Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
541/1243 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patteripeti uusi luksustuote? Voittaako lattialämmityksen?

Ihan ok, mutta jatkuvalämmitteisen saunan lauteet voittaa.

ps. Kuinka saan Latz-tökin itse auki? Kuppi on jo tyhjä,

Mikäs wt-katti se siellä markettimuonaa syö? Nimesikin on takuulla joku Mirri tai Bella. 

No kuule täällä yks Viiru vaan joka syö Latzia. Mun ihminen on vanha mummu jolla ei ole autoa eikä oikeestaan muita kavereita kuin mä.

Se kävelee semmosen kehikon kanssa kaupalle ja kestää kauan ennenkun tulee takasin, joskus oon jo luullut ettei se enää tulekaan.

Mä oon iloinen että se sentään muistaa ne Latzit, kun muuten unohtelee vaikka mitä. Joskus on unohtanut hellan päälle ja joskus hanan valumaan. Mä oon sitten hyppinyt sen syliin ja kovalla äänellä huutanut että älä nuku. Mummu aina sillon halaa mua tosi hellästi ja sanoo että Viirukulta mihin mie joutusin iliman sinnuu.

Niin että tuuppa tänne meille niin jutellaan vähän siitä kuka on wt!

Et sä kyllä uskalla kun saisit niiiin selkääs, parempi kun pysyt vaan siellä patteripetissä, nössö!

Terveisin: Viiru Miunparaskaveri

Vierailija
542/1243 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Viiru,  mikä hieno ja kultainen kissa tunnut olevan. Oikea ritari ja palovahti ja tulvavahti samassa karvaisessa hahmossa. Syö vain sitä Latzia jos se noin reippaana pitää . Pelkäätkö Uuden Vuoden paukkeita. Minua ensin vähän pelottaa, mutta minun ihmiseni näyttää ikkunasta raketteja ja sitten ei niin enää pelota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1243 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pelkää kun ei mummukaan pelkää. Se sanoo että huihai, ei ammu kohti.

Ja kiitosta vaan, mukava saada kehuja, sä et varmaan ole semmonen hemmoteltu wt-kissi.

T: Viiru

Vierailija
544/1243 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot tietävät paljon asioita, Kissojen on hyvä elää sellaisen viisauden kanssa. Hemmoteltu olen lievästi, mutta yritän olla olematta wt-kissa. On vähän suolisto vaivaa joten syön erityisruokaa. Ei se aina maistu ja silloin uppoaa kuivaruoka , ovat vaan niin kalliita. Ihmiseni kyllä on luvannut ostaa niitä ja muutenkin yrittää auttaa maha ongelmissa .

Vierailija
545/1243 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon mä kuullut kaikenlaisista vaivoista. Siks mä pääsen pyydystämään oikeetakin ruokaa. Aamulla ja illalla mummu antaa oven olla auki että mä pääsen ulos. En oo pihalla pitkään ettei ovesta tuu mitään rosvoja meille.

Yks naapuri oli valittanut minusta viime keväänä, että kun teki mieli käydä raapimassa siltä... no en sano mitä, mut ei se kyllä aatellut yhtään miltä mummusta tuntui. Se otti monta nitroa kun se pelkäs että mut otetaan pois. Yrittäkööt vaan!

Vierailija
546/1243 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä jotkut kaupunkilaiskissimirrit ulisee pikku ongelmiaan.

Ette varmaan osaisi ees hiirtä pyydystää saatika edes tunnistaa sellaisen nähdessänne!

Ootte pellejä!

Vierailija
547/1243 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oon mä kuullut kaikenlaisista vaivoista. Siks mä pääsen pyydystämään oikeetakin ruokaa. Aamulla ja illalla mummu antaa oven olla auki että mä pääsen ulos. En oo pihalla pitkään ettei ovesta tuu mitään rosvoja meille.

Yks naapuri oli valittanut minusta viime keväänä, että kun teki mieli käydä raapimassa siltä... no en sano mitä, mut ei se kyllä aatellut yhtään miltä mummusta tuntui. Se otti monta nitroa kun se pelkäs että mut otetaan pois. Yrittäkööt vaan!

Voi kurja minkälaisia naapureita siellä on. Ei kai kukaan voi ottaa sinua pois kotoasi, ajatuskin karmii. Minua viedään aina valjaissa ulos ja jotkut naapurit juttelevat minulle ja ihmiselle, jotkut eivät ole huomaavinaankaan. Olisin mielelläni vapaana , mutta pelkäävät minun karkaavan ja joutuvan pulaan.

Meneehän tämä näinkin, paitsi kovilla pakkasilla käyn vain ovenraossa haistelemassa , sitten jo sohva kutsuu.

Vierailija
548/1243 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiskatti kirjoitti:

Taas täällä jotkut kaupunkilaiskissimirrit ulisee pikku ongelmiaan.

Ette varmaan osaisi ees hiirtä pyydystää saatika edes tunnistaa sellaisen nähdessänne!

Ootte pellejä!

No varmana tunnistan ja helposti sen saa kiinni. http://www.swapmeetdave.com/Humor/Cats/Mouse.htm

Vierailija
549/1243 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjani suuttui, kun kaivoin mattoa ja omasta mielestäni en tehnyt mitään väärin ja sanoin orjalleni maton alle meni ruuan murunen.. Kumpi meistä on oikeassa?

Vierailija
550/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän itsetuntoa pliis, se kaksijalkainen on palvelija ja sinä olet omistaja

Vierailija
551/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkki ja nahka

Vierailija
552/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia kun en pysty vastustamaan pahvilaatikoita? Mitä pienempi laatikko sitä enemmän tahdon mennä istumaan siihen.

Vierailija
553/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen villitys on menossa? Orja piirtää lattiaan ympyrän ja kuvaa liikkeitäni kameralla. Eilenkin ilmestyi ruokakupit viereen kurkku. Mitä kurkulla pitäisi tehdä?

Vierailija
554/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on lähes miljoona kissaa, yksi kissa syö liharuokaa n. 130 kiloa vuodessa.

1000 000 x 130 = 130 000 000 lihaa vuodessa.

Kissojen määrää pitäisi radikaalisti vähentää ja mahdollisimman pian.

Vierailija
555/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kissankarva allergia.

Vierailija
556/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on lähes miljoona kissaa, yksi kissa syö liharuokaa n. 130 kiloa vuodessa.

Kissojen tuhot linnustolle ovat karmeat, miljoonia pikkulintuja kuolee vuosittain.

Vierailija
557/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitetaan vähentäminen sinusta.

Vierailija
558/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat myös pelastavat lintuja, saavat kiinni lähinnä sairaita ja heikkoja yksilöitä, jotka muuten kuolisivat hitaasti nälkään ja tartuttaisivat muita lintuja.

Kissat myös hoitavat luonnollisesti jyrsijäongelmaa, ei tarvita myrkkyjä kun kotona on kissa.

Vierailija
559/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonat linnut joutuvat kissojen suuhun.

Vierailija
560/1243 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjani antoi taas huonoa ruokaa, joten aion raapia hänen valtimoitaan ensi yönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi