Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
581/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en pääse koskaan ulos?

Ei sinne kannata mennä. Siellä on paljon vaaran paikkoja ja vaarallisia eläimiä. Tietysti olisi kiva, jos pääsisit omistajasi kanssa niin että sinusta pidettäisiin koko ajan huolta samalla. Siellä on isoja lintuja, mitkä voivat syödä kissoja. Ihan oikeasti. 

Vierailija
582/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kaikki kirjoittajat muut jotain perusmaatiaistollukoita, yh-äitien lapsia jotka eivät tunne edes isäänsä? Minä olen siniverinen, palvelijallani on sukutauluni (jossa on lukuisia championeja) ainakin seitsemänteen polveen. Käyttäydyn sen mukaisesti ja arvokkaasti, halveksun wt-maatiaismenoa.

Kuulun veljeni kanssa venäläiseen aatelisrotuun. Esi-isänilläni oli Tsaari orjana.

Näyttelyt ovat rahvaanomainen tapa korottaa itseänsä, joten emme osallistu niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi te kreivittäret ja keisarit, kyllä minullakin on hyvä olla.

Tänään vonguin ja herätin emännän kahdeksalta. Vaikka ei huvittanut mennä ulos eikä annettu ruoka kelvannut.  Kävin ulkona ja nyt lepään emännän tekemällä untuvapedillä. Kesällä se on kuuma, mutta nyt sopiva.

Minä kaunis musta-valkoinen tottelen polkupyörän kellon soittoa, joskus emäntä joutuu rimputtamaan.

Kyllä 10-vuotias oppii vielä vaikka mitä. Minut opetettiin valjaisiin, vaikka emäntä oli ensin raapimilla, mutta nyt tottelen oikein mukavasti.

Minä myös matkustan autossa, mutta ahtaaseen "koppiin" en mene. Minulla on oma katettu, parveke autossa. Sieltä näkyy koko liikenne ja voin käydä pitkäkseni kun haluan. Autossa voi olla ihan mukavaa. Autoon tehtiin remontti ja se on nyt hiljaisempi, minun ei tarvitse valittaa matkan aikana.

Laivalla on mukava nukkua koko matkan, olos en uskalla mennä. Kun satama lähestyy niin virkistyn ja syön oikein kunnolla.  On se aika kallista matkustaa.

Passi on aina kunnossa ja madotukset tehty leimojen kanssa.

Vierailija
584/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaisinko tänään matolle vai lattialle?

Vierailija
585/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino noussut kolme kiloa sen jälkeen kun pallit leikattiin vuosi sitten. Ei oikein mikään kiinnosta paitsi syöminen. Kohtalotovereita onko heitä ?

Vierailija
586/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoin ja söin kahdeksan oravaa viime kesänä, oonko ihan ykkönen ?

Vierailija
587/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää silakkaa se on parasta ja tulee halvaksi. Turkkini kiiltää ja vatsa toimii paremmin kuin jollain kuivamuonalla. 

Vierailija
588/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää silakkaa se on parasta ja tulee halvaksi. Turkkini kiiltää ja vatsa toimii paremmin kuin jollain kuivamuonalla. 

Oletko maistanut katkarapuja ja possun sydäntä?

Pitääkö silakka pakastaa ennen syöntiä? Särjestä sain matoja ja en halua syödä matokuuria uudelleen.

Vierailija
589/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino noussut kolme kiloa sen jälkeen kun pallit leikattiin vuosi sitten. Ei oikein mikään kiinnosta paitsi syöminen. Kohtalotovereita onko heitä ?

Meillä on raksutorni. Pitää tehdä töitä ruuan eteen. Olen vaatinut orjan leikittämään kaksi kertaa päivässä 10 minuutin ajan. Hyppyjä ja korkeita loikkia.

Vierailija
590/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kaikki kirjoittajat muut jotain perusmaatiaistollukoita, yh-äitien lapsia jotka eivät tunne edes isäänsä? Minä olen siniverinen, palvelijallani on sukutauluni (jossa on lukuisia championeja) ainakin seitsemänteen polveen. Käyttäydyn sen mukaisesti ja arvokkaasti, halveksun wt-maatiaismenoa.

Pyh ja mau. Olet olevinasi niin hieno, mutta totuus on se , että jos palvelijat katoaisivat tai lakkoilisivat, et upeudeltasi saisi edes ruokaa eteesi. Et taatusti kykenisi hiirestämään ,siinä ei championit paljon auta.

Kurr ja piste.

Väärin, ulkoilen palvelijani pihassa ja mökillä (ärsyttää vain kun palvelija kyttää toisella silmällä missä mene eikä päästä itsenäisesti pidemmälle) ja olen saanut saaliiksi useita maukkaita hiiriä, joskus jos en ole nälkäinen pidän vain hauskaa niiden kanssa ja joskus saatan syödä puolikkaan, riistan maku ei kuitenkaan peittoa Lidlin herkkutikkujen makua.

Vierailija
591/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanasta semmonen ois.

Vierailija
592/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin taas syömässä niitä minulle sopimattomia muroja ja taas oksettaa.

Vierailija
593/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen olit kunpallit leikattiin? Hormonihäiriö kai kyseessä. Onko nykyinen paino vielä hallinnassa?  Miten olisi ulkona liikkuminen? Onko siihen mahdollisuutta?

Miten suuria  annoksia syöt? Kuinka usein?

Veteläksi käyminen ei ole oikein susiteltavaa jos on vielä nuori.

Vaikuttaako olo kivuliaalta? Hampaat hoidossa?

Suomessa on kallista eläinlääkärien palvelut, jos kuitenkin kartoittaisit olon.

Vierailija
594/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapoin ja söin kahdeksan oravaa viime kesänä, oonko ihan ykkönen ?

No tuskin oot saanu yhtä isoa kuin meikäpoika. Emäntä on monesti kertonut kuinka mää olin kantanut sitä oravaa ihan niska kenossa, ja mää en tosiaan oo mikään pikkunen itekkään.

Mitäs se tuli mulle säksättään, olis pysyny puussa vaan. Vanha se varmaan oli, ja ihan kirppunen. Kohta oli kirppuja mun turkissa ja mun villaviltissä. Emäntä katto pitkään sitä nettiä, sit se sanoi että luojan kiitos, ja otti viltin pois. Antoi kyllä uuden ja pehmosemman.

Sitä se jaksoi touhottaa että onneks nykyään on netti, muuten olis ollu ihan kau-hee-ta kun olis luullut että kirput valtaa koko kämpän, ja meikäläinen olis pitänyt saaha pestyä. Se vasta ois ollu ihan oikeesti kauheeta! Siitä lähtien mää oon ollu kans sitä mieltä että onneks on se netti.

Vierailija
595/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me (tuon vanhuksen lauman jäsenet) olemme molemmat kyllä leikattuja uroksia, mutta meillä on omat keskinäiset leikkimme...:)) Mutta ei niistä sen enempää, tätä saattaa lukea jotkut pikkukissatkin! Vaikka ihan luonnollistahan tämä on, kertokaa se sille wanhalle tätillekin, joka tulee välillä meitä palvelemaan vakituisten ollessa matkoilla. MRRRAUUUU.....

Vierailija
596/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostutte syömään muroja ja raksuja? Niissähän on lisäaineita ja ties mitä. Nyt tassua pöytään ja kuria ruokatoimituksiin, vaaditkaa luonnollisia, puhtaita ruokia.

Vierailija
597/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntäväki aina poissa, miten tehdä eläinsuojeluilmoitus ja mihin?

Vierailija
598/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pitkiä teräviä kynsiäni, mutta emäntäni ei ymmärrä tätä lainkaan. Sähisen hänelle aina kun lähestyy saksien kanssa ja yritän purra. Silti tulee ja leikkaa ne pois. Tyhmää.

Vierailija
599/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodissani käy välillä salaa joku vieras jättämässä jänniä hajujälkiä mattoihin ja lattiaan, joita sniffailen innoissani. Kukahan ihme se on, kun en ikinä näe täällä muita isäntäväen lisäksi? Onko täällä kummituskissoja?

Vierailija
600/1243 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan pitkiä teräviä kynsiäni, mutta emäntäni ei ymmärrä tätä lainkaan. Sähisen hänelle aina kun lähestyy saksien kanssa ja yritän purra. Silti tulee ja leikkaa ne pois. Tyhmää.

Mun kämppiksen kaveri oli asunut jossain jenkeissä ja kertoi että siellä emännät otattaa kynnet kokonaan pois! Narrasikohan se?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi