Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
841/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun emäntä ei ole hoitanut lämmitystä: aamulla kissatarhan kukkapenkit oli ihan jäässä! Ei ole kivaa, kun tassuista tulee ihan kylmät.

Kostoksi vaadin jatkuvasti sisään ja sitten taas takaisin ulos, saapa akka liikuntaa.

Vierailija
842/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erilainen, en halua jahdata hiiriä. Muita samanlaisia? Muutenkin rasittaa joskus kaikki nämä odotukset. Pitäisi muka olla sulavaliikkeinen ja itsenäinen ja mitä kaikkea...Ei saa olla rauhassa pikkuisen lihava, eikä saa tarvita liikaa rapsutuksia. Hah, sanon minä. Nukun päiväunia niin paljon kuin haluan, syön ihan tavallista kissanruokaa ja tykkään olla sylissä. Ei ole mikään heikkouden merkki. Aina ei jaksa suorittaa tätä elämää.

Tämä. Muakaan ei hiiret kiinnosta, itseasiassa en ole varma olenko koskaan nähnytkään sellaista. Mutta lintuja kyllä olen! Tosin en ole niitäkään ikinä onnistunut pyydystämään, mutta ovathan ne aika haastavia. Ja ärsyttäviä, katselen kun ne lentelee ikkunan takana ja suunnittelen taktiikoita. Kaikenlaisia pörriäisiä metsästän siitäkin edestä. Huomaan varmasti ihan kaikki lentävät öttiäiset, kärpäset, hyttyset, mitä niitä onkaan. Enkä mieti mitä sattuu eteen tai alle kun mulla on missio kiikarissa. Joskus henkilökunta hihkuu että mitä sä nyt taas sait aikaan. Höh, suojelen niitäkin ulkovaltojen ohjuksilta, saisivat olla tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun emäntä vietiin pois toissayönä. Se valitti koko illan että rintaan koskee, yöllä se pyysi naapuria käymään. Ne jutteli hetken ja naapuri puhui puhelimeen. Sitten tuli kaksi ihan outoa tyyppiä joilla oli paljon kantamuksia. Emännänkin ne kantoi ulos. Tosi outoa porukkaa, eikö!

Naapuri on yleensä ihan kiva, nyt se on käynyt monta kertaa ja juttelee että kyllä mamma tulee takaisin. En ole varma miten tuohon pitäisi suhteutua. Varmuuden vuoksi yritän pysyä piilossa.

Vierailija
844/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hopeisella hännällä kuumia misuja tänään aidan päällä? T. Jännähäntä

Vierailija
845/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

parsasta ko vauvassa tamä kissaketku"!

sorrivirheet ihmine ei anna miun kirjotaa läppåriläö

Vierailija
846/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muiden karvaoksennuksissa sattumia?

Vierailija
847/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä mun koirakämppistä. Kuolaa, läähättää, haisee pahalle... koko olemus ällöttää! 

Miten tuosta pääsis eroon?

Vierailija
848/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä mun koirakämppistä. Kuolaa, läähättää, haisee pahalle... koko olemus ällöttää! 

Piikille.

Vierailija
849/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö koskaan kuivanmuonaa? Itte pesen sen omalla kielellä! Kurrrr!

Vierailija
850/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arasteletteko te näitä pimeneviä iltoja? En haluaisi näin kollina tunnustaa, mutta illalla olen hirveän mielelläni ihmisten kanssa samassa huoneessa. Nukun myös mieluummin samassa sängyssä heidän kanssaan, kun valoisina öinä nukuin milloin olohuoneen sohvalla, milloin vierashuoneen sängyllä ja ihan yksin. Toisaalta ulkona on ihan mukavaa hämärässä, kunhan ei olisi pakkasta lunta ja räntää.

Muita pimeän arkailijoita? 

Vierailija
851/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mielelläni vesikipostani, mutta ensin kokeilen tassulla vettä. Aluksi se huvitti tuota nais kämppistäni, mutta nyt on kuulemma kyllästynyt kuivaamaan lattiaa. Mitä muutama märkä tassun jälki lattiassa haittaa?

Vierailija
852/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Mä pääsin eroon omasta kämppiksestäni vasta kun se kuoli vanhuuteen, mutta yllättäen mulle tulikin poismenon jälkeen ikävä sitä läähättävää moukkaa, olin ihan maissa pari viikkoa, siirryin sen jälkeen nukkumaan palvelijan viereen kun aiemmin moukka ja minä oltiin jaettu sohva.

Vierailija
853/1243 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla käytiin kattelemassa uusia paikkoja. Eukko sanoi että ei voida mennä meidän puistoon kun siellä kaikki valot sammuu yheltätoista. Ei mua haittais, ihan hyvin näkee ilmankin. Sitäpaitsi mun remeleissä on nyt semmonen turvajuttu mikä heijastaa kaikkia valoja vähän samalla lailla kuin mun silmät, ja pikkuiset punaiset lamput mitkä vilkkuu. Se oli kuulemma aikasemmin eukon kaverin koiralla kaulassa. Jollain ollu paksu kaula tai iso pää kun mulla se mennee koko kropan ympäri.

Viimekshän eukon taskulamppu lakkas toimimasta kesken reissun. Toi oli sitte ihan avuton kun koetti pysyä mun perässä. Höpötti vielä tavallistakin enemmän että voi kamalaa kun ollaan niin kuusessa jos Väläkky sun vilikuistakin loppuu patteri. BTW Väläkky on yks mun lempinimistä; eukolla välähti kerran kun mä olin erityisen kekseliäällä päällä.

No ei menty kuuseen mut aika piikikkään ruusupusikon läpi yritettiin. Siis toinen käänty takas, arvaatte kumpiko. Eikä ees ollu mitään pimeetä kun ne valot kerran paloi siellä pururadan varrella.

Vierailija
854/1243 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kesäkissa syksyllä vähän niinkuin ihmiselämässä koditon narkkari?

Vierailija
855/1243 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa ollut ikävää syntyä tappajaksi joka on vaaraksi muille eläimille ja ajattelemattomat ihmiset vain elättää hihi hoho haahaa paska haisee ja kusi löyhkää :( ...

Vierailija
856/1243 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain vesihuoneessa on aina lattia lämmin? Samassa huoneessa asuu hirviö joka sihisee ja paukkuu. Ihmiset istuvat siellä alasti ja kastelevat hirviötä.

Vierailija
857/1243 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko osallistujia punaiset liikkuvat täplät kieltävään adressiin. Niin kyllästynyt jahtaamaan niitä, en saa kiinni vaikka olen varma että nopeuteni riittää. Alkaa mielenterveys järkkyä. Siinä on joku kusetus mitä en tajua, vai onko joku joskus saanut sellaisesta tassulla kiinni? 

Vierailija
858/1243 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Sori.fi sivustolle yöllä ja myy se koira netissä ja kirjoita sitten Hauva.fi ssä kuinka meni.

Vierailija
859/1243 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ompa ollut ikävää syntyä tappajaksi joka on vaaraksi muille eläimille ja ajattelemattomat ihmiset vain elättää hihi hoho haahaa paska haisee ja kusi löyhkää :( ...

Om,om, kauhea kohtalo kuten kaikilla ravintoketjun yläpäässä, pahin sieltä homo sapiens joka ainoana tietoisesti kiduttaa muita eläimiä

Vierailija
860/1243 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon mielelläni vesikipostani, mutta ensin kokeilen tassulla vettä. Aluksi se huvitti tuota nais kämppistäni, mutta nyt on kuulemma kyllästynyt kuivaamaan lattiaa. Mitä muutama märkä tassun jälki lattiassa haittaa?

Meillä ei ole enää vesikippoa. Kaadoin kipon joka päivä koska vesi ei ollut tuoretta. Nyt on ihmeellinen kukkahärpäke josta pulppuaa vettä. Se loistaa myös pimeässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi