Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Jakakaa parhaat saalisreissunne.
Kävin illalla ulkona ja sain parhaan makuisen myyrän ikinä. Ensin näin vilauksen, onnistuin kiertämään pensaan toiselle puolelle, ja kovan vaanimisen jälkeen sain napattua.
Olis pitänyt olla ihminen mukana sen lituskalaitteensa kanssa kuvaamassa, niin voisin jakaa videon.
Naapurista kuului kissantassun ääniä kello 14.00 päivällä. Voitteko kuvitella? Päiväuniaikaan!! Eikö naapureilla ole mitään tapoja? Miten siis eroon naapureista, jotka eivät ymmärrä että päivällä nukutaan ja yöllä valvotaan? Yhteydenotto kissa-isännöitsijään vai ruskea tervehdys postilaatikosta? Mitä mieltä?
Luin kissojen Seiskaa? Mikä tuo Sofia-kissa luulee olevansa? Aina niin ylpeän näköinen, pörheä häntä pystyssä ja kerjää kolleilta hiirilahjoja. Ja huomasitteko, että Sheba oli ottanut misun mainostamaan uusia terveysraksuja. Nyt meni Sheba boikottiin!!!!
Se perjantai ja hullua päässä! Pakko vetää iltavillit ja matot seinille! Ja sit vois mennä taas hiekkiksen kautta nukkumaan. Mitäs muut tekee perjantai-iltana?
Vierailija kirjoitti:
Se perjantai ja hullua päässä! Pakko vetää iltavillit ja matot seinille! Ja sit vois mennä taas hiekkiksen kautta nukkumaan. Mitäs muut tekee perjantai-iltana?
Ajattelin vetää kermäöverit ja kiskoa yöllä alas olohuoneen pellavaverhot.
Tämä kaksi jalkainen sanoo, että olen itsekäs!
Hävytöntä että sanoo noin.
Koko aika kontrolloimassa minua ja minä haluaisin itse päättää mitä tekisin.
Perjantai-ilta! Mitä kupissa tänään?
Emäntä ostaa jäätävän pahoja raksuja, eikä ymmärrä elekieltäni. Tassulla näytän selvästi, että peitetään, peitetään! Syömäkelvotonta! Mikä avuksi? Oksentelu?
Olenko veemäinen palvelijaani kohtaan kun en välitä hänestä vaan vain ruoasta jonka vuoksi tarvitsen häntä?
Vierailija kirjoitti:
Jakakaa parhaat saalisreissunne.
Kävin illalla ulkona ja sain parhaan makuisen myyrän ikinä. Ensin näin vilauksen, onnistuin kiertämään pensaan toiselle puolelle, ja kovan vaanimisen jälkeen sain napattua.
Olis pitänyt olla ihminen mukana sen lituskalaitteensa kanssa kuvaamassa, niin voisin jakaa videon.
Minä metsästin taskulampun valokiilaa. Ihmiset nauroivat. Vähänkö nolottaa!!!
Sain juuri kuulla tänään vertailuja itsestäni koiraeläimeen. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, lajimme on maailman huipulla ja ansaitsemme kaiken palvonnan. Mitenniin itsekäs eläin? Olen vain oman elämäni pomo
Mikä on toi juttu itseni ja kalojen välissä?
Miten tuo turkiton olettaa syöväni lounaani?
Minä mökötän tämän perjantain, nukun vain ja mulkoilen vakipaikalla sohvalla, ihan vaan siksi, koska toi ihmiseni laittoi mut siihen ihme häkkyrään ja autokyydillä mentiin sit ilkeen akan luo, joka lätkäs mun niskaan jonku pistävän tötterön, kuulemma ensimmäinen rokotus.. Ihan kamala päivä, ihan sama vaikka olis kuppi pullollaan lemppariruokaa.
Miksi ihmiset eivät hypi valojen perään?
Olen siamilainen kissa ja ihmiset puhuvat kaltaisteni olevan rasistisia persoonia.
Miksi ihmiset ajattelevat meistä noin?
Olen Norjan metsäkissa eli sivistynyttä yläluokkaa. Juon kermani hopeisesta kupista. Pois alta köyhät maatiaskissanrähjäkkeet. Minun pentuni eivät roskasakin kanssa leiki. Mourrrr, krruur, pisssss.
Vierailija kirjoitti:
Olen Norjan metsäkissa eli sivistynyttä yläluokkaa. Juon kermani hopeisesta kupista. Pois alta köyhät maatiaskissanrähjäkkeet. Minun pentuni eivät roskasakin kanssa leiki. Mourrrr, krruur, pisssss.
Nousukas, miettii vieressä venäjänsininen. 😼
Ketä muuta ärsyttää ihmisten lässyttävä puhetyyli?