Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Nau kirjoitti:
Vähän itsetuntoa pliis, se kaksijalkainen on palvelija ja sinä olet omistaja
Pöh, mulla on kämppäkaveri. Siis mä oon kuullut kun se on sanonut toiselle että mä oon sille kämppäkaveri, en mikään lemmikki. Niin voi sekin sit olla mun kämppis kun kerran samassa pesässä asutaan.
Miksi ulkona kaikki on peittänyt valkoiseen? Kuka kastelee eteisen maton? Inhottava yllätys ja tassut kastuu.
Ajatelkaa meitä Suomessa yli miljoona, yli miljoona lihansyöjää, eikä ketään tunnu se haittaavan. Ihmiset on tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä maatilalla koko ikäni työskennelleenä kissana saisin uuden työpaikan? Sain YT-neuvotteluissa lähdöt,, Mutta tarjolla vain siistiä sisätyötä!
Voi ei, vieläkö sun on mahdollista lähteä itse kyselemään uutta paikkaa? Tiedän monta, jotka on vaan marssineet taloon ja ilmoittautuneet hommiin.
Jos oot jo joutunut "työvoimatoimiston" listoille, saati niiden kurssikeskukseen, niin taidat joutua varhaiseläkkeelle hiirihommista. Pidä mieles virkeenä sittenkin, kaikenlaista voi pyydystää sisälläkin.
Misseehän päen hää on töetä vaella? Meellä Kiuruveellä oes navettakissan paekka vappaa kun navetanvanahin Olli-Kolli otti ja kuel. Sekkii oel aekonaan tullu jostaen, niinkun tuo Mossekii, minä oon ollunna poekasesta lähtiin teällä.
Myö ollaan kahestaan kohta helisemässä nuihin jyrsijäperkeleetten kansa! Ee jootas keskenkasvusta eekä kaapuntilaesta opettammaan, eekä myö aenakaan pentuin kansa ennee leekkimään ruveta.
Otettas porukkaan ennemin valamis pyytäjä, hommoo ja syömistä piisoo. Kuhan ee oo kaaheen piällysmies nii meijjän kansa ee tarvihe tapella. Kuskoo muuttii semmosia terveesiä etteenpäen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on lähes miljoona kissaa, yksi kissa syö liharuokaa n. 130 kiloa vuodessa.
1000 000 x 130 = 130 000 000 lihaa vuodessa.
Kissojen määrää pitäisi radikaalisti vähentää ja mahdollisimman pian.
Saako joku teistä noin paljon lihaa?? Todellako? Minä saan märkämöllykkä ruokaa ehkä 18 kg vuodessa ja raksuja yhden 10kg säkin! Paljonko siinä on sitten lihaa, en tiedä..... Onko palvelijani jotenkin huijannut minua, jos minulle kuuluukin 130kg lihaa!!?? Minne voi valittaa?
Oletteko koskaan olleet hukassa? Pääsittekö takaisin omien huoltojoukkojen luo? Tarjoutuiko joku uusi ihminen palvelemaan teitä?
Palvelija yrittää piilottaa ruokaan öljyä ja monivitamiinia, mutta minähän en sellaista syö. Vaikka yrittäisi myrkyttää minut..
Minulta yritettiin evätä pääsy ruokapöytään vaikka palvelijat levittivät ruokaa eteensä. Todella pöyristyttävää.
Heräävätkö teidän ihmiset yöllä viihdyttämään teitä? Minulla on monesti tylsää ja yritän rymistellä seuraa itselleni, eivät nouse. Mihin voisi ottaa yhteyttä? Laiminlyöntiähän tämä on.
Mitä tehdä, kun palvelusväki esittelee kuviani lupaa kysymättä ties kenelle? Joku facebook se on, mihin se niitä lataa. Minusta on otettu kuvia kun nukun, kun syön, kun leikin, kun en tee mitään ja videoita myös. Mitä tehdä?
Oletteko koskaan joutuneet vankilan tapaiseen paikkaan (jota sanovat kissahoitolaksi, pyh) palvelijoittenne lähtiessä lomalle? Minä olen pari kertaa ja se on aivan karmeaa. Lasioven takaa joutuu tuijottamaan vankilakavereita ja siellä omassa sellissä on _niin tylsää_ !
Suosittelen ainakin kaikille seniori-kissoille tällaista lämpöalustaa! Ihana on vanhuksen uinailla sellaisen päällä. Noita villejä poikia piti palvelijoiden vähän ojentaa, kun meinasivat kakarat pureskella tämän alustan johtoa! Ei tähän juuri muita mahdu kuin minä, ehkä niitä harmitti. Vaikka on hyvä peti lämpöpatterinkin päällä. Olen useimmiten unessa, ellen vaadi seuraa tai ruokaa. Onneksi on ollut hyvät palvelijat, en voi valittaa.
Oletteko te kaikki kirjoittajat muut jotain perusmaatiaistollukoita, yh-äitien lapsia jotka eivät tunne edes isäänsä? Minä olen siniverinen, palvelijallani on sukutauluni (jossa on lukuisia championeja) ainakin seitsemänteen polveen. Käyttäydyn sen mukaisesti ja arvokkaasti, halveksun wt-maatiaismenoa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te kaikki kirjoittajat muut jotain perusmaatiaistollukoita, yh-äitien lapsia jotka eivät tunne edes isäänsä? Minä olen siniverinen, palvelijallani on sukutauluni (jossa on lukuisia championeja) ainakin seitsemänteen polveen. Käyttäydyn sen mukaisesti ja arvokkaasti, halveksun wt-maatiaismenoa.
Pyh ja mau. Olet olevinasi niin hieno, mutta totuus on se , että jos palvelijat katoaisivat tai lakkoilisivat, et upeudeltasi saisi edes ruokaa eteesi. Et taatusti kykenisi hiirestämään ,siinä ei championit paljon auta.
Kurr ja piste.
Olen tuo edellä kirjoittanut vanhus, ja todellakin hienosta SIA-sukupuusta! Näyttelyissä palkittu, viimeinen oli muistaakseni Kaunein kissa -palkinto! Pojat ei pääsekään näyttelyihin, vaikka on nekin siamilaisia...ei ne pärjäis, ehkä :) Palvelijat sanovat, että kaikki kissat ovat hienoja ja upeita otuksia, mutta minä olen kyllä kaunein (ainakin siis olin).
Nyt vetäydyn tyynylleni lämpimään...zzzzz
Minäkin musta-valkoinen otin nämä kaksi palvelijoikseni. On niistä se apu, että aina ne tulee iltasella takaisin kotiin. Joskus täytyy odottaa kauan, mutta auton ääni saa minut sitten kiirehtimään heitä vastaan.
Minä olen tottelevainen (no saan aina herkkupalan) kun emäntä ikkunasta kolmannesta kerroksesta polkupyörän kellolla soittaa ja rimputtaa, niin minä kiirehdin sisälle.
Jos en heti mene, niin se tulee ulos huutelemaan. Joskus se ihan kantaa minut sisälle, mokomakin, kun olisi illalla hauska katsella ulkona.
Nykyään minä nukun aika paljon, onhan pimeää ja koleaa ja sataa, en viitsi ulkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo edellä kirjoittanut vanhus, ja todellakin hienosta SIA-sukupuusta! Näyttelyissä palkittu, viimeinen oli muistaakseni Kaunein kissa -palkinto! Pojat ei pääsekään näyttelyihin, vaikka on nekin siamilaisia...ei ne pärjäis, ehkä :) Palvelijat sanovat, että kaikki kissat ovat hienoja ja upeita otuksia, mutta minä olen kyllä kaunein (ainakin siis olin).
Nyt vetäydyn tyynylleni lämpimään...zzzzz
Voi raukkaa... Etkö muista että säkin olet peto?
Kissoilla on tauti, joka tarttuu hiiriin...ja myös ihmiseen, se sekoittaa hiiren... ja myös ihmisen päätä. Tämän voi todeta palstan kommenteissakin.