Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
641/1243 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok nuoleskella muovipussia? Tai pureskella banaanin kantaa? Kertokaa!

Vierailija
642/1243 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että korjasivat kaikki lahjanarut pois. Yksi parhaita nautintoja on räpeltää niitä ja vähän maistellakin. Ihmiseni kyllä sanovat ettei se ole turvallista, voi tulla ongelmia jos nielen vahingossa pätkän.

Se vain on niin ihanaa kun se on kiharalla ja rapisee niin sopivasti.

Muita naruuntuneita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1243 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäänsä turhaantunut on jaksanut käydä alapeukuttamassa 43 sivua tekstiä.

Toivottavasti ei ottanut mielenterveyden päälle.

Vierailija
644/1243 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäänsä turhaantunut on jaksanut käydä alapeukuttamassa 43 sivua tekstiä.

Toivottavasti ei ottanut mielenterveyden päälle.

Viisas pääsee vähemmällä ja alanuolittaa vain tätä

Vierailija
645/1243 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan positiivisin ketju, puuttuu laasaset ja muut katkerikot.

Vierailija
646/1243 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urospuoliset palvelijani vaihtuat viikottain, pitääkö huolestua? Sen ansiosta olen kyllä saanut rainbowin sijaan lazia

Voisit raapaista tilannettasi auki perusteellisemmin mikäli nyt arvailen aivan harhaan, mutta kuudennella aistillani sanoisin, että sulla ei ole syytä huolestua. Päinvastoin.

Siis vain miespalvelija vaihtuu? Ja naispuolinen pysyy samana? Sun henkilökuntaan saattaa kuulua ns. vanhapiika. Vähän iästäkin riippuen niitä kutsutaan myös sinkuiksi, ja varsinkin nuorilla "hoidot" saattaa vaihtua melko tiiviiseenkin tahtiin. Jos et pidä miespuolisten ravaamisesta reviirilläsi, kannattaa osallistua heidän "heivaamiseen", näin voit myös varmistua vakipalvelijasi ominaislaadusta. Joskus ihmisilläkin on juoksuaika, mutta vaistoan ettei nyt ole siitä kyse.

Jos miespuolinen saa sinulta aamiaiseksi avokäpälää, lähtee nilkuttamaan tiehensä pissaa kengässään, ja tämä kaikki kovasti huvittaa naispalvelijaasi, voit onnitella itseäsi: vähintäänkin lupaavaa vanhapiika-ainesta.

Parempaa palvelijaa tuskin voisi toivoa,; tämä vain paranee vanhetessaan. Jossain vaiheessa ihminenkin rauhoittuu, ja keskittyy täysin sinuun. On myös mahdollista että joku "hoito" jää sivummalle mutta lähistölle pidemmäksi aikaa, palvelemaan tarvittaessa teitä molempia. Win-win-win, trust me!

Vierailija
647/1243 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, mun emäntä on kuulemma vanhapiika - vaikka ei se kovin vanha oo. Miesihmiset kyllä tykkää emännästä, ne käy vähän niinkuin mouruamassa meillä, mut se sanoo aina että mä oon hänen elämänsä mies. Se nauraa, laulaa ja tanssiikin usein, ja ne mieskaverit väittää että se on aika kuuma kissa. Emäntä taitaa olla oikeessa kun sanoo että miehet on vähän tyhmiä!

Vierailija
648/1243 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää. Pitää ryömiä yöllä peiton alle nukkumaan. Miten saan orjan lisäämään lämmitystä?

Vierailija
649/1243 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lämpöpatterilla pystyy nukkumaan, se on lämpimin paikka! Minulle ostettiin lämpöalusta, josta en juuri poistu kuin syömään ja hiekkalaatikolle. Kollipojat yrittävät välillä valloittaa lämpimän alustani, mutta antavat onneksi sentään tilaa kun saavun takaisin. Vanhana luita kolottaa kun turkkikaan ei ole koskaan ollut kovin  tuuhea, saati nyt. Onneksi ei tarvitse olla ulkona, toivottavasti kaikki lajitoverit saavat olla sentään sisällä!

Vierailija
650/1243 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orja ostaa välillä kaupasta vehnän orasta. Menee nurmikon korvikkeena. Miksi omistaja laittaa sitä ruokiinsa? En ole nähnyt hänen oksentavan karvapalloja.

Vierailija
651/1243 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän mielestä paras lauantai-illan herkku? Minusta lihatikut ja mieluiten yhdet tietyn merkkiset, jos niitä ei ole kelpaa kyllä saman merkin kuivat herkkupalatkin.

Yritän kerjätä niitä muulloinkin, mutta ei niitä ihan joka kerta saa. Sanovat ,että lihon , pyh en paina ihan viittä kiloakaan.

Vierailija
652/1243 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan sähköisyyden turkista pois?

Ulkona on 25 pakkasta ja onneksi saan olla sisällä lämpimässä.

Vierailija
653/1243 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää katsella vain ikkunasta ulos, ei sinne tarkene mennä. Kaikki linnut on kadonneet , ei ole mitään seurattavaa. Miten saatte aikanne kulumaan? Itse koitan välillä ottaa spurtteja ympäri asuntoa, jos vaikka ihmiset innostuisivat piiloleikkimään. Toisinaan sentään heittelevät kuivamuonaa ja saan juosta ympäriinsä, mieluummin kuitenkin juoksisin ulkona, No kai se kevät kohta tulee ja pajunkissat, vaikka ei ne meille oikeille pärjää.

Vierailija
654/1243 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää katsella vain ikkunasta ulos, ei sinne tarkene mennä. Kaikki linnut on kadonneet , ei ole mitään seurattavaa. Miten saatte aikanne kulumaan? Itse koitan välillä ottaa spurtteja ympäri asuntoa, jos vaikka ihmiset innostuisivat piiloleikkimään. Toisinaan sentään heittelevät kuivamuonaa ja saan juosta ympäriinsä, mieluummin kuitenkin juoksisin ulkona, No kai se kevät kohta tulee ja pajunkissat, vaikka ei ne meille oikeille pärjää.

Emäntä osti teleskooppilelukepin. Harjoittelen komeita voltteja ja hyppyjä.

Joka ilta emäntä istuu keinutuolin ja alkaa katsomaan televisiota, samalla heiluttelee keppiä. Päivin leikin palloradalla, joskus öisinkin mutta emäntä ei pidä melusta ja nostaa sen piiloon.

Vierailija
655/1243 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikkinyt jo palloratani melkein puhki. Keppi josta roikkui perhonen oli kiva sitten se meni rikki ja toisaalta sekin tuli liian tutuksi. Pehmolelut on myös saalistettu jo moneen kertaan.

Välillä innostun jostakin , sitten se menettää tehonsa, olenkohan tullut aikuiseksi?

Vierailija
656/1243 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepiharrastukseni on riehuminen

Tykkäättekö te muut riehumisesta?

Itse harrastan tätä päivittäin, ihana villi tunne kun lähtee eteisestä juoksemaan makkaria kohti, ja viimeisillä metreillä tekee kunnon loikan sänkyyn.

Jatkan tätä riehumista tosi pitkään. sängystä hyppään yleensä taas pitkällä loikalla lattialle, siitä juoksen olohuoneeseen missä on raapimapuuni. Tästä raapimapuusta purin pois pallon joka roikkui kuminauhan päässä, käyn vetämässässä hampaillani tätä kuminauhan päätä jolloin siitä kuuluu RÄPS ääni. Siitä villiinnyn lisää, ja hyppään keittiön pöydälle. Tästä jatkan pitkällä loikalla olohuoneen matolle.

Voisin jatkaa tätä riehumista loputtomiin, se on ihanan villiinnyttävä tunne. Saan näillä tempuillani kaikki nauramaan, ja siitä villiinnyn vielä lisää.

Riehukaa tekin!

Vierailija
657/1243 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan tätä päivittäin, ihana villi tunne kun lähtee eteisestä juoksemaan makkaria kohti, ja viimeisillä metreillä tekee kunnon loikan sänkyyn.

Jatkan tätä riehumista tosi pitkään. sängystä hyppään yleensä taas pitkällä loikalla lattialle, siitä juoksen olohuoneeseen missä on raapimapuuni. Tästä raapimapuusta purin pois pallon joka roikkui kuminauhan päässä, käyn vetämässässä hampaillani tätä kuminauhan päätä jolloin siitä kuuluu RÄPS ääni. Siitä villiinnyn lisää, ja hyppään keittiön pöydälle. Tästä jatkan pitkällä loikalla olohuoneen matolle.

Voisin jatkaa tätä riehumista loputtomiin, se on ihanan villiinnyttävä tunne. Saan näillä tempuillani kaikki nauramaan, ja siitä villiinnyn vielä lisää.

Riehukaa tekin!

Sinullahan on oikea kuntorata. Olet keksinyt hienon räpsähtävän  kuminauhatempun, se huvitti minun emäntääni. Itse spurttaan matot kasaan ja pienimmät nousevat seinille. Usein tämä johtaa hiekkalaatikolle  suoli saa liikettä. Keittiön pöydällä käyn nukkumassa päiväunet. Alkuun yrittivät estää pöydälle menoa, mutta sitkeästi vain jatkoin ja nyt se on ihan ok.  

Vierailija
658/1243 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riehukaa tekin!

Sinullahan on oikea kuntorata. Olet keksinyt hienon räpsähtävän  kuminauhatempun, se huvitti minun emäntääni. Itse spurttaan matot kasaan ja pienimmät nousevat seinille. Usein tämä johtaa hiekkalaatikolle  suoli saa liikettä. Keittiön pöydällä käyn nukkumassa päiväunet. Alkuun yrittivät estää pöydälle menoa, mutta sitkeästi vain jatkoin ja nyt se on ihan ok.  

Ikkunalauta voittaa pöydän. Patteri lämmittää tassuja. Kunpa saisin patteripedin.

Vierailija
659/1243 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä valitsi niin huonon asunnon, ettei täällä ole ikkunalautoja. Tassuja lämmitän ritiläpenkillä olohuoneen patterinvieressä, siinä on bonuksena näkymä pensasaitaan ja lintuihin jos sää sallii.

Parasta olisi jos emäntä tulisi päiväunille pehmeään sänkyyn, silloin saattaisin jopa vähän hyristä ja leipoa tassuilla. Ei kuulemma aina kerkeä, kun on tärkeitä asioita. Mikähän on kissaa tärkeämpää ? 

Vierailija
660/1243 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää mammalle nimi, sellainen missä on voimaa ja ytyä.