Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Voi Viiru, mikä hieno ja kultainen kissa tunnut olevan. Oikea ritari ja palovahti ja tulvavahti samassa karvaisessa hahmossa. Syö vain sitä Latzia jos se noin reippaana pitää . Pelkäätkö Uuden Vuoden paukkeita. Minua ensin vähän pelottaa, mutta minun ihmiseni näyttää ikkunasta raketteja ja sitten ei niin enää pelota.
En mä pelkää kun ei mummukaan pelkää. Se sanoo että huihai, ei ammu kohti.
Ja kiitosta vaan, mukava saada kehuja, sä et varmaan ole semmonen hemmoteltu wt-kissi.
T: Viiru
Mummot tietävät paljon asioita, Kissojen on hyvä elää sellaisen viisauden kanssa. Hemmoteltu olen lievästi, mutta yritän olla olematta wt-kissa. On vähän suolisto vaivaa joten syön erityisruokaa. Ei se aina maistu ja silloin uppoaa kuivaruoka , ovat vaan niin kalliita. Ihmiseni kyllä on luvannut ostaa niitä ja muutenkin yrittää auttaa maha ongelmissa .
Joo oon mä kuullut kaikenlaisista vaivoista. Siks mä pääsen pyydystämään oikeetakin ruokaa. Aamulla ja illalla mummu antaa oven olla auki että mä pääsen ulos. En oo pihalla pitkään ettei ovesta tuu mitään rosvoja meille.
Yks naapuri oli valittanut minusta viime keväänä, että kun teki mieli käydä raapimassa siltä... no en sano mitä, mut ei se kyllä aatellut yhtään miltä mummusta tuntui. Se otti monta nitroa kun se pelkäs että mut otetaan pois. Yrittäkööt vaan!
Taas täällä jotkut kaupunkilaiskissimirrit ulisee pikku ongelmiaan.
Ette varmaan osaisi ees hiirtä pyydystää saatika edes tunnistaa sellaisen nähdessänne!
Ootte pellejä!
Vierailija kirjoitti:
Joo oon mä kuullut kaikenlaisista vaivoista. Siks mä pääsen pyydystämään oikeetakin ruokaa. Aamulla ja illalla mummu antaa oven olla auki että mä pääsen ulos. En oo pihalla pitkään ettei ovesta tuu mitään rosvoja meille.
Yks naapuri oli valittanut minusta viime keväänä, että kun teki mieli käydä raapimassa siltä... no en sano mitä, mut ei se kyllä aatellut yhtään miltä mummusta tuntui. Se otti monta nitroa kun se pelkäs että mut otetaan pois. Yrittäkööt vaan!
Voi kurja minkälaisia naapureita siellä on. Ei kai kukaan voi ottaa sinua pois kotoasi, ajatuskin karmii. Minua viedään aina valjaissa ulos ja jotkut naapurit juttelevat minulle ja ihmiselle, jotkut eivät ole huomaavinaankaan. Olisin mielelläni vapaana , mutta pelkäävät minun karkaavan ja joutuvan pulaan.
Meneehän tämä näinkin, paitsi kovilla pakkasilla käyn vain ovenraossa haistelemassa , sitten jo sohva kutsuu.
Maalaiskatti kirjoitti:
Taas täällä jotkut kaupunkilaiskissimirrit ulisee pikku ongelmiaan.
Ette varmaan osaisi ees hiirtä pyydystää saatika edes tunnistaa sellaisen nähdessänne!
Ootte pellejä!
No varmana tunnistan ja helposti sen saa kiinni. http://www.swapmeetdave.com/Humor/Cats/Mouse.htm
Orjani suuttui, kun kaivoin mattoa ja omasta mielestäni en tehnyt mitään väärin ja sanoin orjalleni maton alle meni ruuan murunen.. Kumpi meistä on oikeassa?
Vähän itsetuntoa pliis, se kaksijalkainen on palvelija ja sinä olet omistaja
Onko normaalia kun en pysty vastustamaan pahvilaatikoita? Mitä pienempi laatikko sitä enemmän tahdon mennä istumaan siihen.
Mikä ihmeen villitys on menossa? Orja piirtää lattiaan ympyrän ja kuvaa liikkeitäni kameralla. Eilenkin ilmestyi ruokakupit viereen kurkku. Mitä kurkulla pitäisi tehdä?
Suomessa on lähes miljoona kissaa, yksi kissa syö liharuokaa n. 130 kiloa vuodessa.
1000 000 x 130 = 130 000 000 lihaa vuodessa.
Kissojen määrää pitäisi radikaalisti vähentää ja mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on lähes miljoona kissaa, yksi kissa syö liharuokaa n. 130 kiloa vuodessa.
Kissojen tuhot linnustolle ovat karmeat, miljoonia pikkulintuja kuolee vuosittain.
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan vähentäminen sinusta.
Kissat myös pelastavat lintuja, saavat kiinni lähinnä sairaita ja heikkoja yksilöitä, jotka muuten kuolisivat hitaasti nälkään ja tartuttaisivat muita lintuja.
Kissat myös hoitavat luonnollisesti jyrsijäongelmaa, ei tarvita myrkkyjä kun kotona on kissa.
Miljoonat linnut joutuvat kissojen suuhun.
Orjani antoi taas huonoa ruokaa, joten aion raapia hänen valtimoitaan ensi yönä.
No kuule täällä yks Viiru vaan joka syö Latzia. Mun ihminen on vanha mummu jolla ei ole autoa eikä oikeestaan muita kavereita kuin mä.
Se kävelee semmosen kehikon kanssa kaupalle ja kestää kauan ennenkun tulee takasin, joskus oon jo luullut ettei se enää tulekaan.
Mä oon iloinen että se sentään muistaa ne Latzit, kun muuten unohtelee vaikka mitä. Joskus on unohtanut hellan päälle ja joskus hanan valumaan. Mä oon sitten hyppinyt sen syliin ja kovalla äänellä huutanut että älä nuku. Mummu aina sillon halaa mua tosi hellästi ja sanoo että Viirukulta mihin mie joutusin iliman sinnuu.
Niin että tuuppa tänne meille niin jutellaan vähän siitä kuka on wt!
Et sä kyllä uskalla kun saisit niiiin selkääs, parempi kun pysyt vaan siellä patteripetissä, nössö!
Terveisin: Viiru Miunparaskaveri