Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Vierailija kirjoitti:
Pidättekö te muut pahvilaatikoista? Mielipuuhaani on on tunkea kaikkiin saatavilla oleviin laatikoihin, ihan sama minkä kokoisia, homma paranee entisestään jos emäntä-orjani leikittää minua leluilla sen raosta. Pidän myös piiloutumisesta matosta tehtyyn tunneliin.
Pahvilaatikot on kyllä kivoja. Tänään ahtauduin isännän ostamien talvikenkien laatikkoon. En ihan mahtunut , mutta istuin filosofiseeramassa aikani kuitenkin. Toinen aivan yhtä hyvä harrastus on tunkeutua muovikasseihin. Kaikista parhaita ovat kirkkaat ja läpinäkyvät. Tätä saan toteuttaa vain valvotuissa olosuhteissa , mutta on se sen arvoistakin. Ihanaa katsella muovin läpi , se vääristää niin kivasti kaiken, se on kivan sähköistäkin. Talouspaperi tulee usein isoissa säkeissä ja odotan vieressä kun rullat siirtyvät kaappiin ja pääsen pussiin. Se on elämää...
Kissat on nykyään ihan perseestä! Jokainen tuijottaa vain omaan napsansa. Ulkonakin sataa. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidättekö te muut pahvilaatikoista? Mielipuuhaani on on tunkea kaikkiin saatavilla oleviin laatikoihin, ihan sama minkä kokoisia, homma paranee entisestään jos emäntä-orjani leikittää minua leluilla sen raosta. Pidän myös piiloutumisesta matosta tehtyyn tunneliin.
Pahvilaatikot on kyllä kivoja. Tänään ahtauduin isännän ostamien talvikenkien laatikkoon. En ihan mahtunut , mutta istuin filosofiseeramassa aikani kuitenkin. Toinen aivan yhtä hyvä harrastus on tunkeutua muovikasseihin. Kaikista parhaita ovat kirkkaat ja läpinäkyvät. Tätä saan toteuttaa vain valvotuissa olosuhteissa , mutta on se sen arvoistakin. Ihanaa katsella muovin läpi , se vääristää niin kivasti kaiken, se on kivan sähköistäkin. Talouspaperi tulee usein isoissa säkeissä ja odotan vieressä kun rullat siirtyvät kaappiin ja pääsen pussiin. Se on elämää...
Voi, te molemmat osutte minun sielunelämääni.. Sisareni pitää toki minua hiukan erikoisena; muovipussien nuoleminen, orjattareni ja pikkuorjien muovisten lelujen nuoleminen märäksi.. Ai että, se ja muovipussiin sulloutuminen on niin ELÄMÄÄ! Mjau!
Kts kuva. Mitä tehdä kun raapimapuuni tuntuu räjähtävän jo muutamien kuukausien käytön jälkeen? Orjani on kyllästynyt hankkimaan uusia niin usein. Rupeanko vain teroittamaan sohvan kulmaan?
Sinäpä olet oikea kynsityöntekijä . Minulle ei kelpaa raapimispuu. Olen tuhonnut sohvaa ja uusin aluevaltaus on nojatuolin selkä. Jos pitävät kynteni lyhyenä, kynsin vähemmän. Leikkaisivat ajoissa oma on syynsä. Kissan täytyy tehdä mitä kissan täytyy tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kts kuva. Mitä tehdä kun raapimapuuni tuntuu räjähtävän jo muutamien kuukausien käytön jälkeen? Orjani on kyllästynyt hankkimaan uusia niin usein. Rupeanko vain teroittamaan sohvan kulmaan?
Meillä on eteisessä sisalmatto. Karkea pinta ja tulee halvemmaksi. Saa paloina ja emäntä naulasi palan raapimispuuhun.
Olen allerginen kissoille - ja varsinkin niistä kertoville jutuille ja kissavideoille.
miesvaan kirjoitti:
Olen allerginen kissoille - ja varsinkin niistä kertoville jutuille ja kissavideoille.
Ja syynä tähän on? Tunnekyvyttömyys?
miesvaan kirjoitti:
No pysy pois täältä sitten. Ei sinua taida kyllä kaivata kukaan missään muuallakaan...
Me kissat olemme todella typeriä, aivottomia ja avuttomia eläimiä verrattuna koiriin vai onko kukaan koskaan kuullut esimerkiksi sokean opaskissasta tai huumeita hajuaistinsa avulla löytävästä kissasta? Aivan, en minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Me kissat olemme todella typeriä, aivottomia ja avuttomia eläimiä verrattuna koiriin vai onko kukaan koskaan kuullut esimerkiksi sokean opaskissasta tai huumeita hajuaistinsa avulla löytävästä kissasta? Aivan, en minäkään.
Ketjun alapeukuttaja bongattu. Kauanko meni 45 sivun alapeukutukseen?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, sehän se on osoitus älystä, että suostuu nöyrästi palvelemaan ihmistä saadakseen jonkun teurasjätteestä valmistetun makupalan palkakseen.
Miksi jätökseni eivät peity hiekkalaatikossa, vaikka kuinka kaaputan vessan kaakeliseinää niin, että anturat ihan vinkuvat? Ei vaan peity! Olen kokeillut kaapia myös hiekkalaatikon laitoja, ei tulosta. Hiekkaahan ei pidä missään nimessä kaapia.
Voi kun olisi jo joulu. Onneksi sain jemmattua yhden joulupallon verhon taakse piiloon, se on paras leikkikalu IKINÄ! Hauskinta on kolistella sen kanssa menemään keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Revin aina minttuhiiren kappaleiksi enkä muista siitä jälkeenpäin mitään. Onko minulla kissanminttuongelma?
😂😂😂😂😂😂