Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
761/1243 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rangaistaa pullukkaa joka sekoaa? Ensin kaappaa ulkolta sisään ja just, kun alkaa tottumaan, että ei tuu lunta ja räntää niskaan, niin se kuvittelee olevansa joku bondage domina ja vie ulos. Noi ulkojutut on niin last season.

Lisäksi haluaisin vinkkejä, että miten ootte saaneet sen talon karvapyllyn pysymään paikoillaan, kun nukutte sen mahan päällä?

Vierailija
762/1243 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erilainen, en halua jahdata hiiriä. Muita samanlaisia? Muutenkin rasittaa joskus kaikki nämä odotukset. Pitäisi muka olla sulavaliikkeinen ja itsenäinen ja mitä kaikkea...Ei saa olla rauhassa pikkuisen lihava, eikä saa tarvita liikaa rapsutuksia. Hah, sanon minä. Nukun päiväunia niin paljon kuin haluan, syön ihan tavallista kissanruokaa ja tykkään olla sylissä. Ei ole mikään heikkouden merkki. Aina ei jaksa suorittaa tätä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1243 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmevuotias tyttökissa ja tajusin juuri, että miksi minulla ei ole vielä ollut kuin kerran kiimassa. Se johtuu tietenkin siitä, että kun ensimmäisen kiiman aikana karkasi kotoa ja myöhemmin synnytin poikaset palvelusväen sänkyyn minkä jälkeen minut vietiin johonkin "leikkaukseen". Silloin minulta oli tietenkin viety pois mahdollisuus kokea enää uudesaan äitiyden onni ja minun ainoat lapsetkin otettiin minulta pois. Tämä minua kovasti surettaa varsinkin kun orjat saivat taas uuden pennun vieläpä ilman minun lupaani!

Vierailija
764/1243 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limoviikunan juurelle kakkiminen, tuhmuutta vai taitolaji?

Vierailija
765/1243 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänäänkään saanut syödä äiteen viherkasveja ja repiä tapetteja. Mikähän neuvoksi, itse ajattelin mennä mököttämään ja nukahtaa sitten.

Josko sen jälkeen saisi tehdä kepposia?

Vierailija
766/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viiestä asti herätellyt tuota eukkoa: NYT sinne puistoon! Sai mulle jo remelit päälle, vaan ei kun vielä vauvapalstaa pitää vilkasta. Puren kohta jos ei pian lähetä! 

Vierailija
767/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämmöinenkin palsta on. Meh - läppäsee tabletin alas pöydältä ja katselee kiinnostuneena palasia lattialla.

Vierailija
768/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limoviikunan juurelle kakkiminen, tuhmuutta vai taitolaji?

Hieno kommentti :)

Meillä pidetään pöydät siistinä, mikä tahansa ruokapöydälle unohtunut astia saa äkkilennon lattialle. Ihmisetkin arvostaa, ei turhia rojuja missään.

Vierailija
769/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen feikkitakka jossa vaan valot tuovat liekkejä hiilillä. Nukun niitten hiilten päällä usein koska olen musta kissa uppoan mustaan takkaan hyvin. Ensimmäisellä kerralla huomasin takan luukkujen olevan auki ja ajattelinpa vetää siellä tulisilla hiilillä sitten tirsat. Emäntä oli mennyt lähikauppaan ja tultuaan sieltä oli minulla hauskaa kun etsi minua ihan hulluna pitkin kämppää, minä siis loikoilin tuolla takassa. Lopulta hän äkkäsi minut sieltä ja alkoi nauramaan. Laitoin vielä jalan roikkumaan leveillekseni miten onnistuin piiloutumaan ja välkyttelin vihreitä silmiäni välinpitämättömyyden ja cooliuden merkiksi.

Vierailija
770/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks toi emäntä voi tulla jo petiin viereen seuraks ?

Vierailija
771/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko kukaan Pekka Töpöhäntää öisin? On se kilttikissa.

Vierailija
772/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen navettakissa Tyrnävällä, onko kysyttävää?

Vierailija
773/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Töpöhäntä, olet sankarini, love, Maija Maitoparta. ps. tavattaisko hiiripaistin merkeissä. Oisko kellään hyviä reseptejä?

Vierailija
774/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen navettakissa Tyrnävällä, onko kysyttävää?

Sinua ei varmaan ole leikattu eikä rokotettu? Etkä pääse eläinlääkäriin jos sairastut? Jos naapuri ampuu sinut, omistajasi mielestä se on luonnollista ja kuuluu elämään?

Sääliksi käyt.

Vierailija
775/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, voin mainiosti navettakissana! Lehmät ovat parempaa seuraa, kuin hemmotellut ja itsetietoiset kaupunkilaiskisut. Mussutelkaa vapaasti hienoja markettiherkkujanne, minä latkin kohta vastalypsettyä, lämpöistä ja kermaista maitoa!

Vierailija
776/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, voin mainiosti navettakissana! Lehmät ovat parempaa seuraa, kuin hemmotellut ja itsetietoiset kaupunkilaiskisut. Mussutelkaa vapaasti hienoja markettiherkkujanne, minä latkin kohta vastalypsettyä, lämpöistä ja kermaista maitoa!

Tirauttaako lehmät koskaan maitoa sun suuhun suoraan tissistä?

Vierailija
777/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on syntynyt soma vasikka ja pääsen samalle maitoämpärille, ei pääse vasikkakaan emänsä tissille.

Vierailija
778/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko halukkaita kissojen retriittiin Tyrnävälle!

Vierailija
779/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nyt kerskua asialla mutta haluan tiedostavana kissana tehdä oman osuuteni maapallon pelastamiseksi. Esim. aloin harrastamaan jätteiden lajittelua.

Lajittelin meidän keittiökaapin koko roskapussin sisällön keittiön lattialle.

ikävä kyllä, joku on nyt pistänyt jakkaran keittiökaapin eteen joten minun pitää keksiä muita keinoja maapallon pelastamiseksi.

Vierailija
780/1243 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nyt kerskua asialla mutta haluan tiedostavana kissana tehdä oman osuuteni maapallon pelastamiseksi. Esim. aloin harrastamaan jätteiden lajittelua.

Lajittelin meidän keittiökaapin koko roskapussin sisällön keittiön lattialle.

ikävä kyllä, joku on nyt pistänyt jakkaran keittiökaapin eteen joten minun pitää keksiä muita keinoja maapallon pelastamiseksi.

Ihana! Tämä on ylivoimaisesti paras ketju koko palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme