Muita 50+ naisia, joilla ei ole enää yhtään seksihaluja?
Ennen tykkäsin ja seksi oli hyvää, mutta nyt jo pelkkä ajatus on luotaantyöntävä. En oikeastaan edes haluaisi haluta, elämä on helpompaa ja miellyttävämpää, kun seksi ei pyöri mielessä.
En varmaankaan ole ainut?
Kommentit (56)
Meillä on molemmilla puolison kanssa seksihalut vähentyneet - sitä on aika ajoin kiva harrastaa mutta ei kovin usein. Mutta molemmille on tullut kaiken laisia kinkyjuttuja mieleen enemmän kuin ennen. Näinkö se muuttuu, ensin seksi ja sitten kun seksi ei enää maistu niin kaikkia kummallisuuksia?
No ei nyt noin, mutta asenne seksiin on kyllä muuttunut. Ennen halusin läheisyyttä ja kaikkea sitä, nyt riittää ihan vain pikapano. Kunhan saa helpotuksen.
Tuo on se syy miksi miehet heittävät rupsahtaneen kurpan elämästään ja ottavat tilalle nuoren ja kauniin jota seksi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se syy miksi miehet heittävät rupsahtaneen kurpan elämästään ja ottavat tilalle nuoren ja kauniin jota seksi kiinnostaa.
Hohhoijaa. Aivan sama.
Mihin +50 v nainen tarvitsee seksihaluja?
Mummoikäiset naiset eivät kiinnosta miehiä.
Kyse on pelkästä biologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ai tuollaisia harhoja voi myös olla: nuorta ja kaunista kiinnostaa aina seksi. Rumaa ja vanhaa ei kiinnosta.
Ai fantasioita!
Kyllä löytyy. Vaimoni. Vai oletko se sinä?
Meillä muutamaa vuotta itseäni nuorempi mies ei halua. Itselläni olisi kyllä haluja.
Ei kiinnosta enää tippaakaan.
N56
Mulla loppui kiinnostus seksiin jo vähän alle 40v. Silloin tuli erokin niin eipä tuo haittaa. En tiedä haluttaisiko jos törmäisi johonkin jonka kanssa kemiat kohtaisi, mutta epälen, että sellaista tuskin enää tapahtuu. Onneksi on muutakin tekemistä.
Tarviitte naiset toisen naisen leikkeihin, jättäkää ne ukot pois hetkeksi.
Kokeilkaapa arabi tai afrikkalaismiehiä niin ne halut palautuu.
Heillä on ihan erillainen taitotaso kuin suomalaisilla jöröjukilla.
Mua kiinnostaisi, mutta ei ole kumppania ja syystä tai toisesta sitä ei ole mun helppo saada. Olen ikäiseni näköinen nainen, ehkä jopa 5 vuotta vanhemman näköinen nainen ja ylipainoinen, toisaalta monilla ylipainoisilla naisilla on mies. Yhden illan jutuissa olen kohdannut välillä ikävää käytöstä miehiltä, olen tullut varovaisemmaksi. Haluaisin kanavoida seksuaalienergian johonkin muuhun, mutta toisaalta olisi kiva noin yleensä jakaa elämääni jonkin ihmisen kanssa.
t. N51
Mulla meni kaikki seksihalut jo kun esivaihdevuosioireet alkoi jossain 42-43 vuoden paikkeilla. Ja tämä on hyvä, koska olen sinkku ja haluan pysyäkin sellaisena. Olihan se helpotus, ettei sitten enää panettanut välillä niin että meinasi pää seota.
Vierailija kirjoitti:
Mihin +50 v nainen tarvitsee seksihaluja?
Mummoikäiset naiset eivät kiinnosta miehiä.
Kyse on pelkästä biologiasta.
Samaa mieltä tuosta biologisesta puolesta: seksihän liittyy lähinnä lisääntymiseen ja lisääntymisviettiin, ja kun biologian puolesta se mahdollisuus on ohi, on ihan normaalia ettei seksi enää välttämättä kiinnosta. Ne hormonit, jotka sen seksinhalun sai aikaan, kun ei enää erity.
Mutta ei se silti välttämättä tarkoita ettei kiinnostaisi toisia samanikäisiä tai vähän vanhempia. Kumppania voi haluta nekin, joita seksi ei enää juurikaan tai ollenkaan kiinnosta. Itsellänikin, minä 49 ja mies 56, onnellinen seksitön parisuhde, elämänkumppanuus.
Ei kuulukaan olla. Pelkkää biologiaa. Miehellä halut sen sijaan pysyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa arabi tai afrikkalaismiehiä niin ne halut palautuu.
Heillä on ihan erillainen taitotaso kuin suomalaisilla jöröjukilla.Ikinä en ota is l @ m -uskoista, kerran joutunut sellaisen perseraiskaamaksi.
Älä valehtele!
Onko pakko olla 50+ jotta ei enää kiinnosta? Minulla meni seksihalut jo vaihdevuosien alussa eikä 50 vielä ole lähellä
Tulit oikealle palstalle.