Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Gallup: Montako henkeä teillä on jäljellä?
Aina välillä on syytä muistuttaa ihmisten hyvästä kohtelusta! Vastuullinen ihmisenpitäjä ymmärtää ihmisen luonnetta ja eroa kissan luonteeseen. Ihminenhän ei toki itse mahda mitään sille, ettei ole yhtä älykäs ja fyysisesti taitava kuin kissa. Mutta hyväluonteisesta ihmisestä on paljon iloa omistajalleen! Ne haluavat miellyttää parhaansa mukaan, ja suorastaan hellyttävästi ilahtuvat pienestä hyväksyvästä puskusta tai kehräyksestä. Monesti ne oppivat jopa temppuja, kuten herkkujen antamista, kun annat tassua. Tietysti on tärkeää myös pitää selkeä arvoasteikko, ettei ihminen ala kuvitella olevansa lauman johtaja. Sellainen perhe ei tietenkään voi toimia!
P.S. Älä ota kesäihmistä! Kuvittele ihmisen hätäännys ja ikävä, jos yllättäen vain jätät sen ja katoat.
Joo, ihmistä voi ilahduttaa vaikka tuomalla sille hiiren silloin tällöin. Ihmistä täytyy myös välillä aktivoida ettei se tylsisty: voi vaikka ottaa jonkun sen lempilelun ja juosta sen kanssa sohvan alle, sitten se juoksee innoissaan perässä.
Jos ihmiset osaisivat kommunikoida pissajäljillä, niin mitähän ne sanoisivat?
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan ihmisen tosiaan opettaa sillä tavalla puhumaan? Kärsivällisyydellä ja lempeydellä se varmaan onnistuisi. Palkitsemista ja rankaisua.
Ensin pitäisi saada ihminen pissimään oikeaoppisesti pinnoille, eikä hävittämään sitä hukkaan vessanpönttöön. Ehdollisella palkitsemisella pikkuhiljaa. Välillä voi joutua puraisemaan napakasti, että ohjaisi ihmisen käytöstä oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne jo kommunikoi? Keskustassa lähes joka seinustalla on joku jättänyt viestinsä. Tyyliin - täällä kaupungin kovin jätkä , tulin just baarista, olen korttelin päässä , misu tule .
Pusikoissa on kyykkypissaajien viestejä- Olen kiltti ja hento kisuli , tarvitsen suojelua, jos kiinnostaa . ota yhteyttä.
Kolli syö pentujen kissanmintut !!
Leiki mun kans enemmän piilosta!
Täällä yksi tuleva kissa-emo. Minua huolettaa pitääkö synnytyksessä olla alapää paljaana, eikö saa edes vetää peiton kulmaa eteen?
Hiiri vieköön! Mun yks purentaväline tuolla suussa vähän liikkuu! Mitä pitäis tehdä? Ei viittis tolle ihmiselle kauheesti tästä ilmotella kun sillä alkaa ihan hirvee hössötys ja mäen nyt just jaksais. Mau.
Mamma tuli himaan ihan liian myöhään, eikä ihastunut kun oltiin vedetty vaatehuone eteisen lattialle ja joutui VÄHÄN työntään ovea! Sou vot, meillä oli tekemistä!!! Sairaan kivaa, leikittiin tartsania ja janea koko päivä vaatehuoneessa, liaanitkin löytyi hengarikuteista.
Keräili marttyyrina lakanoita lattialta ja antoi meille lelulaatikon jossa on ne tekohiiret ja muut pampulat että eiks nää oo kivoja? No hah, ehkä jos niissä ois herkut sisällä...
Nyt katsellaan ylöspäin, se tartsanleikki oli kiva, tollanen kattokruunu ois niin loistava, jos jostain yltäis siihen...
Siis ei voi olla totta.Naapurin koira vapaana,jouduin pakenemaan puuhun.Törrrkeeetä...
Patteripeti uusi luksustuote? Voittaako lattialämmityksen?
Porukat lähti kyläilemään ja jätti ruokakupit täyteen pelkkää kuivamuonaa.Voinko soittaa eläinsuojeluun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, mutta jatkuvalämmitteisen saunan lauteet voittaa.
ps. Kuinka saan Latz-tökin itse auki? Kuppi on jo tyhjä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, mutta jatkuvalämmitteisen saunan lauteet voittaa.
ps. Kuinka saan Latz-tökin itse auki? Kuppi on jo tyhjä,
Mikäs wt-katti se siellä markettimuonaa syö? Nimesikin on takuulla joku Mirri tai Bella.
Muistakaa nyt hyvät kissat, ettei hiiri ole ihmisen luonnollista ruokaa. Kyllähän omistajasta on kiva joskus hemmotella ihmistä pikku hiirellä, mutta kyllä ne ovat onnellisempia, kun saavat pyydystää itse lajityypillistä ruokaa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Montako henkeä teillä on jäljellä?
Onkos teillä tullut tällaista tilannetta vastaan:
Paras ja pehmoisin kissanvessa- kuivike? Mikä on tassuissa mukavimman tuntuinen?
Kävin tänään hiirimetsällä.Sain juhla-aterian.