Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Kissa mouse-toivonen herää klo3:00
Aika hiljainen. Ovat aika erakoita ja itsekeskeisiä. Silloin tällöin kirjoittaisivat omistajista, ruoasta, Ja käyttäisivät palstaa seksiseuran hakemiseen.
Hei kaikki sisäkollit miten saatte deittailtua misuja?
Pthyi! palveluskunta raahasi meille syksyllä idiootin, jota ne kutsuvat koiranpennuksi. Se on moukka, läähättää, vinkuu ja vikisee, ja haluaisi tulla pomppimaan luokseni, ällöttävää. Aluksi vielä laittoivat aitoja taloomme etten päässyt liikkumaan koko huushollissa vapaana, törkeää. muutaman kerran olen räpännyt sitä tassulla jotta oppisi käyttäytymään arvokkaasti kuten me kissat.
Omistaja ei suostu antamaan ylimääräistä ruoka-annosta. Oksennanko uudelle matolle?
Mua nyt ärsyttää :( Palvelija oli laittanut multa lupaa kysymättä kuviani faceen ja ig:n. Näytän niissä kuvissa ihan kamalalta, kun oon just herännyt ja venyttelen ja haukottelen leveästi. Hitto, mikä sika!
Hirveä ummetus päällä, söin liikaa neulamuikkuja (nam). Ei auttanut muu kuin etsiä palvelijan pehmeä sänky ja aikani äherrettyä sain tosi pitkän pötkylän, tai taisi niitä olla parikin, palvelijan sängylle. Aaah, kyllä helpotti!
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään kantokopassa, minua vietiin hoitoon emännän yövuorojen takia. Yhtäkkiä emäntä katsoo koppaan ja sanoo pitäisikö sinun kasvosi kääntää menosuuntaan. Nyt pikaista apua , mitä se tarkoittaa?
En jaksa tarkemmin selittää, mutta sen verran voin sanoa että se sitten sattuu!
Miks toi ihmisomistaja ei anna mun nukkua rauhassa, jatkuvasti pitää lässyttää ja puhua niinku vauvalle, vaikka oonki söpö vauva vielä ja nukun miten sattuu ihanalla pehmeellä viltillä sohvalla. Kurr miauuu :)
Ps. Miks ruokakuppiin ei oo ilmestynyt sitä ihanaa pehmetä märkäruoka sillon ku olis nälkä, vaan aamulla ja illalla siellä on sitä 🤔
T. Söpöliini 14vk
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljainen. Ovat aika erakoita ja itsekeskeisiä. Silloin tällöin kirjoittaisivat omistajista, ruoasta, Ja käyttäisivät palstaa seksiseuran hakemiseen.
Minultakin löytyy kotoa hyvin itsekeskeinen ja erakkomainen kissa, seuraa kuin hai laivaa ja jatkuvasti pyrkimässä syliin.
Ihmiseni vaatteissa haisee toinen kissa. Kostanko pissimällä kenkään vai oksentamalla matolle?
Onko ruoho parempaa aidan toisella puolen?
Pennuistani kolme otettiin minulta pois! Vain yksi jäi. Muille etsittiin uudet kodit. Enkä edes tiedä, kuka oki tehnyt ilmoituksen sossuun ja miksi. Olen epätoivoinen!
Miten päästä eroon tuosta kaksi jalkaisesta olennosta?
Se häärää ympärilläni ja en jaksaisi sitä olentoa enää hetkeäkään.
Sain linnun kiinni. Mitä teen nyt sille?
Vierailija kirjoitti:
Pennuistani kolme otettiin minulta pois! Vain yksi jäi. Muille etsittiin uudet kodit. Enkä edes tiedä, kuka oki tehnyt ilmoituksen sossuun ja miksi. Olen epätoivoinen!
Huh, epäilin jo hetken että olet exäni, sitten muistin että niitä mun jälkeläisiä olikin kolme. Mulle ei tuo perhe-elämä passannut, pennut juoksi jaloissa ja lopulta aloin kuseksimaan nurkkiin ja mihin milloinkin. Nyt vietän taas vapaata poikamieselämää täällä maalla, ilman kulkusia tosin.
Olen sohvan alla jumissa, kun jättiläinen istahti sohvalle. Vinkkejä miten pääsen täältä pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen sohvan alla jumissa, kun jättiläinen istahti sohvalle. Vinkkejä miten pääsen täältä pois.
Nyt olisi pitkät kynnet tarpeen...
Meilläkin palveluskunta ollut jo viikon kotona, mitä nyt käyneet välillä saalistamassa. Tai niin mä ainakin luulen, ne lähtee isolla autolla, ja tulee takaisin isot Ikean kassit täynnä ruokaa. Keittiössä on 60 purkkia kissanruokaa, hassun näköistä.
On ollut aika kivaa, ollaan illalla grillattu tossa aidatulla pihalla, niin me kissatkin on saatu osallistua.