Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Vierailija kirjoitti:
Ketä saatana kiinnostaa ?
saatananpalvolijia, samoin uskovaisia, eri näkökulmasta tosin, mutta miten se liittyy tähän?
Katsoin eilen ihmisen kanssa televisiosta luontodokumenttia jättiläisistä. Ihminen sanoo niitä tiikereiksi.
Kyllä on sitten kiva katsella korkean kirjahyllyn päältä kun muka minulle kaveriksi tuotu "aateliskissa, jolta puuttuu kolmiulotteinen näkö" yrittää hypätä myös, mutta mätkähtelee selälleen lattialle joka kerta :D Tällainen pulskahko maatiaiskissa, ja ylpeä siitä, päihittää tuommoiset itseään täynnä olevat "itämaiset" mennen tullen. Saamarin lyhytkarvainen hienostelija.
Emäntä näytti minulle lintuja netistä , kiersin näytön taakse luulin lintujen olevan siellä. Vähänkö nolotti kun hoksasin, etteivät ne ihan oikeasti ole meidän kammarissa.
Kyllä tää kissanelämä on ihanaa. Ei tartte tehdä mitään jos ei huvita. Ajatella noi ihmiset käy töissä. Kyllä säälittää ne.
Kusin sohvalle, koska en rakasta omistajaani.
Toinen koira juoksi perässäni haukkuen ja kiipesin puuhun. Laskeuduin alas puusta koiran lähdettyä. Toinen koira yritti väkisin pyytää minua leikkikaverikseen. Koirat eivät ymmärrä meitä kissoja.
Kyllähän minä tänään puraisin sitä persiistä.
Onko teillä se räpätin josta voi fixu kissa yölläkin saada eloa elämään hakkaamalla niitä näppylöitä. Sitten se suoltaa paperiarkkejakin.
Mitä tehdään tänä yönä, yörallia-peukku ylos vai verhot alas-peukku alas?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä se räpätin josta voi fixu kissa yölläkin saada eloa elämään hakkaamalla niitä näppylöitä. Sitten se suoltaa paperiarkkejakin.
Uskon, että siellä on hiiriä sisällä tekemässä paperia.
Mikä teistä on paras materiaali matossa kynsien teroittamiseen? Itse suosin polypropeenimattoa, kynnet uppoaa siihen hyvin joka aamu. Siinä saa hyvän pito-otteen myös tassuille jos pikku puklu meinaa tulla :)
70v valtion kuningaskolli saattoi tiineeksi kolmikymppisen kummikissanpentunsa.
Aiheuttaa nartuissa kunnioitusta, vaikka yleensä reilusti nuorempien narttujen kanssa panevat vanhat hopeakollit ovat pahimpia rottia.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä teistä on paras materiaali matossa kynsien teroittamiseen? Itse suosin polypropeenimattoa, kynnet uppoaa siihen hyvin joka aamu. Siinä saa hyvän pito-otteen myös tassuille jos pikku puklu meinaa tulla :)
Iso persialaismatto on hyvä manikyyria varten. Kangastapetti on myös hyvä. Emännällä on jokin ongelma mattojen ja tapettien kanssa.
Tarjotaanko muille ruokaa jos menette naapurin avoimesta ovesta sisälle?
Gallup: Mihin puuhun on kivointa kiivetä; mäntyyn, kuuseen, lyhtypylvääseen vai keinotekoiseen kiipeilypuuhun. Eteläsuomalaiset voivat ehdottaa muitakin puita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että siellä on hiiriä sisällä tekemässä paperia.
Tätä epäillään meilläkin kattitoverin kanssa että pakko pesä olla siellä ja kiusoitellakseen paperia tekevät joskun niissä jopa kuviakin ja niin kissoistaki:)!
Vierailija kirjoitti:
Tarjotaanko muille ruokaa jos menette naapurin avoimesta ovesta sisälle?
Tiedustelutoiminta kannattaa huolella tehdä ensin näissä vierailuissa. Nenällä pääsee pitkälle kyllä onko emäntä suopea tai lapset. Ja siirtääkö isäntä kissaa jalalla syrjaan vai ei. Kuuntelin Saurin yölinjalta aina Helekatin viestejä. Se oli hyvä ohjelma kun isäntäkin valvoi pitkään aina.
Kuka teille on diilannut huumebanaania?
Miksi me kissat emme pysty karjumaan kuten sukulaisemme leijonat ja tiikerit?