoilla pelkän kastikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ette voi uskoa mitä emäntä teki! Oli ottanut minusta videota kun peseydyn, ja jakanut sen someen! Kyllä kissalla tulee olla yksityisyyttä.
EIKÄ! Et kai ollut siinä oikein pepullasi istumassa takatassu pystyssä...Ihmisen entisestä kissasta on valokuva, olen nähnyt, jossa kyseinen kollipoika on saapunut reissuiltaan ja on juuri pesulla. Intiimi asento ja kolli on pysähtynyt mietiskelemään (varmaan niitä narttujaan). Minusta kuva oli loukkaava ja törkeä! Olen muuten vähän kade sille kollille, se sai juoksennella vapaasti. Tosin sen elämä päättyikin aika pian, söi rotanmyrkkyä ja kuoli kotiinsa:(
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras tekniikka herättää nukkuva palvelija aamulla? Suositko tassulla läpsimistä, naukumista, nakertelua vai jotain muuta?
Miten jotkut voivat nukkua pehmeässä pesässä, kun on yleisesti tiedossa, että kovemmalla alustalla saa paremmat päiväunet?
Millaiset ulkoiluvaljaat ovat muotia tänä syksynä? Ja ei kai kukaan enää ulkoile ilman valjaita - niin last season!
Paras kikka saada palvelija hereille on oksentaminen! Ala reippaasti kukoa jossain matolla, niin palvelija loikkaa suorastaan luoksesi! Ja jos ei muuten okseta, työnnä tassu kurkkuusi! (Hih)
Mikä vittu siinä on, ettei enää nartut kiinnosta? Olen kuitenkin mies parhaassa iässä - 1,5 vuotias komeaksi kehuttu kolli (ainakin orja niin sanoo joka päivä). Vielä kuukausi sitten joka päivä kun näin ikkunasta naapurin sexyn Lillin pihalla häntä pystyssä, alkoi jöpöttää ja palleissa kutiseen, mutta nyt kiinnostaa enää ruoka! Lillin nähdessäni ajattelen vain, että minkälaista ruokaa se saa, kun on niinkin lihava.
Olen huomannut myös jotain erikoista siellä alapäässä. Kuukausi sitten aamu- ja iltapesulla oli vielä reilun kokoiset "pähkinät" siellä, mutta nyt tuntuu, kuin ne olisi kadonneet ja jäljellä olis vaan niinkun pussit.
Jännästi tää kaikki on alkanut sen jälkeen, kun kävin lääkärillä rokotuksella. Tosin samalla reissulla taisin käydä myös viihteellä, koska jälkikäteen oli aika kumma olo ja heräsin isännän vierestä ilman mitään muistikuvia. Janotti ja oksetti.
Eniten tietty pelkään, että rokotteessa oli jotain sivuvaikutuksia ja pelkään että tämä haluttomuus kestää pitkäänkin. Onko muilla vastaavia kokemuksia rokotteista.