Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
781/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisen orjaa kun se heittää aina pois kaikki saalistamani hiiret ja pikkulinnut jotka tuon sille näytille ja jätän ne sen makuupaikalle?

Vierailija
782/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon viiestä asti herätellyt tuota eukkoa: NYT sinne puistoon! Sai mulle jo remelit päälle, vaan ei kun vielä vauvapalstaa pitää vilkasta. Puren kohta jos ei pian lähetä! 

Ihan vaan jälkihuomautuksena: kyl toi eukkokin oli sitä mieltä että olis pitäny mennä aikasemmin puistoilee. Siel oli liikenteessä jos jonkinlaista laahustajaa haalarit päällä, sit niitä koiran narunjatkoja, enimmäkseen tietty tavan hölköttelijöitä. Eniten pelästyin sitä mikä juoksenteli ihme vankkurin perässä, mukamas siel olis pentu mitä mä en kyllä usko.

Mä sentään otan välillä kunnon spurtteja - nyt kun toi eukko on lopulta oppinu ettei sen tartte koko ajan pitää siitä narusta kiinni, mä tuun kyllä samaa matkaa. Mut nyt se hätäänty kun katosin hetkeks näkösältä, ihan huvikseni en menny heti luo kun se kipitti kiekkaa kutsumassa mua. Sit otin semmosen ilmeen et mihin sä jäit nyhjäämään. Toi anto heti kenaherkkuja, oli kuulemma luullu että mä olisin menny pesäpallokentälle. Joo en varmana menis, aukeella paikalla lauma teinejä huitoo ja huutaa. Ei tommostakaan oo ollu meiän puistossa koko kesänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kissaretriittiin Tyrnävälle! Täällä on runsaasti pulleita hiiriä, ja voidaan järjestää yhteinen hiirijahti. Tiedossa kunnon kissojen perinnepäivät, tulkaa joukolla mukaan! Paras saalistaja palkitaan ja ilta päättyy yhteisiin naukujaisiin!😹😻😺

Vierailija
784/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä istuu paikallaan ja tuijottaa ruutua kaiket päivät eikä huomaa mua. Kaikki keinot käytetty, kiepun sen niskassa, puran varpaita, istun sen edessä, tuijotan sitä, kaadan kahvikupin, roikun verhossa, mikään ei auta, otanko eron?

Vierailija
785/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen Tyrnävälle, jos on vegaani vaihtoehto ja laktoositonta kermaa.

Vierailija
786/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä urheilijakissoja ja jos niin mikä laji on se must? Meillä on parkouring :) Eli välillä mennään pitkin seiniäkin ja kaikkea reilinkiä käytetään hyväksi. Mutta niin ovat kupeet timmit täällä että naapurinikin sanoo minua urheilijakissaksi.

Vierailija
787/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä urheilijakissoja ja jos niin mikä laji on se must? Meillä on parkouring :) Eli välillä mennään pitkin seiniäkin ja kaikkea reilinkiä käytetään hyväksi. Mutta niin ovat kupeet timmit täällä että naapurinikin sanoo minua urheilijakissaksi.

Meikäpoika keskittyy pikemminkin korkeanpaikanharjoituksiin ja eritoten lepojaksoihin. Kirjahyllyyn niin korkealle kun vain pääsen ja viimeisin harjoitusmetodi on muuttolaatikkopinon päällä torkuskelu.

On minulla kiipeilypuu ja siellä sellainen riippukeinuosa, se vain on niin nähty, käy se toisinaan kuitenkin.

Kävelyllä käyn kerran päivässä ja jos sää suosii -ei liian kylmä eikä liian kuuma- saatan tassutella tunninkin, edestakaisin ja taas takaisin. Ei tällä kyllä taida kävelykisoja kuitenkaan voittaa.

Vierailija
788/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden lääppimä- kuinka selvisin tilanteesta

Vierailija
789/1243 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen Tyrnävälle, jos on vegaani vaihtoehto ja laktoositonta kermaa.

Viljakuivaamon hiiret on tiettävästi täysin vegaaneja kun niillä riittää jyviä syötäväksi. Peltohiiretkin enimmäkseen. Keittiöhiiret sitten taas syö ruoantähteitä eli myös satunnaisesti lihaa.

En tiedä mikä on laktoositon kerma mutta vettä on kyllä saatavilla.

Vierailija
790/1243 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvapallot- palvelijan hermot

Olen ollut stressaantunut olosuhteiden muutosten vuoksi. Karvaa on lähtenyt. Olen pessyt turkkiani normaalisti. Pidän hygieniastani huolta.

Taannoin olin pessyt itseäni ja aamulla herätessäni sängystäni oli minun oksennettava karvapallo sekä vatsaani kertynyt sulatettava ruoka jonka olin metsästänyt kupistani.

Palvelijani hermostui. Hän sanoi minulle POIS! Loukkaannuin ja menin nurkkaan kyyhöttämään ja kun palvelija oli siivonnut menin takaisin nukkumaan.

Seuraavana yönä tein saman asian, mutta sohvalla.

Onko muilla samoja kokemuksia?

Vierailija
791/1243 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeseen tuli ihmisvauva, ja jään nyt huomiossa toiseksi. Mikä neuvoksi?

Vierailija
792/1243 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelijani ei päästä minua enää ulos vaan joudun istumaan häkissä, jos haluan olla ulkona? Kuulemma muissakin kodeissa yleistynyt käytäntö.

Joka tapauksessa pitäisi vähän kouluttaa tuota palvelijaa, antaa opetus, kosto.

Onkohan vanha klassikko kenkään ulostaminen liian lälly? Pitäisikö kusta vielä sohvalle ja tiputella hyllyn reunalta kaikki aaltomaljakot alas?

Vierailija
793/1243 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään rusakon melko läheltä, kun olin emännän kanssa kävelyllä.  Ensin kuului heinikosta kahinaa, sitten nenääni tuli outo haju, emännän mielestä sieraimeni läpättivät ihan purjeina siinä vaiheessa.

Sitten se rusakko lähti loikkimaan ensin luulin sitä oudoksi kissaksi, mutta oli liian pitkä korvainen ja häntäkin oli ihme puuterihuisku , sillä oli kyllä melko vahvat ja muhkeat taka reidet , pitkillä loikilla se katosi pensaikkoon. Oletteko te tavanneet villieläimiä kovinkin läheltä?

Vierailija
794/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään rusakon melko läheltä, kun olin emännän kanssa kävelyllä.  Ensin kuului heinikosta kahinaa, sitten nenääni tuli outo haju, emännän mielestä sieraimeni läpättivät ihan purjeina siinä vaiheessa.

Sitten se rusakko lähti loikkimaan ensin luulin sitä oudoksi kissaksi, mutta oli liian pitkä korvainen ja häntäkin oli ihme puuterihuisku , sillä oli kyllä melko vahvat ja muhkeat taka reidet , pitkillä loikilla se katosi pensaikkoon. Oletteko te tavanneet villieläimiä kovinkin läheltä?

Rusakot ovat arkipäivää pihassamme, en viitsi enää niiden perään katsella, ne myös kuulemma osaavat potkaista lujaa jos menet liian lähelle. Suosikkipuuhani on fasaanien pelottelu, vaikka en jaksa niidenkään perään juosta, niin tykkään pelotella niitä hiukan kun ne päästävät niin hienon kovan rääkäisyn karkuun lähtiessään.

Vierailija
795/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpäs paskomassa naapurin lasten hiekkalaatikkoon! :)

Vierailija
796/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikäpoika keskittyy pikemminkin korkeanpaikanharjoituksiin ja eritoten lepojaksoihin. Kirjahyllyyn niin korkealle kun vain pääsen ja viimeisin harjoitusmetodi on muuttolaatikkopinon päällä torkuskelu.

On minulla kiipeilypuu ja siellä sellainen riippukeinuosa, se vain on niin nähty, käy se toisinaan kuitenkin.

Kävelyllä käyn kerran päivässä ja jos sää suosii -ei liian kylmä eikä liian kuuma- saatan tassutella tunninkin, edestakaisin ja taas takaisin. Ei tällä kyllä taida kävelykisoja kuitenkaan voittaa.

Kävelyllä voi suunnitella karttoja :) Tiirailla rauhassa ne kaikki puut ja tähdet. Hyvää treeniä sekin.

Vierailija
797/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävinpäs paskomassa naapurin lasten hiekkalaatikkoon! :)[ene /quote]

Se raavittu tähtikuvio paljastaa tekijän kyllä. Onko nyt hyvä mieli? Sahara on kuulemma maailman suurin hiekkalaatikko! Mene sinne!

Vierailija
798/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraiden lääppimä- kuinka selvisin tilanteesta

Onko tämä sitä Miau-too kampanjaa osanen vai oletko tosissasikin?

Vierailija
799/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kissaretriittiin Tyrnävälle! Täällä on runsaasti pulleita hiiriä, ja voidaan järjestää yhteinen hiirijahti. Tiedossa kunnon kissojen perinnepäivät, tulkaa joukolla mukaan! Paras saalistaja palkitaan ja ilta päättyy yhteisiin naukujaisiin!😹😻😺

Kuka tekisi mulle Munsalan valjaat?

Vierailija
800/1243 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg, se Smoothie on ihana! Mut onkohan sillä värilliset piilarit, feikin näkönen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi