Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Täällä samat vaivat. Ruokaa en aluksi syönyt, emäntä kaahaili sitten ympäri kaupunkia ostamassa eri merkkejä. Katsoin hänen nähneen tarpeeksi vaivaa - ja täytyy myöntää että hieman liikutti kuinka hätääntynyt emäntä oli - joten suostuin maistelemaan. Kyllä ne menee kun niihin tottuu.
Verenpainelääkkeet emäntä mössää ruuan sekaan, yrittää tehdä sen aina niin että minä en nää. Vaikka kyllä se tietää että mä näen, huomaan ja tiedän kaiken mitä tässä kämpässä tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Mistä maatilalla koko ikäni työskennelleenä kissana saisin uuden työpaikan? Sain YT-neuvotteluissa lähdöt,, Mutta tarjolla vain siistiä sisätyötä!
Voi ei, vieläkö sun on mahdollista lähteä itse kyselemään uutta paikkaa? Tiedän monta, jotka on vaan marssineet taloon ja ilmoittautuneet hommiin.
Jos oot jo joutunut "työvoimatoimiston" listoille, saati niiden kurssikeskukseen, niin taidat joutua varhaiseläkkeelle hiirihommista. Pidä mieles virkeenä sittenkin, kaikenlaista voi pyydystää sisälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä samat vaivat. Ruokaa en aluksi syönyt, emäntä kaahaili sitten ympäri kaupunkia ostamassa eri merkkejä. Katsoin hänen nähneen tarpeeksi vaivaa - ja täytyy myöntää että hieman liikutti kuinka hätääntynyt emäntä oli - joten suostuin maistelemaan. Kyllä ne menee kun niihin tottuu.
Verenpainelääkkeet emäntä mössää ruuan sekaan, yrittää tehdä sen aina niin että minä en nää. Vaikka kyllä se tietää että mä näen, huomaan ja tiedän kaiken mitä tässä kämpässä tapahtuu!
Ai, mitä ruokamerkkiä sun palvelusväkesi on ostanut? Mulla on Hill'siä kuulemma ja on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, mitä ruokamerkkiä sun palvelusväkesi on ostanut? Mulla on Hill'siä kuulemma ja on hyvää.
Just sitä mä en aluksi sietänyt. Sitten tuli Royal Caninia ja Kattovitia -siitä mä tykkään - ja jotain jonka nimeä en muista mut sellaisia neliskanttisia rasioita. Emäntä ajaa jonnekin M&Mirriin sitä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sitä mä en aluksi sietänyt. Sitten tuli Royal Caninia ja Kattovitia -siitä mä tykkään - ja jotain jonka nimeä en muista mut sellaisia neliskanttisia rasioita. Emäntä ajaa jonnekin M&Mirriin sitä hakemaan.
Ai sä et tykännyt Hill'sistä? Harmi. Mulle maistuu kyllä, just söin sitä kuivamuonaa kauheen määrän ja oon just köllöttelemässä palvelusväen sängyssä. Ai kun ramasee. Ei kai se Musti&Mirri oo mistä sun emäntä sitä ruokaa hakee, eiks se oo joku koirakauppa?? (Hyi kauhistus!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä et tykännyt Hill'sistä? Harmi. Mulle maistuu kyllä, just söin sitä kuivamuonaa kauheen määrän ja oon just köllöttelemässä palvelusväen sängyssä. Ai kun ramasee. Ei kai se Musti&Mirri oo mistä sun emäntä sitä ruokaa hakee, eiks se oo joku koirakauppa?? (Hyi kauhistus!)
Joo, ne raksut onkin eri asia, kyllä mä niitä oon aina vedellyt. Ja mä myös vetelen sikeitä emännän isossa sängyssä, se onkin siirtynyt vallan sohvalle :) Selittelee ettei näe telkkaria sängystä asti, mut kyllä mä tiedän että se haluaa vain antaa mun nukkua rauhassa. Nukun mieluiten jalkalampun alla, kuvittelen että on kesä ja aurinko paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin taas tuonut sisälle pihasta saamani hiiren mutta emäntä ei antanut? Kun menin uudelleen ulos hiiri oli kadonnut. Onko ihmisillä joku kätkö minne hiiret piilotetaan?
Jätä se emäntä. Mun oma suhtautuu tosi kivasti, kehuu aina ja sanoo että "syö ennen kun jäähtyy". Myyristä jätän sen yhden pahanhajuisen suolenpätkän mut ei mun emäntä suutu siitäkään, ihailee vaan että miten mä saan sen niin tarkasti eroteltua. Itte se ei voi koskee siihen oksentamatta, se laittaa merkiks jotain sanomalehteä ja antaa kuivua ennen poisviemistä. Ihan järkeenkäypää että sekin peittää pahat hajut, kai se on multa sen oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Suomen ykköskissa arvoasteikossa? Kuka on sen ihminen? Presidentillä taitaa olla vain Lennu. Olisi kiva vaihtaa maukumisia hienon kissan kanssa.
T. Tavistassuttelija.
Sämpyä äänestän, tykkään sen jutuista ja siitä että se aina muistaa kertoo olevansa ihan taviskissa, vaikka ulkomaita myöten kysellään että mitä rotua sä oot, norjalainen vai siperialainen. Sillä näyttää olevan kans aika iso reviiri, niin on se varmaan aika kova kolli.
Tykkään maata aidan takana pensaikossa jotta ohitalutettavat koirat huomaa mut vasta kun ne on menneet jo vähän ohi (tai niillä on vaan niin helkatin hitaat refleksit). Sit koira nykäsee kunnolla ja sen taluttaja saa sätkyn. Onko muilla yhtä hauskoja harrastuksia NIIDEN kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään maata aidan takana pensaikossa jotta ohitalutettavat koirat huomaa mut vasta kun ne on menneet jo vähän ohi (tai niillä on vaan niin helkatin hitaat refleksit). Sit koira nykäsee kunnolla ja sen taluttaja saa sätkyn. Onko muilla yhtä hauskoja harrastuksia NIIDEN kustannuksella?
Mä oon nähnyt ikkunasta kun sä teet tota. Hassun näköstä, mut eikö sua koskaan pelota että kuolaaja pääseekin irti? Tiedän kyllä että sä oot tosi nopee, mut kun ei NIISTÄ koskaan tiedä...
T: Naapuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Suomen ykköskissa arvoasteikossa? Kuka on sen ihminen? Presidentillä taitaa olla vain Lennu. Olisi kiva vaihtaa maukumisia hienon kissan kanssa.
T. Tavistassuttelija.
Sämpyä äänestän, tykkään sen jutuista ja siitä että se aina muistaa kertoo olevansa ihan taviskissa, vaikka ulkomaita myöten kysellään että mitä rotua sä oot, norjalainen vai siperialainen. Sillä näyttää olevan kans aika iso reviiri, niin on se varmaan aika kova kolli.
Minun ihmisellä on kirja Sämpystä. Olen katsellut kuvia siitä ja Sämpy on kyllä komea ja melkoinen seikkailija. Sämpyn muukin kissaperhe vilahtelee joissakin kuvissa. Ihania retkiä ja kokemuksia heillä on . Taitavat olla melko onnellisia kissoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt ikkunasta kun sä teet tota. Hassun näköstä, mut eikö sua koskaan pelota että kuolaaja pääseekin irti? Tiedän kyllä että sä oot tosi nopee, mut kun ei NIISTÄ koskaan tiedä...
T: Naapuri
Tiedän kyllä että katselet, darling.
Sori siitä kerrasta kun olit päässyt karkuun ja mä vetäsin sua nenuun. Oli vähän pakko kun et sä osannut olla ollenkaan, pelkäsit ihan kaikkee ja olit sitäpaitsi toikkaroimassa kadulle. Halusin vaan näyttää että täällä voi olla vaarallista, ja mun reviiri anyway...
Kaadoin ihan vittuillakseni joulutähden kuusen sijasta. Sitä ne paskiaiset eivät osanneetkaan ennakoida!
Sisäkissa ei ole mikään rotu ja kissojen vapaanaliikkuminen on sallittua. Mitä kohtaa et ymmärtänyt, häh?
Kissanminunttu vapaasti myytäväksi ruokakauppohinkin. Puolesta vaiko vastaan?
Maija Maitoparta kirjoitti:
Toi emäntä taas ignoora mua. Lisään volyymia ja heittäydyn sen lehden päälle, jos nyt sais huomioo ja rapsutuksia. Miiauuu, kurrr, oon söpö, kato mua, kato mua, kato mua, RAPSUTA JO!.
😂😂😂
Maukua naukua maukua, kolli on paha, maukua naukua naukua!
Huh , vihdoinkin pääsee eroon siitä kamalasta joulukalenterista, Joka aamu sitä työnnettiin kuonon eteen ja ihmeteltiin kun en innostu. Yritin osoittaa lattiaa kuopimalla ettei se kiinnosta. eivät nuo innostukseltaan tajunneet. Kaikkia ei kissanminttu kiinnosta.
Nim.merk. Raitis raitakatti
Oletteko saaneet kinkkua? Minulle annettiin vain pikkusormen kynnen kokoinen, lähes huomaamaton murunen. Kuulemma liian suolaista. Olisi se kyllä vaihteeksi ollut ihan syötävää.
Minut sullotiin kuljetuskoppaan ja vietiin inhaan eläinlääkäriin perjantaina. Minulla on lääkärin mukaan munuaisten vajaatoiminta ja korkea verenpaine. Nyt palvelusväki yrittää syöttää minulle verenpainelääkettä märkäruoan seassa ja luulevat etten huomaa. Syön kyllä ruoan, mutta jemmaan lääkkeen poskeeni josta sylkäisen sen myöhemmin pois. Hähhäh, siitäs saavat kun pitävät minua tyhmänä. Itse ovat tyhmiä! Tämä uusi munuaisruoka on kyllä hyvää.