Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
601/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puren emäntääni jalasta, kun ei anna ruokaa riittävän ajoissa. Lisäksi olen raapinut sohvaa, jotta olen saanut sitä omaan makuun vähän mielekkäämmäksi ja pehmeäpiirteisemmäksi. Olen saanut näistä huutoja. En ymmärrä miksi. Käytösongelmahan on emännälläni, ei minulla. Ja minkä minä sille voin, ettei hän ymmärrä sisustusideoitani.

Vierailija
602/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan pitkiä teräviä kynsiäni, mutta emäntäni ei ymmärrä tätä lainkaan. Sähisen hänelle aina kun lähestyy saksien kanssa ja yritän purra. Silti tulee ja leikkaa ne pois. Tyhmää.

Mun kämppiksen kaveri oli asunut jossain jenkeissä ja kertoi että siellä emännät otattaa kynnet kokonaan pois! Narrasikohan se?

Apua, mä en kestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo viisi vuotias, mutta emäntä pitää minua vielä pikkukissana. Blaah!

Vierailija
604/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan pitkiä teräviä kynsiäni, mutta emäntäni ei ymmärrä tätä lainkaan. Sähisen hänelle aina kun lähestyy saksien kanssa ja yritän purra. Silti tulee ja leikkaa ne pois. Tyhmää.

Mun kämppiksen kaveri oli asunut jossain jenkeissä ja kertoi että siellä emännät otattaa kynnet kokonaan pois! Narrasikohan se?

Tuo on kyllä elsun paikka oikeasti ! Mutta tyhmiähän ne jenkit onkin, katsokaa nyt niiden ihmisten johtajaa, sitä olisi kiva päästä kynsäisemään.

Vierailija
605/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Sain kissaherpeksen. Mitä teen!!

Vierailija
606/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Jotain yhtä vähäjärkistä. Mitäpä muuta kissoilta voisi odottaakaan

Vierailija
607/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitopaikassa jossa varapalvelijoillani on hamsteri! Miksi ihmeessä jotkut ihmiset haluavat säilöä elävää ruokaa häkkiin, haaskausta ?! Vinkatkaa minulle kuinka pääsen käsiksi tuohon herkkupalaan? toistaiseksi olen vain tiukalla tuijotuksella yrittänyt hypnotisoida sitä.

Vierailija
608/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä toi valtavan lankakerän leluksi. Leikittiin yhdessä hetken aikaa. Emäntä pyöritteli lankaa kepillä ja samalla kiskoi lankakerää. Emäntä jäi loikkimaan yksin kun lähdin päiväunille. Lankakerä on nyr puolet pienempi. Miksi emäntä tuhoaa leluni?

Vierailija
609/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no comment

Vierailija
610/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MJIAUUUUII...😿

https://elainkommunikointi.wordpress.com/2009/11/13/kissat-kertovat-mil…

Vierailija
611/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ottavathan emännät USA:ssa myös omilta poikalapsiltaan ihon pois peniksestä, koska näyttää sitten minijästä aikanaan kivemmalle ja ällöttävä masturbointi ei onnistu enää ilman liukkaria, jonka  huomaamatta hankkiminen ja käyttäminen onkin haastavampi juttu.

Vierailija
612/1243 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta tottua vaan, se on palvelijan hommia, minä rentoudun hänen sylissään ja annan leikata nätisti. Paaaljon helpompaa kuin itse purra ylikasvaneita kynsiä lyhyemmiksi.

Vierailija
613/1243 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emäntä toi valtavan lankakerän leluksi. Leikittiin yhdessä hetken aikaa. Emäntä pyöritteli lankaa kepillä ja samalla kiskoi lankakerää. Emäntä jäi loikkimaan yksin kun lähdin päiväunille. Lankakerä on nyr puolet pienempi. Miksi emäntä tuhoaa leluni?

Lankakerä on kadonnut.

Mihin emäntä on piilottanut lankakerän? Tarkistin soffan alustan jonne kerään leluhiiriä.

Lattialle on ilmestynyt kori joka tuoksuu ja näyttää samalta kuin lanka.

Mihin lelut katoavat?

Vierailija
614/1243 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kollit ovat sikoja! Kolme kertaa olen sen kokenut, että kiima-aikana kollit kyllä lupailevat vaikka mitä vain päästäkseen parittelemaan, mutta heti sen jälkeen ne ovat häipyneet omille teilleen ja jättäneet minut yksin huolehtimaan pennuista. Mitenköhän pääsisin siihen sellaiseen leikkaukseen, että uusia kiimoja tai pentuja ei enää tulisi?

Vierailija
615/1243 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lankakerä on kadonnut.

Mihin emäntä on piilottanut lankakerän? Tarkistin soffan alustan jonne kerään leluhiiriä.

Lattialle on ilmestynyt kori joka tuoksuu ja näyttää samalta kuin lanka.

Mihin lelut katoavat?

Jos ne on kadonneet pesukoneeseen? Meillä palvelusväki valittaa usein että pesukone kadottaa sukkia. Tekisi mieli mennä tutkimaan. Kerran pienenä olin pesukoneessa nukkumassa, ja palvelija kiljaisi kun löysi minut sieltä. Olisinkohan minäkin päässyt toiseen ulottuvuuteen jos olisin ollut koneessa pidempään?

Vierailija
616/1243 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten edesmennyt kissaherra tykkäsi nukkua pesukoneessa tai kuivaajassa. Pesukonetta täytettäessä ihmeteltiin kun mahtui niin vähän pyykkiä. No luukku kiinni ja säätimiä kääntämään. Huomion kiinnitti liikkuva pyykki kasa koneen luukun läpi. Ja viime hetkellä luukku auki ja siellähän oli päiväuniltaan häiritty kissa. Olisi tullut pyyhkeitten kanssa tosi kurja karuselli.

Vierailija
617/1243 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ne ihmiset ampuvat niitä raketteja vai joko uskallan tulla palvelijoiden sängyn alta pois?

Vierailija
618/1243 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ne ihmiset ampuvat niitä raketteja vai joko uskallan tulla palvelijoiden sängyn alta pois?

Tule vaan ja mene syömään.

Vierailija
619/1243 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo jahdanneet pikkulintuja ikkunan takaa? Ihan minua varten on laitettu lintulauta tuohon ikkunan taakse lähelle päivittäistä tähystyspaikkani. Siinä saa kyllä kovasti mouruta kun alkaa niin mieltä kiihdyttämään nuo pienet lentävät paistit..

Vierailija
620/1243 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jo jahdanneet pikkulintuja ikkunan takaa? Ihan minua varten on laitettu lintulauta tuohon ikkunan taakse lähelle päivittäistä tähystyspaikkani. Siinä saa kyllä kovasti mouruta kun alkaa niin mieltä kiihdyttämään nuo pienet lentävät paistit..

Minä käkätän omituisia kurkkuääniä, kun katselen ikkunasta pensaissa olevia lintuja. Häntäni luultavasti irtoaisi jos saisin lintulaudan lähelle seurattavaksi. Olisi se niin kuohuttava tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi