Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
801/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mou mou! Olen mukava ja urheilullinen maalaiskolli. Naapuritalon neiti oli vääntänyt pennut navetan ylisille. Onneksi huomasin pesueen ja tapoin kaikki. Nyt vaan odottelen että neiti tulee kiimaan nopeammin kun pentuja ei enää ole ja pääsen mielipuuhaani, siis saaliseläinten kiduttamisen jälkeen.

Kuulostaa juuri ihanalta perinteiseltä maalaiskissan elämältä. Hyvää jatka sulle.

Vierailija
802/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mou mou! Olen mukava ja urheilullinen maalaiskolli. Naapuritalon neiti oli vääntänyt pennut navetan ylisille. Onneksi huomasin pesueen ja tapoin kaikki. Nyt vaan odottelen että neiti tulee kiimaan nopeammin kun pentuja ei enää ole ja pääsen mielipuuhaani, siis saaliseläinten kiduttamisen jälkeen.

Hehheh. Onneks et oo ihminen. Niillä toi saattais olla jo metoo-tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nettikissa on teidän suosikkejanne. Itse katselen Marua ja Hanaa. Maru on fiksumpi kuin luulisi.

Vierailija
804/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osasi olla tänään rankka päivä. Palvelija oli kutsunut 3 tyttökaveriaan kylään ja kylläpä niistä lähtikin ääntä, ihan korvia särki. Ite menin makoilemaan yläkerran makuuhuoneen sängyn alle viideksi tunniksi ja leikin nukkuvaa. Ihmettelivät vieläpä ääneen, että missähän se Misse luuhaa? Huoh, missäköhän.

Vierailija
805/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jaettu pentue toisen kollin kanssa. Kävin morjestamassa niiden äityliä. Kaksi oli samanvärisiä kuin minä ja kahdella muulla oli väriyhdistelmä, jota en voi periyttää. Kun lähdin pois, näin kun toinen kolli meni käymään. Minulle ei ole tullut mieleenkään tappaa pentuja, kun niiden emo on sen verran alfa, että ei hyvällä katselisi. Hyvä jos pääsen seuraavaan poikueeseen vaikuttamaan. Ihmisiäkin oli paikalla.

Näillä mennään. Ilman tappelua selvisin ihan kohteliaisuussyistä tällä kertaa.

moderni ja siitä ylpeä kolli

Vierailija
806/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nettikissa on teidän suosikkejanne. Itse katselen Marua ja Hanaa. Maru on fiksumpi kuin luulisi.

Maalaisserkkuni Sämpy on YouTuben kuningas.

Vierailija
807/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpy on cool. Emännällä on Sämpyn kirja ja sitä emäntä silloin tällöin selailee.

Vierailija
808/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvatupsut ovat jo 0,345 cm pitkät, suositelkaa tupsugeeliä!

Minkälainen mahtaa olla vuoden 2020 pähein tupsumalli?

Näittekö jo 7 yötä-lehdessä Miss Maukusen lomakuvat? Olivat turkissa!!1!?

Vierailija
809/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun korvatupsut ovat jo 0,345 cm pitkät, suositelkaa tupsugeeliä!

Minkälainen mahtaa olla vuoden 2020 pähein tupsumalli?

Näittekö jo 7 yötä-lehdessä Miss Maukusen lomakuvat? Olivat turkissa!!1!?

Pykäliä täytyy olla korvissa ja paljon ne ovat kissamaailmassa kuin valuuttaa. Keroo alfaominaisuuksista. Pyrstötähtenä nahanpalasten kanssa irronneet tupsut tietysti ovat hoteinta kissaneideistä, semmoiset kyllä huomataan.

Vierailija
810/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muut harkinneet nimenmuutosta? Onko se mahdollista edes? Minut nimettiin pentuna pimuksi, kun eivät pöljät katsoneet tarpeeksi tarkaan, että kulkusethan minulla on... Aivan käsittämättöntä ja hävettää tuollainen huolimattomuus, josta kärsin vain minä. Jopa lemmikkikoiramme kehtaa välillä naljailla tästä, vaikka tukkii suunsa kun vähän näytän tassua.

Minä olen harkinnut. Minut on myös nimetty Iines -kissaksi, vaikka olen kolli. Selvisi muka jälkikäteen. Kiva siinä tyttökissoille selitellä, kun muut kollit kertovat mahtipontisia nimiään, että ”Niilo, Risto, Poju” ja sitten itse kerron olevani Iines. Voitte vaan arvata kuka viimeisenä pääsee pukille. Eipä oo kiva.

Vierailija
811/1243 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en voi ottaa kantaa. Valitettavasti.

Vierailija
812/1243 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miepä voin, olenkin purkissa.

Vierailija
813/1243 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira EI todellakaan OLE vastuuttoman ihmisen lemmikki. Kovin usein näkyy eläimiä, joita ei ole hoidettu, ei ulkoilutettu, ei ruokittu, ei pidetty huolta terveydestä, eläimiä joita vastuuttomasti pidetään irrallaan muuallakin kuin sallituissa paikoissa.

Lisäks on runsaslukuisesti vastuuttomia "kissanpitäjiä", jotka laskevat sen luontoon tuhoamaan alkuperäislajeja ja kovin usein jättävät sen oman onnensa nojaan, villiintymään, palelemaan, nälkää näkemään ja kärsimään. Tai no, mitäs siitä, kunhan "MINULLA" vaan on hyvä olla siinä hetkessä.

Ilmastonmuutoksen kannalta keskikokoinen koira saastuttaa saman verran kuin henkilöauto, mutta mitäpä väliä millään on kunhan "MINULLA" on MUN oma lemmikki, koira. Enhän se "MINÄ" mutta ne muut!

Kaunopuheisia ja retorikkoja riittää, mutta kovin harvoin heidänkään toimensa realisoituvat konkreettisiksi teoiksi.

Tämä on tätä päivää ja jatkuu 24/7 maailman tappiin asti.

Vierailija
814/1243 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin en saa juosta ympäri kämppää klo 4 aamulla? Se on parasta liikuntaa linjoilleni, olen siro ja kaunis. Koiran on ihan turha huokailla, palvelusväestä puhumattakaan! Teen mitä haluan, olenhan kissa.

Vierailija
815/1243 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viikonloppu taas, jokohan kilttikollilla käy flaksi vai suuteleeko tälläkin kertaa kermakupin viileää muovia...

Vierailija
816/1243 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkävärinen mirri on paras?

Vierailija
817/1243 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelijani ei päästä minua enää ulos vaan joudun istumaan häkissä, jos haluan olla ulkona? Kuulemma muissakin kodeissa yleistynyt käytäntö.

Joka tapauksessa pitäisi vähän kouluttaa tuota palvelijaa, antaa opetus, kosto.

Onkohan vanha klassikko kenkään ulostaminen liian lälly? Pitäisikö kusta vielä sohvalle ja tiputella hyllyn reunalta kaikki aaltomaljakot alas?

näin vanhempana, 18v. kissarouvana haluan ohjeistaa sinua palveluskunnan käsittelyssä. Sääntö numero yksi: älä ikinä lepsuile!

Minullekin rakennettiin pihalle aitaus, kun palvelijattareni valitti, ettei hän enää jaksa ulkoiluttaa minua! pidin kuitenkin pääni, että aamulla on ainakin tunnin ulkoilu ja iltapäivällä samaten. Sinne häkkiin menen vain silloin kun haluan ottaa torkut raikkaassa ulkoilmassa tai mietiskellä rauhassa syvämietteisenä suuria filosofisia kysymyksiä.

Eli otat välittömästi tiukemman asenteen palveluskuntaasi kohtaan!

Mietippä brittien Kuningatar Elizabethia: jos hänen kamarineitonsa valittaisi, että hän ei nyt millään joutaisi käyskentelemään kuningattaren kanssa palatsin puutarhassa, niin sellainen kamarineito olisi entinen kamarineito ennen kuin sitä kuuluisaa "kissaa" ehtii sanoa.

Vierailija
818/1243 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palvelijani ei päästä minua enää ulos vaan joudun istumaan häkissä, jos haluan olla ulkona? Kuulemma muissakin kodeissa yleistynyt käytäntö.

Joka tapauksessa pitäisi vähän kouluttaa tuota palvelijaa, antaa opetus, kosto.

Onkohan vanha klassikko kenkään ulostaminen liian lälly? Pitäisikö kusta vielä sohvalle ja tiputella hyllyn reunalta kaikki aaltomaljakot alas?

näin vanhempana, 18v. kissarouvana haluan ohjeistaa sinua palveluskunnan käsittelyssä. Sääntö numero yksi: älä ikinä lepsuile!

Minullekin rakennettiin pihalle aitaus, kun palvelijattareni valitti, ettei hän enää jaksa ulkoiluttaa minua! pidin kuitenkin pääni, että aamulla on ainakin tunnin ulkoilu ja iltapäivällä samaten. Sinne häkkiin menen vain silloin kun haluan ottaa torkut raikkaassa ulkoilmassa tai mietiskellä rauhassa syvämietteisenä suuria filosofisia kysymyksiä.

Eli otat välittömästi tiukemman asenteen palveluskuntaasi kohtaan!

Mietippä brittien Kuningatar Elizabethia: jos hänen kamarineitonsa valittaisi, että hän ei nyt millään joutaisi käyskentelemään kuningattaren kanssa palatsin puutarhassa, niin sellainen kamarineito olisi entinen kamarineito ennen kuin sitä kuuluisaa "kissaa" ehtii sanoa.

Voisitko antaa eukon koulutusohjeita? Me on käyty tuossa läheisessä puistossa, toi eukko kantaa mut sinne ja takaisin mun omassa kassissa. Se pelkää että mä rynnistäisin matkalla autojen alle, mut en mä nyt sentään mikään pöljä ole. Miten saisin eukon luottamaan itteensä ja viemään mua uusiin paikkoihin? Se tarviis liikuntaa aika kipeesti.

819/1243 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Selviytymisopas kesäkissoille'

'Hölmöimmät koirarodut'

'Parhaat pinnat kynsien teroittamiseen'

'Itse hankittu, vai valmisruoka?'

Vierailija
820/1243 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa Missenell, eli tanskalaiset Nelly, Gilbert ja Nala ❤❤❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi